Nokia s40 Multitasking - Uygulamaları Minimize Etmek

Sponsorlu Bağlantılar

Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Ben nokia c2 kullanıcısıyım. söylenenleri harfiyen yerine getirdim ve şu anda hiç bir uygulama izin istemiyor. Peki; bu 'warning tck flag set' uyarısından kurtulmanın bir yolu varmı ?

Başlangıçtaki "Test RNDS in usb mode" seçeneğine evet derseniz sanırım çıkmıyor ancak bu durumda telefonunuzu usb modunda bilgisayarınıza bağladığınızda bilgisayarınız telefonunuzu görmeyecektir.

x2 için bu program varmı kardeş

x2'ye ait ppu dosyasını nette çok aradım ama bulamadım.Bulursam en yakın zamanda sizi haberdar ederim ;)

bence hiç uğraşma kullanışlı bir yöntem değil

İşe yarar olduğunu düşünüyorum ben zira s40 için opera mini ile gezinirken radyo istasyonunu değiştirememek büyük bir handikap. İlk mesajdaki anlatım gözünüzde büyümüş olabilir çünkü en az deneyime sahip bilgisayar kullanıcısının dahi faydalanabileceği ölçütte bir kılavuz hazırladım.Aslında phoenix'i açıp 30 sn sürecek bir işlemden sonra java dosyasını düzenlemekle birlikte azami 1 dk'nızı alacak işlemler bunlar. Ayrıca gördüğünüz konudan kopyala-yapıştır yapılmış web sayfalarını bir yana bırakırsak bu anlatım,bahsettiğim mevzuyu anlatan tek Türkçe anlatım
 


Welder555

Üye
Alternatif linkteki dosyanın şifresi nedir ?
 

Welder555

Üye
Tamam buldum diğer download linklerini.
 

nursis

Üye
kardeşim anlatım için cok saol ama ben bunu yapamadım. ilk aşama tamam hersey dogru gitti ama bu son işlemde .jar dosyasını nerden secicez? ben ulasamadım o o .jar dedigine. nokia flacx bilmem neydi lütfen tam detaylı anlatırmısın. iyi forumlar
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim anlatım için cok saol ama ben bunu yapamadım. ilk aşama tamam hersey dogru gitti ama bu son işlemde .jar dosyasını nerden secicez? ben ulasamadım o o .jar dedigine. nokia flacx bilmem neydi lütfen tam detaylı anlatırmısın. iyi forumlar

jar dosyası telefonunuzda çalıştırabildiğiniz uygulamaların uzantısı. Opera mini,whatsapp vb gibi telefonunuzda bulunan dosyaları bilgisayarınıza atıp sağ tıklayarak özellikler dediğinizde dosya türünün jar olduğunu görürsünüz.

Hacklemek istediğiniz j2me (.jar uzantılı dosya)ye sağ tıkla>birlikte aç>winrar'ı seçip Manifest.ms dosyasını bahsettiğim şekilde düzenleyin. Kaydedip çıkın.
 
MythB

MythB

Üye
Gelen yazıya evet dersek telefonu usb modunda bilgisaya bağladığımda, hiç mi görmeyecek yani birdaha flash lıyamıyacakmıyım?
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Gelen yazıya evet dersek telefonu usb modunda bilgisaya bağladığımda, hiç mi görmeyecek yani birdaha flash lıyamıyacakmıyım?

Hayır. Telefonu yeniden başlatıp bu sefer aynı soruya no derseniz istediğinizi yapabilirsiniz.
 

