Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Ici bozulmasin da. Ben onu yasadim wif ve usb girisi bozuldu. Ama telefon cinayet aleti misaliydi :)
 
mahzunikaya

mahzunikaya

Üye
Nokia android'e geçerse satış rekorları kırar!
 
abdurrahmancam

abdurrahmancam

Üye
Çok geç kaldı nokia. I phone çıkmışken dokunmatik diye 5800 i çıkardı, s2 gibi bi telefon varken n8 vardı şimdi android de Samsung LG HTC gibi firmalar çok yol aldı nokia nın çok iyi bişi yapması lazım en azından pureview kameralı olmasi lazim.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Enes

Enes

Üye
Milletimizdeki Nokia sevdası ya :)
 
  • Beğen
Tepkiler: abdurrahmancam
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
microsoft varken biraz zor gibi android çıkarması
 
  • Beğen
Tepkiler: abdurrahmancam
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
İyi bi şey olursa alınır :yuru
 
abdurrahmancam

abdurrahmancam

Üye
Şayet nokia ya güvenim kalmadı iyi birşey çıkarması lazım :rolleyes:
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Şayet nokia ya güvenim kalmadı iyi birşey çıkarması lazım :rolleyes:
cikarsa iyi birsey cikar iki yil sonraki donanimlar cok iyi olur, cunku nokia 2016 dan once anlasma geregi telefon uretemez, android nokia icin 2016 yi beklemek gerek sanirim:)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bu iptal oldu nokia giyilebilir teknolojilere yöneldi :) geçmiş olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: abdurrahmancam
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Zaten %99.99 olmayacak projeydi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Evleaks üzerinden gelen bilgiye göre normandy iptal olmamış olabilir :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Yeni görsel

 
  • Beğen
Tepkiler: abdurrahmancam
mcnpl4

mcnpl4

Üye
nokia bu once bi tanitimini yapar ilgi gorur uzun sure bekletir elinde unutulduktan sonra satisa sunar kimse almaz sonra basarisiz oldu der birakir
 
manyaklar61

manyaklar61

Üye
eveleaks ten gelen yeni haberler nokia 2014 yılı itibariyle android telefon üreteceği sinyalini veriyor, tamamıyla androide geçmek değilde nabız yoklama mahiyetinde önce giriş ve orta segment üretilecek ve ardından orta üst ve üst seviye modellerin geleceği söyleniyor, 2014 bomba bir yıl olabilir. fakat nokia'nın android telefonları kendine has bir arayüzle sıradışı normal alıştığımız android cihazlardan farklı olacağı da söyleniyor Nokia'nın android projesinin kodu ise 'Normandy' , bu isim bir telefon serisi olarak ta gelebilir, evet arkadaşlar ne düşünüyorsunuz bu konuda cihaz çıkarsa almayı düşünürmüsünüz? şahsen nokia kalitesi (malzeme, kamera lensi, satış sonrası destek vs.) ve android birleşirse ortaya harika bir iş çıkabilir, pureviewli bir android nokia hayali bile güzel :) bu haber gerçeğe dönüşür mü bekleyip görecez.
Arkadaşlar nokia akıllı telefon bölümün u yani lumia ve asha isimlerini sattı buanlasma ile nokia 2 yıl Microsoft bağımsız amiral gemisi cinsi model yapamaz ancak giriş seviyesi ve orta segment yapabilir nokia bu telefonu yaptı sadece satışa çıkıp çıkmayacak söz konusu inşallah yapar
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye


Beklenen Özellikler

Quad-Core Processor
1.5/2GB ram
8GB internal storage
8MP camera
Android Kitkat
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
O yukardaki bulanık resim asha serisi ve symbian s30 herkes farkında biri fena dümen yapmış
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Karma bi telefon olacak deniyodu
 

Benzer Konular



Üst Alt