Nokia sadece 300.000 mi sattı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Wp8 i bukadar yakın zamanda çıkartırsa wp8 güncellemesi almayacak olan cihazı bende almak istemem doğrusu.

wp8 cihazlar ciktiginda mevcut lumialarla fiyat farkini gormeden kesin konuşmamak lazim. Arada 300TL'den fazla fark olursa ciddi anlamda satilabilir. Wp8 cihazlar 1600 civarindan satilip lumia900 1200-1300 civari bir fiyata satilirsa tercihler baya etkilenir.


- - - Eklendi - - -



Dizide Sony kullanılıyor

sonyeurasia dizinin sponsorlarindan:oke:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


wp8 cihazlar ciktiginda mevcut lumialarla fiyat farkini gormeden kesin konuşmamak lazim. Arada 300TL'den fazla fark olursa ciddi anlamda satilabilir. Wp8 cihazlar 1600 civarindan satilip lumia900 1200-1300 civari bir fiyata satilirsa tercihler baya etkilenir.


- - - Eklendi - - -



sonyeurasia dizinin sponsorlarindan:oke:

Wp8 orta-üst segment cihazı 1600, tepe cihazı 1800-1900'den satılırsa çok çok iyi iş yapar bence.Zaten alt ve orta segmente Lumia 900 - 800 - 710'u çekmeliler.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Wp8 orta-üst segment cihazı 1600, tepe cihazı 1800-1900'den satılırsa çok çok iyi iş yapar bence.Zaten alt ve orta segmente Lumia 900 - 800 - 710'u çekmeliler.

ben de bundan bahsediyorum o zaman mevcut cihazlar da fiyatlariyla baya iddiali bir konuma gelirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt