İhtiyar007
Üye
Telefonu hor kullananlar için gerekli metal kasa yoksa çokta bi işlevselliği yok.En azindan kapak ezik buzuk olmuyo![]()
Bozulacağı varsa bozulur

Telefonu hor kullananlar için gerekli metal kasa yoksa çokta bi işlevselliği yok.En azindan kapak ezik buzuk olmuyo![]()

Aman aman Allah düşman başına vermesinIci bozulmasin da. Ben onu yasadim wif ve usb girisi bozuldu. Ama telefon cinayet aleti misaliydi![]()

cikarsa iyi birsey cikar iki yil sonraki donanimlar cok iyi olur, cunku nokia 2016 dan once anlasma geregi telefon uretemez, android nokia icin 2016 yi beklemek gerek sanirimŞayet nokia ya güvenim kalmadı iyi birşey çıkarması lazım :rolleyes:

:eek:Bu iptal oldu nokia giyilebilir teknolojilere yöneldigeçmiş olsun

Arkadaşlar nokia akıllı telefon bölümün u yani lumia ve asha isimlerini sattı buanlasma ile nokia 2 yıl Microsoft bağımsız amiral gemisi cinsi model yapamaz ancak giriş seviyesi ve orta segment yapabilir nokia bu telefonu yaptı sadece satışa çıkıp çıkmayacak söz konusu inşallah yapareveleaks ten gelen yeni haberler nokia 2014 yılı itibariyle android telefon üreteceği sinyalini veriyor, tamamıyla androide geçmek değilde nabız yoklama mahiyetinde önce giriş ve orta segment üretilecek ve ardından orta üst ve üst seviye modellerin geleceği söyleniyor, 2014 bomba bir yıl olabilir. fakat nokia'nın android telefonları kendine has bir arayüzle sıradışı normal alıştığımız android cihazlardan farklı olacağı da söyleniyor Nokia'nın android projesinin kodu ise 'Normandy' , bu isim bir telefon serisi olarak ta gelebilir, evet arkadaşlar ne düşünüyorsunuz bu konuda cihaz çıkarsa almayı düşünürmüsünüz? şahsen nokia kalitesi (malzeme, kamera lensi, satış sonrası destek vs.) ve android birleşirse ortaya harika bir iş çıkabilir, pureviewli bir android nokia hayali bile güzelbu haber gerçeğe dönüşür mü bekleyip görecez.
