Nokia Sertifika Veriyor (anında) 2012!!

Sponsorlu Bağlantılar

JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
Evet arkadaslar yanlış duymadınız nokia telefonunuza özel sertifika veriyor yapılması gerekenler çok basit ilk önce ;


1)
sitesine giriyorsunuz .

2) daha sonra yukarda
butonuna tıklayıp formu dolduruyoruz (aşagıda adres bilgileri var onları doldurmaya gerek yok.

3) daha sonra yazmıs oldugunuz mail adresine onaylama maili geliyor ordan linke tıklayıp onaylıyoruz.

4)onayladıktan sonra otomatık bi bölüm geliyor
Development Certificate
diye bir bölüm eğer gelmezse link den de ulaşabilirsiniz

5)Add's IMEI yazan yere telefonumuzun imei numarasını yazıyoruz
(imei öğrenmek için *#06# bilmeyenler için) ve altdan Add imei butonuna tıklıyoruz ve imei numaramız eklenmiş oluyor

6) hemen sağ tarafta Download Certificate butonu var ona tıklayıp sertifikamızı indiriyoruz



UMARIM Bİ TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEZSİNİZ :))


-- mail adresi olarak yahoo.com.tr uzantılı kullanırsanız bi sorun olmadan kabul ediyor bilginize...


Aldığınız sertifikaları nasıl kullanıcağınıza gelirse ;

link deki dosyayı indirirseniz hem programı hemde nasıl yapmanız

gerektiği resimli bi şekilde anlattım


olmuyo ya @yahoo.com diye var olmuyo mynet.com olmuyo hotmail.com olmuyo başka ne kaldı ki


----------Eklendi @ 21:07:13 ---------- Yazıldı @ 20:22:47 ----------

yok ya olmuyo bazı arkadaşların oldu sanırım da belki 10 tane mail adresi denedim farklı adreslerden ama nafile ayrıca nokianın olduğuna inanmıyorum nokianın olsa zaten böyle uğraştırmaz hotmail, mynet, gmail i kara listeye almaz nokia bi bit yeniği var bunda muhtemelen nokiaya benzettiler siteyi imei çalıyorlar
 


mstf_l

mstf_l

Üye
nokianın site rahat olun gelistiriciler icin veriyorlar windowslive ile alınır ama oda bir iskence
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
nokianın site rahat olun gelistiriciler icin veriyorlar windowslive ile alınır ama oda bir iskence
windowslive ile alınıyor hotmaille alınmıyor mu? garip


----------Eklendi @ 22:02:09 ---------- Yazıldı @ 21:47:45 ----------

nokianın site rahat olun gelistiriciler icin veriyorlar windowslive ile alınır ama oda bir iskence
valla oldu eyvallahh :yuru


----------Eklendi @ 22:26:46 ---------- Yazıldı @ 22:02:09 ----------

fakat dedikleri gibi iş yapmaz 15 e yakın uygulama denedim 1 tanesini yükledi yine de emeğine sağlık
 
pr0t0n

pr0t0n

Üye
bu siteye login olmak istiyorsanız arkadaşlar size basit bir yol:
yazın
bir e-mail adresi belirleyin
[email protected] olsun mesela
sonra
adrsine gidin
sağ üstte register butonuna tıklayın
kişisel bilgilerini girin ve sonu ovi.com ile biten adresini tanıtın istenilen bilgileri girdiken sonra ovi mail adresinize gelen onaylama mesajını yanıtlayın .
Artık symbiansigned sitesinden faydalanabilirsiniz. Sadece başaramayan arkadaşlar için bir çözüm yolu sundum ben şahsen imei veripte sertifikalama yapmadım yapma taraftarıda değilim . Yardımcı olduysam bir teşekkür yeterli :oke:
 
mstf_l

mstf_l

Üye

windowslive ile alınıyor hotmaille alınmıyor mu? garip


----------Eklendi @ 22:02:09 ---------- Yazıldı @ 21:47:45 ----------


valla oldu eyvallahh :yuru


----------Eklendi @ 22:26:46 ---------- Yazıldı @ 22:02:09 ----------

fakat dedikleri gibi iş yapmaz 15 e yakın uygulama denedim 1 tanesini yükledi yine de emeğine sağlık

Dediğim gibi windowslive ile alırsınız ama sertifika kısıtlı çoğu seyi yüklemez sadece basit programları yükler c.racklileri hic yükleyemezsiniz
 

bayon

Üye
    Konu Sahibi



olmuyo ya @yahoo.com diye var olmuyo mynet.com olmuyo hotmail.com olmuyo başka ne kaldı ki


