Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Nokia nın androide geçmemesinin en büyük nedenlerinden biri halihazırda piyasayı ele geçirmiş firmaların olmasıydı, nokia birazda korkuyor açıkçası, acaba satılırmı endişesi var. Düşük modelle androide geçecek olmasının (eğer doğru olursa) en büyük sebebi de bu korku, bir nabız yoklaması olacak bu, acaba tüketicinin bana olan güveni hala sürüyormu beni tercih edecekmi düşüncesini test etmek için bu girişim bence, başarılı olursa yüksek modellerin gelmesi ihtimali yükselir, eğer başarısız olursa da zararı minimum olur (düşük model olduğu için).
 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111
OnurErtas

OnurErtas

Üye
Nokia nın androide geçmemesinin en büyük nedenlerinden biri halihazırda piyasayı ele geçirmiş firmaların olmasıydı, nokia birazda korkuyor açıkçası, acaba satılırmı endişesi var. Düşük modelle androide geçecek olmasının (eğer doğru olursa) en büyük sebebi de bu korku, bir nabız yoklaması olacak bu, acaba tüketicinin bana olan güveni hala sürüyormu beni tercih edecekmi düşüncesini test etmek için bu girişim bence, başarılı olursa yüksek modellerin gelmesi ihtimali yükselir, eğer başarısız olursa da zararı minimum olur (düşük model olduğu için).
Kardeş iyi söylüyorsunda. Mahalle bakkalı değilki bu. Nokia ne yaparsa yapsın satmaz diye bir şey yok. :D
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
ben satmaz demedim ki, buyuk firma olmasi zararin onu etkilemeyecegi anlamina da gelmez, kar veya zarar firmanin buyukluguyle orantili olur, buyuk olmasi zararin da buyuk olmasi demektir ayni sey kar icin gecerli ister buyuk ister kucuk olsun hickimse zarar yapmak istemez, ayrica bu mesele kar zarar meselesinden ote bisey bir prestij meselesi, o yuzden zarar degil de basarisizlik kelimesini kullandim, yani basarisizlik durumunda maddi zararin yaninda prestij kaybi da olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111
OnurErtas

OnurErtas

Üye
Basarisizlik olmaz bence. Sonucta wp beklendigi kadar tutmadi. Egerki android cikarsa, ne samsung tanir ne lg
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Kardeş iyi söylüyorsunda. Mahalle bakkalı değilki bu. Nokia ne yaparsa yapsın satmaz diye bir şey yok. :D
Eski bir nokia kullanicisi olarak soyluyorum nokia istedigi yazilimi,donanimi bulundursun almam ve benim gibi dusunen eski symbian^3 kullanicisi fazlasiyla bulurum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ellimin kori
OnurErtas

OnurErtas

Üye
Eski bir nokia kullanicisi olarak soyluyorum nokia istedigi yazilimi,donanimi bulundursun almam ve benim gibi dusunen eski symbian^3 kullanicisi fazlasiyla bulurum.
Neden almayacaksin kardes kamerada kalitede her şekilde yürüyor nokia
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
Oha :O mavisinden hemen aliyorum....
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Lumia iphone karışımı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Anil-D

Anil-D

Üye
Tutmaz bunlar
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bence gideri var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D ve OnurErtas
Anil-D

Anil-D

Üye
Hahaha sanmiyorum cogu kisiyi üzdü zaten nokia kimsenin alacagini sanmam
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Görücez :) samsungun adi plastik telefonkarından iyidir yinede :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Plastik tutkkusu D asigiz napcan
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Bence bunlarda n9 gibi olmasin D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
N9 yırttıki :D Sailfish os alıyor adamlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Sailfish os ?
 

Benzer Konular



Üst Alt