Aslanleo75

Üye
1.Aşamanın 4.Aşamasını Yapamıyorum ''
Şimdi phoenix'i çalıştırın.Üstte menü çubuğunun altındaki açılır menüden
USB 1 - RM-xxx'i seçin.'' Demişsin Ama USB1.RM-xxx'Seçiyorum Geri No Connection'a GeLiyor
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
1.Aşamanın 4.Aşamasını Yapamıyorum ''
Şimdi phoenix'i çalıştırın.Üstte menü çubuğunun altındaki açılır menüden
USB 1 - RM-xxx'i seçin.'' Demişsin Ama USB1.RM-xxx'Seçiyorum Geri No Connection'a GeLiyor

Bağlantı ile ilgili bir sorun olmalı ovi suite modunda telefonunuz bağlıyken telefonunuzla veri alış-verişi yapabiliyor musunuz? Eğer telefon ile pc arasında bağlantı problemi yoksa antivirüs programınız phoenix ss'nin tekerine taş koyuyor olabilir,windows güvenlik duvarından "programlara ayrıcalık tanı" kısmına girip phoenix'i ekleyin.
 

Aslanleo75

Üye
SaoL HackLedim Ama Manifes Mf Notepad ŞekLinde AçıLmıyor Verdiğin Kodu Jar'a Yapmıştıramıyorum
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
SaoL HackLedim Ama Manifes Mf Notepad ŞekLinde AçıLmıyor Verdiğin Kodu Jar'a Yapmıştıramıyorum

MANIFEST.MF dosyasını masaüstüne kopyalayın birlikte aç>notepad'i seçin. "Bu tür uygulamaları açmak için her zaman seçili programı kullan" kısmındaki çeltiğe de tıklayın. Kodu ekleyip çıkın.Son olarak da masaüstüne attığınız dosyayla arşivdeki MANIFEST.MF dosyasını değiştirin.
 

Aslanleo75

Üye
TeşekkürLer UyguLamaLar BaşarıyLa MuLtitasting EdiLdi Ama Bazı Jar'Ları Rar ŞekLinde Açamıyorum Rar Bozuk Yada HataLı Benzeri Bişey GeLiyor
 

dorffcruise

Üye
çok teşekkürler nokia 7210 supernovaya oldu. allah razı olsun.
 

togolo12

Üye
söylediğin herşeyi doğru yaptım ama her hangi bir .jar dosyasına kodu yazdığımda uygulamayı geçersiz olarak görüyo telefonum çözümü var mı? şimdiden teşekkür ederim.
 

hkncllk

Üye
yaa nokia asha 303 ün ppu dosyasnı bulamadım yardımcı olur musnuz?
 
suprose

suprose

Üye
seçtiğimiz .jar dosyası derken hangi jar dosyası ?? bunları belirtmemişsiniz
 

by nhtk

Üye
x3-02 bulamadın mı kardeş
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
seçtiğimiz .jar dosyası derken hangi jar dosyası ?? bunları belirtmemişsiniz

seçtiğiniz herhangi bir jar dosyası. Minimize etmek istediğiniz dosya.
Çalışır durumda olması yeterli.

x3-02 bulamadın mı kardeş

Açıkçası bu ppu dosyalarını bulduğum kaynakta yok x3-02 için ppu dosyası. Onun dışında başka yerlere de baktım ama malesef yok. Demiştim ama buldum şimdi. :) Diğer ppu dosyalarının olduğu yerde bulabilirsiniz.

yaa nokia asha 303 ün ppu dosyasnı bulamadım yardımcı olur musnuz?

Asha 303 çok yeni bir telefon henüz bulabileceğimizi sanmıyorum.
 

kralkaptansu

Üye
benim tel samsung java programlarını minimize edebiliyorum ama başka bi java programını açmak istediğim de maksimum 1 uygulama çalışırken uygulama başlatılamıyor acaba diyorumki manifest.mf dosyasına o kodu uygulasam başka bi program açılır mı ?
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
benim tel samsung java programlarını minimize edebiliyorum ama başka bi java programını açmak istediğim de maksimum 1 uygulama çalışırken uygulama başlatılamıyor acaba diyorumki manifest.mf dosyasına o kodu uygulasam başka bi program açılır mı ?

Hayır. Sadece s40 için geçerlidir.
 


Üst Alt