----------Eklendi @ 21:07:13 ---------- Yazıldı @ 20:22:47 ----------

yok ya olmuyo bazı arkadaşların oldu sanırım da belki 10 tane mail adresi denedim farklı adreslerden ama nafile ayrıca nokianın olduğuna inanmıyorum nokianın olsa zaten böyle uğraştırmaz hotmail, mynet, gmail i kara listeye almaz nokia bi bit yeniği var bunda muhtemelen nokiaya benzettiler siteyi imei çalıyorlar

Arkadaşım özellikle belirttim iyi okumamışsın ''YAHOO.COM.TR'' TR uzantısıyla alacaksınız
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
Arkadaşım özellikle belirttim iyi okumamışsın ''YAHOO.COM.TR'' TR uzantısıyla alacaksınız
o da olmuyooo windows live ile oldu fakat hiçbir uygulama yüklenmiyor sertifika tarafından kısıtlanıyor diyor
 

bayon

Üye
    Konu Sahibi

o da olmuyooo windows live ile oldu fakat hiçbir uygulama yüklenmiyor sertifika tarafından kısıtlanıyor diyor

Nasıl olmaz ya kendim bizzat aldım. bu arada sertifikayi ben yapmadım hani şuan sertifika veren tek site olduğu için hiç yoktan iyidir diyorum
 

MvPTaLha

Üye
Öncelikle verdiğim linkten uygulamayı indirin signeddir
Link:http://ultrashare.net/hosting/fl/dc1ede21f9/FreeSigner.v1.00.S60v3.SymbianOS9.1.Selfsigned.by.junnikokuki.Freeware_signed_2


Yapamayanlar için resimli anlatıyorum.


İlk Once Su Site Gideceksiniz http://www.shoujizu.net/en/
http://www.yukleresim.com/di-56TC.jpg
Siteye üyelik açmak için registere tıklıyoruz.http://www.yukleresim.com/di-NGUO.jpg
Burdan kullanıcı adı e-mail falan yazarak üyelik alıyoruz.Bu Linkten
Link:http://www.shoujizu.net/symbian/login.php
siteye giriş yapıyoruz. Bu sefer Çince site çince olcak bunun yapma nedimiz ıngilizce sitede sertifikayı parayla veriliyor çincede bedava gercekten de öyle.
http://www.yukleresim.com/di-59EI.jpg
Siteye verdiğim linkten girdikten sonra açtığınız üyelikle giriş yapıyoruz.
http://www.yukleresim.com/di-XP4B.jpg
Gelen yere Seri Numarımızı Yazıyoruz Yani imei numaranızı (*#06#) Olcak Sonra gelen sayıları yazıyoruz.
http://www.yukleresim.com/di-JTTA.jpg
Cer ve dosyası sag al tarafta oraya tıklıyoz ve indiyoz ve sertifkamız hazırdır.
Öncelikle free signerin kurulu olduğu klasörün içine indirdiğimiz Cer ve dosyalarını kopyalıyoruz.
http://www.yukleresim.com/di-0L1L.jpg
simdi programı açıyoruz.
http://www.yukleresim.com/di-1NCS.jpg
settings yani ayarlara tıklıyoruz ordan kendi indirmiz cer dosyasının olduğu klasöru seçip indirdiğimiz Cer dosyasını seçiyoruz.http://www.yukleresim.com/di-T95A.jpg
alttaki dosyasında da aynı indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz.
http://www.yukleresim.com/di-N57W.jpg
Programımız kullanıma hazırdır.
Add file den sertifikalıycagımız dosyayı seçiyoruz ve self signete tıklıyoruz.
http://www.yukleresim.com/di-S4F9.jpg
go diyoruz.http://www.yukleresim.com/di-B5LL.jpg
Işlemimiz tamamdır.


Güle güle kullanın iyi signedler :D
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
Öncelikle verdiğim linkten uygulamayı indirin signeddir
Link:


S.a Arkadaşlar Konuyu Bi Duzene Koyayım Dedim.Bir Teşşekürü Fazla Gormeyin..Yapamayanlar için resimli anlatıyorum.


İlk Once Su Site Gideceksiniz

Siteye üyelik açmak için registere tıklıyoruz.
Burdan kullanıcı adı e-mail falan yazarak üyelik alıyoruz.Bu Linkten
Link: siteye giriş yapıyoruz. Bu sefer Çince site çince olcak bunun yapma nedimiz ıngilizce sitede sertifikayı parayla veriliyor çincede bedava gercekten de öyle.

