Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Youtube a yaz :) videoları izle
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Android telefonlarada yüklenebilecek
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Sail fish os tmm
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Videoda hep arama yerini gosteriyor neyse ben kactim
 
Hasand.

Hasand.

Üye
hAyDi hAyIRlIsI oLsun :seytan::heyo::horse::sos:pokey:hAyDi hAyIRlIsI oLsun :seytan::heyo::horse::sos:pokey:
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
tasarımı güzel zaten N9 dan bu yana lumialarla süregelen tasarımı beğeniyorum o konuda laf yok nokiaya, büyük ihtimal polikarbonat malzeme olacak, telefon fiziki olarak sağlam görünüyor bide donanım da sağlam olsa.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
İlk telefonda sağlam donanım zor
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
doğrudur, en azından bi s3 mini sınıfında olsa alacak çok kişi olur, düşük modelle giriş yapacak deniliyor çünkü, gidip te galaxy ace gibi bişey çıkarmaz herhalde.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Muhtemelen 2 çekirdek yarım veya 1gb ram ile gelir
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Vuu o mavi ne oyle :O
 
0MG90

0MG90

Üye
Maviye ve yeşile bittim :o
Bi de kilit ekranını açıp çekememişler mi :nono:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Anlaşılan çıkınca alıcısı cok olacak :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Tabi çıkarsa :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
M@cros

M@cros

Üye
Özellikleri fiyatı belli mi?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Eğer çıkarsa bu 2016 ya kadar nokianın androidli tek telefonu olacak :) malum sonra ms satın alınca buna izin vermez bu telefon tutulursa 2016 da nokianın akıllı telefon üretme kısıtlaması bitiyor anca ozaman başka androidli telefon görürüz
 

Benzer Konular



Üst Alt