Beklenen Özellikler
Quad-Core Processor
1.5/2GB ram
8GB internal storage
8MP camera
Android Kitkat
gerçek mi bu ya

Keşke gerçek olsaBilmiyorumki![]()
Allah'ım nasıl mutlu oldum şuan bunu görünceNokia normandy antutuda göründü

Yabancı siteler şuan bu Antutu sonucuyla dolu
Evleaks Twitter hesabından paylaşılmış 1 saat önce Alttaki tuş dokunmatikEvet haklısın ama Nokia tamamen satılmadı, Bir kısmı sadece Lumia ailesi satıldı. Yani Nokia Asha serisi ile Androide geçer ve alt orta segmentte mşnilerin anasını avradını ağlatır. Mantıklı bence. Hem Android hem de NokiaO biraz zor. Nokia Microsoft tarafından satın alındı. Yani Nokia artık Microsoft'un. Microsoft kendi işletim sistemi varken niye Android kullanmayı denesin?
İşten çıkarıldı dediklerimiz zaten 20-25 yıldır Nokia için telefon yazılımı üreten beyin takımıydı. Jolla gitsin..Nokia gitsin işten çıkardığı elemanlarının yaptığı telefona baksın sonra bu piyasadan çekilsin nokia'ya para verilmez bu vakitten sonra.
Muhterem HocaAfrikadaki yaban arilari ile ilgili bir forumda olsaydik,elini operdim senin,wp'a android yuklenmez yok oyle bise diye cikis yapmiycan,, ayrica google'in dedigine gore; Afrikada 4 cins yaban arisi yasar,bu arilarin ciftlesmesi icin mevsimsel defisiklikleri beklemek zorunda degildir o yuzden bir yil icinde ne siklikla ciftlestiklerinin sayisini srnin tabirinle 3-5 ilr sinirlamak olanaksizdir..... burda soylemek istedigim,bilgiye erisimin bukadar kolay oldugu bir zamanda,google amcaya sormaya tenezzul etmeden " yok oyle sey" diye konusmamak gerekir,adama cahilde derler,mazallah neler neler derler
yalnız Htc nin o modeli wp7.X kullanıyordu. Wp8in daha hacklenme işi tamamlanmadı ki Android yüklensin.
Bende Nokia ile yılan oynamayı öğrenip de şimdi Nokia düşmanlığı yapanları anlamıyorum. Yumurta Kabuk sendromu diyelim bizMilletimizdeki Nokia sevdası ya![]()
Tahmini çıkış 25 mart
eğer gerçekten çıkarsa bu telefon tam istediğim gibi bişey olacak, hala daha en sevdiğim işletim sistemi meego dur, sızan görüntülerden de bakılırsa Nokia, Meego görünümlü android arayüzü yapmış, swipe yöntemiyle çalışacak bu android o yüzden home tuşu yok, sanal tuşların da olacağını sanmıyorum çünkü olursa ekranın bir kısmı daha gider ve nerdeyse kare gibi bir hal alır o yuzden sanal tuş olmayacak sadece geri tuşu ve N9 daki gibi swipe yöntemine dayalı bir sistem olacak gibi. yada öyle birşey istiyorum 