Siteye verdiğim linkten girdikten sonra açtığınız üyelikle giriş yapıyoruz.

Gelen yere Seri Numarımızı Yazıyoruz Yani imei numaranızı (*#06#) Olcak Sonra gelen sayıları yazıyoruz.

Cer ve dosyası sag al tarafta oraya tıklıyoz ve indiyoz ve sertifkamız hazırdır.
Öncelikle free signerin kurulu olduğu klasörün içine indirdiğimiz Cer ve dosyalarını kopyalıyoruz.

simdi programı açıyoruz.

settings yani ayarlara tıklıyoruz ordan kendi indirmiz cer dosyasının olduğu klasöru seçip indirdiğimiz Cer dosyasını seçiyoruz.
alttaki dosyasında da aynı indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz.

Programımız kullanıma hazırdır.
Add file den sertifikalıycagımız dosyayı seçiyoruz ve self signete tıklıyoruz.

go diyoruz.

Işlemimiz tamamdır.


Güle güle kullanın iyi signedler :D
alcan da nolcak bunu sertifika tarafından kısıtlanıyor diyo... unsigned yüklemek için artık tek yöntem hack
 

MvPTaLha

Üye
Kardes sen dene bende hiç bir sorun yok :D
 

MvPTaLha

Üye
Kardeş sen resimlere bakıp yaptın mı direk programı kurup yaparsan olmaz tabi imei numarana göre sertifikayı yani cer ve dosyalarını indirceksin programın ayarlarındanda dosyaları seçiceksin ondan sonra dene bakalım oluyor mu olmuyor mu kardeş :D
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
Kardeş sen resimlere bakıp yaptın mı direk programı kurup yaparsan olmaz tabi imei numarana göre sertifikayı yani cer ve dosyalarını indirceksin programın ayarlarındanda dosyaları seçiceksin ondan sonra dene bakalım oluyor mu olmuyor mu kardeş :D
pof sertifika kullanmayı biliyoz :naughty: yüklerken sertifika tarafından kısıtlanıyor diyoo
 

MvPTaLha

Üye
Sen bana hangi uygulamaymıs onun linkini at indireyim bakayım.
 

MvPTaLha

Üye


Andersen n-desk al denedim oldu diğerlerini de bakıcam.Kendi uploadum başka yerden almadım saate bakabilirsin 15 dakka içinde paylaştım.
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye


Andersen n-desk al denedim oldu diğerlerini de bakıcam.Kendi uploadum başka yerden almadım saate bakabilirsin 15 dakka içinde paylaştım.
paylaştığın n-desk'in linkini verir misin?
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
Öncelikle verdiğim linkten uygulamayı indirin signeddir
Link:


Yapamayanlar için resimli anlatıyorum.


İlk Once Su Site Gideceksiniz

Siteye üyelik açmak için registere tıklıyoruz.
Burdan kullanıcı adı e-mail falan yazarak üyelik alıyoruz.Bu Linkten
Link:
siteye giriş yapıyoruz. Bu sefer Çince site çince olcak bunun yapma nedimiz ıngilizce sitede sertifikayı parayla veriliyor çincede bedava gercekten de öyle.

Siteye verdiğim linkten girdikten sonra açtığınız üyelikle giriş yapıyoruz.

Gelen yere Seri Numarımızı Yazıyoruz Yani imei numaranızı (*#06#) Olcak Sonra gelen sayıları yazıyoruz.

Cer ve dosyası sag al tarafta oraya tıklıyoz ve indiyoz ve sertifkamız hazırdır.
Öncelikle free signerin kurulu olduğu klasörün içine indirdiğimiz Cer ve dosyalarını kopyalıyoruz.

simdi programı açıyoruz.

settings yani ayarlara tıklıyoruz ordan kendi indirmiz cer dosyasının olduğu klasöru seçip indirdiğimiz Cer dosyasını seçiyoruz.
alttaki dosyasında da aynı indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz.

Programımız kullanıma hazırdır.
Add file den sertifikalıycagımız dosyayı seçiyoruz ve self signete tıklıyoruz.

go diyoruz.
Işlemimiz tamamdır.


Güle güle kullanın iyi signedler :D
bu siteye nasıl güvencez ki adı belli değil sanı belli değil imei yi klonlarlarsa durma uğraş bi daha
 


Üst Alt