evet önceden imei'siyle kayıt olanlar sertifika indire biliyor fakat site yeni imei aydına kapatılmış sanırımnasil yeni sertifika alinmiyor onu mu diyorsunuz
evet önceden imei'siyle kayıt olanlar sertifika indire biliyor fakat site yeni imei aydına kapatılmış sanırım

Uf bende o zaten herkeste olan birseydi ama arkadas yeni almayi anlatmis mesajinda ayrica ama senin imei ne de alayim diyor onu anlamadim yeni nasil yapacak ki![]()
sende oldu mu bu symbian signed?oda onceden sertifika almıştır sanıyoki yeniden vermeye başlamıs oysaki kayıtlı sertifikayı veriyo
sende oldu mu bu symbian signed?
evet bende sertifika tarafından kısıtlanıyor hatası geliyor da sende çalıştı mı bu sertifika?Konu da anlatılmış olan mi ?
evet bende sertifika tarafından kısıtlanıyor hatası geliyor da sende çalıştı mı bu sertifika?
kardeşim ALLAH razı olsun çok teşekkürler
nasil alicaz sertifika?nerden?
konunun ilk sayfasında anlattım
ugrastirmasana adami olmuyo kardes bosuna alma
