Nokia Sertifika Veriyor (anında) 2012!!

Sponsorlu Bağlantılar



bayon

Üye
    Konu Sahibi
güvenmiyosanız almak zorunda deilsiniz yapışmıyorum yakanıza ala ala ya milletin sorunları var iyilik yarmıyo... sitenin altda kime ait olduğu yazıyo eskiden deildi evet ama şimdi nokia ya ait oldugu yazıyor
 

MvPTaLha

Üye
Opda sitesini bilmiyon mu işte o site

----------Eklendi @ 06:39:11 ---------- Yazıldı @ 06:33:23 ----------


Bunu mu diyon
verdiğin linkte bu var yükledi valla bi sorun yok.

----------Eklendi @ 06:43:02 ---------- Yazıldı @ 06:39:11 ----------


paylaştığın n-desk'in linkini verir misin?
http://www.maxicep.com/maxipda-turkce-uygulamalar/anderson-n-desk-v2-05-6-s60v5-s-3-symbianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-465240.html
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Opda sitesini bilmiyon mu işte o site

----------Eklendi @ 06:39:11 ---------- Yazıldı @ 06:33:23 ----------



Bunu mu diyon
verdiğin linkte bu var yükledi valla bi sorun yok.

----------Eklendi @ 06:43:02 ---------- Yazıldı @ 06:39:11 ----------


http://www.maxicep.com/maxipda-turk...bianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-465240.html

Dostum sen bunu symbian signed ın sertifikasıyla mı yükledin telefonun hackli heralde farkında degilsin sanursam çünkü symbian signed ın sertifikası yetmez buna


----------Eklendi @ 09:28:06 ---------- Yazıldı @ 09:26:43 ----------

ha simdi frkettim sen opda sertifikası kullanıyon ama bu konudaki symbian signed opda sertifikasıyla yüklersin ama symbian signed la yükleyemezsin

Ve artık opda sertifikada vermiyor yani anca sende olur bu
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
güvenmiyosanız almak zorunda deilsiniz yapışmıyorum yakanıza ala ala ya milletin sorunları var iyilik yarmıyo... sitenin altda kime ait olduğu yazıyo eskiden deildi evet ama şimdi nokia ya ait oldugu yazıyor
senin sitene bişey diyen yok sakin ol şampiyon :cigara:


----------Eklendi @ 13:21:40 ---------- Yazıldı @ 13:20:07 ----------

Opda sitesini bilmiyon mu işte o site

----------Eklendi @ 06:39:11 ---------- Yazıldı @ 06:33:23 ----------



Bunu mu diyon
verdiğin linkte bu var yükledi valla bi sorun yok.

----------Eklendi @ 06:43:02 ---------- Yazıldı @ 06:39:11 ----------


http://www.maxicep.com/maxipda-turk...bianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-465240.html
sen bu sertifikayı ne zaman aldın tekrar vermeye mi başladı acep :oha:
 

MvPTaLha

Üye
senin sitene bişey diyen yok sakin ol şampiyon :cigara:

----------Eklendi @ 13:21:40 ---------- Yazıldı @ 13:20:07 ----------


sen bu sertifikayı ne zaman aldın tekrar vermeye mi başladı acep :oha:

benim verdiğim linkten bi deneyin kardeş bana verdi daha 1 hafta önce almıştım

----------Eklendi @ 13:44:40 ---------- Yazıldı @ 13:42:45 ----------



Dostum sen bunu symbian signed ın sertifikasıyla mı yükledin telefonun hackli heralde farkında degilsin sanursam çünkü symbian signed ın sertifikası yetmez buna


----------Eklendi @ 09:28:06 ---------- Yazıldı @ 09:26:43 ----------

ha simdi frkettim sen opda sertifikası kullanıyon ama bu konudaki symbian signed opda sertifikasıyla yüklersin ama symbian signed la yükleyemezsin

Ve artık opda sertifikada vermiyor yani anca sende olur bu

ben sana symbian signed mi dedim sen benim anlattığım şeye inanmadin bende gösterdim.
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
benim verdiğim linkten bi deneyin kardeş bana verdi daha 1 hafta önce almıştım

----------Eklendi @ 13:44:40 ---------- Yazıldı @ 13:42:45 ----------



ben sana symbian signed mi dedim sen benim anlattığım şeye inanmadin bende gösterdim.


