mstf_l
Üye
bu siteye nasıl güvencez ki adı belli değil sanı belli değil imei yi klonlarlarsa durma uğraş bi daha
O degilde hala opdanın sertifika verdigini sanıyor arkadas
bu siteye nasıl güvencez ki adı belli değil sanı belli değil imei yi klonlarlarsa durma uğraş bi daha
verdiği site opda değil ki
O degilde hala opdanın sertifika verdigini sanıyor arkadas
verdiği site opda değil ki
aynı konu 2 yerdebiz o kadar hackdiyem siz hala sertifika emeklerim boşa gidiyor
:

http://www.maxicep.com/maxipda-turkce-uygulamalar/anderson-n-desk-v2-05-6-s60v5-s-3-symbianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-465240.html
paylaştığın n-desk'in linkini verir misin?
Opda sitesini bilmiyon mu işte o site
----------Eklendi @ 06:39:11 ---------- Yazıldı @ 06:33:23 ----------
Bunu mu diyon
verdiğin linkte bu var yükledi valla bi sorun yok.
----------Eklendi @ 06:43:02 ---------- Yazıldı @ 06:39:11 ----------
http://www.maxicep.com/maxipda-turk...bianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-465240.html
senin sitene bişey diyen yok sakin ol şampiyongüvenmiyosanız almak zorunda deilsiniz yapışmıyorum yakanıza ala ala ya milletin sorunları var iyilik yarmıyo... sitenin altda kime ait olduğu yazıyo eskiden deildi evet ama şimdi nokia ya ait oldugu yazıyor

sen bu sertifikayı ne zaman aldın tekrar vermeye mi başladı acepOpda sitesini bilmiyon mu işte o site
----------Eklendi @ 06:39:11 ---------- Yazıldı @ 06:33:23 ----------
Bunu mu diyon
verdiğin linkte bu var yükledi valla bi sorun yok.
----------Eklendi @ 06:43:02 ---------- Yazıldı @ 06:39:11 ----------
http://www.maxicep.com/maxipda-turk...bianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-465240.html

senin sitene bişey diyen yok sakin ol şampiyon
----------Eklendi @ 13:21:40 ---------- Yazıldı @ 13:20:07 ----------
sen bu sertifikayı ne zaman aldın tekrar vermeye mi başladı acep![]()
Dostum sen bunu symbian signed ın sertifikasıyla mı yükledin telefonun hackli heralde farkında degilsin sanursam çünkü symbian signed ın sertifikası yetmez buna
----------Eklendi @ 09:28:06 ---------- Yazıldı @ 09:26:43 ----------
ha simdi frkettim sen opda sertifikası kullanıyon ama bu konudaki symbian signed opda sertifikasıyla yüklersin ama symbian signed la yükleyemezsin
Ve artık opda sertifikada vermiyor yani anca sende olur bu
benim verdiğim linkten bi deneyin kardeş bana verdi daha 1 hafta önce almıştım
----------Eklendi @ 13:44:40 ---------- Yazıldı @ 13:42:45 ----------
ben sana symbian signed mi dedim sen benim anlattığım şeye inanmadin bende gösterdim.
benim verdiğim linkten bi deneyin kardeş bana verdi daha 1 hafta önce almıştım
----------Eklendi @ 13:44:40 ---------- Yazıldı @ 13:42:45 ----------
ben sana symbian signed mi dedim sen benim anlattığım şeye inanmadin bende gösterdim.
her kafadan bi ses çıkıyo opda sertifika veriyo mu vermiyo mu veriyosa kaç gün beklicez hazırlanması için
Symbian signed konusunun altında anlatmısın ben de o sandım
ayrıca ben opda yı hala takip ediyom ses seda yok bende ki cogu kişide de yok sen bala geldin herhal o zaman
Ben telefondan girdim hemen dosyalar çıktı indirdim beklemedim yani
öyle olmuyo iste registerden kayıt oldum sonra verdiğin linkten giriş yaptım sonra imei mi yazdım sonra bu forum ekranı geliyo sen nasıl hemen aldın?
forumu doldurdum kırmızı ok var sanırım bi süre beklemem gerek ne kadar sonra olacak?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Symbian signed konusunun altında anlatmısın ben de o sandım
ayrıca ben opda yı hala takip ediyom ses seda yok bende ki cogu kişide de yok sen bala geldin herhal o zaman
imei numaranı sen mesaj atsana bana bide ben deniyım olursa dosyaları upload yaparım sanaya bırak bizle şey geçmeyi mobildende denedim olmuyo olmuyo olmuyo
Ben telefondan girdim hemen dosyalar çıktı indirdim beklemedim yani
----------Eklendi @ 16:23:36 ---------- Yazıldı @ 16:22:25 ----------
Ne balı ya daha dünde arkadaşıma aldık hemen verdi valla
olmuyo işte opda da hazırlanıyo diyoo bekliyo sen napcan büyücü müsün?imei numaranı sen mesaj atsana bana bide ben deniyım olursa dosyaları upload yaparım sana
millet imei satıyo parayla sana mı vercem 
Ben senin için söyledim çokda umrunda senin imei numaranmıs sertifikanmıs ne yaparsan yap kardeş karışmıyorum.olmuyo işte opda da hazırlanıyo diyoo bekliyo sen napcan büyücü müsün?millet imei satıyo parayla sana mı vercem
![]()
hmm tamaam şimdi anlaşıldı teşekkürlerarkadaşlar opda dan önceden alınan imeilere veriyolar sertifikaları sistemde kayıtlı oldugu için yani cer ve dosyalarınız zaten kayıtlı sitede resimdede anlaşıldığı gibi imei mi siteye yükleme tarihime bakın
yeni imei girdiğimde ona sertifika vermiyo. Eskiyi yazınca direk cer , diye çıkıyo yanında
bende dünden beri uğraşıyorum ya 