öyle olmuyo iste registerden kayıt oldum sonra verdiğin linkten giriş yaptım sonra imei mi yazdım sonra bu forum ekranı geliyo sen nasıl hemen aldın?
forumu doldurdum kırmızı ok var sanırım bi süre beklemem gerek ne kadar sonra olacak?
 
mstf_l

mstf_l

Üye
benim verdiğim linkten bi deneyin kardeş bana verdi daha 1 hafta önce almıştım

----------Eklendi @ 13:44:40 ---------- Yazıldı @ 13:42:45 ----------



ben sana symbian signed mi dedim sen benim anlattığım şeye inanmadin bende gösterdim.

Symbian signed konusunun altında anlatmısın ben de o sandım

ayrıca ben opda yı hala takip ediyom ses seda yok bende ki cogu kişide de yok sen bala geldin herhal o zaman
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye


Symbian signed konusunun altında anlatmısın ben de o sandım

ayrıca ben opda yı hala takip ediyom ses seda yok bende ki cogu kişide de yok sen bala geldin herhal o zaman
her kafadan bi ses çıkıyo opda sertifika veriyo mu vermiyo mu veriyosa kaç gün beklicez hazırlanması için
 

MvPTaLha

Üye



öyle olmuyo iste registerden kayıt oldum sonra verdiğin linkten giriş yaptım sonra imei mi yazdım sonra bu forum ekranı geliyo sen nasıl hemen aldın?
forumu doldurdum kırmızı ok var sanırım bi süre beklemem gerek ne kadar sonra olacak?
Ben telefondan girdim hemen dosyalar çıktı indirdim beklemedim yani

----------Eklendi @ 16:23:36 ---------- Yazıldı @ 16:22:25 ----------



Symbian signed konusunun altında anlatmısın ben de o sandım

ayrıca ben opda yı hala takip ediyom ses seda yok bende ki cogu kişide de yok sen bala geldin herhal o zaman

Ne balı ya daha dünde arkadaşıma aldık hemen verdi valla
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
ya bırak bizle şey geçmeyi mobildende denedim olmuyo olmuyo olmuyo
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Ben telefondan girdim hemen dosyalar çıktı indirdim beklemedim yani

----------Eklendi @ 16:23:36 ---------- Yazıldı @ 16:22:25 ----------



Ne balı ya daha dünde arkadaşıma aldık hemen verdi valla

Dostum ben deniyorum olmuyor neden acaba ?
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
imei numaranı sen mesaj atsana bana bide ben deniyım olursa dosyaları upload yaparım sana
olmuyo işte opda da hazırlanıyo diyoo bekliyo sen napcan büyücü müsün? :) millet imei satıyo parayla sana mı vercem :D
 

MvPTaLha

Üye
olmuyo işte opda da hazırlanıyo diyoo bekliyo sen napcan büyücü müsün? :) millet imei satıyo parayla sana mı vercem :D
Ben senin için söyledim çokda umrunda senin imei numaranmıs sertifikanmıs ne yaparsan yap kardeş karışmıyorum.
 

bayon

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar opda dan önceden alınan imeilere veriyolar sertifikaları sistemde kayıtlı oldugu için yani cer ve dosyalarınız zaten kayıtlı sitede resimdede anlaşıldığı gibi imei mi siteye yükleme tarihime bakın

yeni imei girdiğimde ona sertifika vermiyo. Eskiyi yazınca direk cer , diye çıkıyo yanında

 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
arkadaşlar opda dan önceden alınan imeilere veriyolar sertifikaları sistemde kayıtlı oldugu için yani cer ve dosyalarınız zaten kayıtlı sitede resimdede anlaşıldığı gibi imei mi siteye yükleme tarihime bakın

yeni imei girdiğimde ona sertifika vermiyo. Eskiyi yazınca direk cer , diye çıkıyo yanında

hmm tamaam şimdi anlaşıldı teşekkürler :oke: bende dünden beri uğraşıyorum ya |-)
 


Üst Alt