Nokia s40 Multitasking - Uygulamaları Minimize Etmek

Sponsorlu Bağlantılar

Vforİnci

Üye
Arkadaşlar ben ppu dosyasını nereden bulacağım?
Telefon nokia 7230
yardım etmeye çalışacaklara şimdiden teşekkürler
 


TheCower

TheCower

Üye
Benim telim hackliydı teşekkürler çok işime yaradı süper birşey çok sağol.
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ben ppu dosyasını nereden bulacağım?
Telefon nokia 7230
yardım etmeye çalışacaklara şimdiden teşekkürler

RM-604 / Nokia 7230 için ppu dosyası :
www.mediafire.com/?7ycvdfz8j9twc79

Anlattıklarımı 7. aşamaya kadar harfiyen uygulayın ancak bu işlemde Activate yerine alttaki Read butonuna tıklayın.Sonrasında yine 48. ya da 28. Satırdaki Java Tck support seçeneğini on yapın.

Aslında konuyu çoktan beri düzenleme niyetindeyim ama fırsat olmadı:D
 

Vforİnci

Üye


RM-604 / Nokia 7230 için ppu dosyası :
www.mediafire.com/?7ycvdfz8j9twc79

Anlattıklarımı 7. aşamaya kadar harfiyen uygulayın ancak bu işlemde Activate yerine alttaki Read butonuna tıklayın.Sonrasında yine 48. ya da 28. Satırdaki Java Tck support seçeneğini on yapın.

Aslında konuyu çoktan beri düzenleme niyetindeyim ama fırsat olmadı:D

eline ayağına sağlık teşekkürler. Bir de bir ara bi programlar vardı arşiv onu güncelle lütfen indiremiyorum. kaldır. Ya da siteye eklenti yap lütfen.
 

LOTU_6666

Üye
x3 ppu dosyasi verirmisin lutfen
 
yakup_281

yakup_281

Üye
ben tele yazılım atarken java-tck yı off yapmıştım sanırım çünkü uygulama erişimini kapatıyordu
 

Senegal2

Üye
C3 hackli jar dosyasını nasıl bulabirm.
 
TheCower

TheCower

Üye
Bulma kendin yap. Çok teşekkürler.
 

metehanbuyurduk

Üye
merhaba arkadaşım. Ben şey sorucaktım .. Telefonum C3 . Henüz bahsi edilen uygulamayı yapmadım yaptım diyelim uygulamadan uygulamaya geçerken hangi tuşu kullanıcam ?? yani kırmızı tuş diye belirtmişsin fakat , ona basılı tutunca telefonu kapatmıyormu ? :aman2:
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
merhaba arkadaşım. Ben şey sorucaktım .. Telefonum C3 . Henüz bahsi edilen uygulamayı yapmadım yaptım diyelim uygulamadan uygulamaya geçerken hangi tuşu kullanıcam ?? yani kırmızı tuş diye belirtmişsin fakat , ona basılı tutunca telefonu kapatmıyormu ? :aman2:

Evet uzun süre basınca telefon kapanıyor. Bir kaç sn basılı tuttuğunuzda ise uygulama kapanıyor ve uygulamanın kapandığını ekranda çıkan "Warning TCK Flag Set" yazısından anlayabiliyorsunuz.
 

nyonking

Üye
arkadaşım ben şu telefon hackleme işini yapamıyorum bir türlü. telefonum 6300. telefonu bağlıyorum nokia modu'nu seçiyorum açarken. ama phoenix bir türlü görmüyor telefonu.
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım ben şu telefon hackleme işini yapamıyorum bir türlü. telefonum 6300. telefonu bağlıyorum nokia modu'nu seçiyorum açarken. ama phoenix bir türlü görmüyor telefonu.

Antivirüs programınızın güvenlik duvarından kaynaklanıyor olabilir.
 

angel26

Üye
Usta ben 11. adıma kadar yaptım ve her sey dediginiz gibi yolunda. telefonda uygulama falan kapanırken ' warnıng tck flag set' telefon acılırkende 'test ın rndıs usb mode' falan yazıyo(Nokia c3-00) her sey dedıgınız gıbı ama benım anlamadıgım yer buradan sonrası. Yani jar dosyasını rar la acıp o yazdıgınız kodu eklemek falan. ben bıraz ugrastım ama bıraz karıstırdım galiba cunku olmadı. Orasını detaylı bır sekılde anlatabilirmisiniz? 2. sorunumda ebuddy ve opera mini programlarına telefon uzerınde degısıklık yapamıyorum.Bilgisayara kopyalamak istiyorum erişim engellendi diyor yani kopyalamayada izin vermiyor... Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Usta ben 11. adıma kadar yaptım ve her sey dediginiz gibi yolunda. telefonda uygulama falan kapanırken ' warnıng tck flag set' telefon acılırkende 'test ın rndıs usb mode' falan yazıyo(Nokia c3-00) her sey dedıgınız gıbı ama benım anlamadıgım yer buradan sonrası. Yani jar dosyasını rar la acıp o yazdıgınız kodu eklemek falan. ben bıraz ugrastım ama bıraz karıstırdım galiba cunku olmadı. Orasını detaylı bır sekılde anlatabilirmisiniz? 2. sorunumda ebuddy ve opera mini programlarına telefon uzerınde degısıklık yapamıyorum.Bilgisayara kopyalamak istiyorum erişim engellendi diyor yani kopyalamayada izin vermiyor... Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

.jar dosyası bilgisayarınızda winrar var ise zaten winrar ikonu ile birlikte görünür. Öyle değilse dosyaya sağ tıklayıp birlikte aç>Winrar'ı seçin.
Winrar arşiv yöneticisiyle .jar dosyanızı açtıktan sonra META-INF klasörüne girip MANIFEST.MF dosyasını masaüstünüze kopyalayın.Yine masaüstünüzdeki bu dosyaya sağ tıklayıp birlikte aç>Not defteri veyahut başka bir metin editörünü seçin.Ve konuda geçen kodu ekleyin:

Nokia-MIDlet-no-exit: true

Dosyayı tekrar eski dizinine atın.(Arşivdeki META-INF klasörünün içine,eski MANIFEST.MF dosyasıyla değiştirin yani)
Sonrasında dosyayı telefonunuza atın.

2. sorununuzdan herkes muzdarip :) Telefonunuz bilgisayarınıza Ovi Suite modunda bağlı iken telefondaki bazı dosyalara bilgisayarınızdan erişemiyorsunuz. Telefonunuzu Depolama modunda bilgisayarınıza bağlayın. Bunun için veri kablosunu bağladığınız sırada telefonunuzdaki "Depolama" seçeneğini seçin ya da Ayarlar>Bağlantı>USB Veri Kablosu'nu "Depolama" yapın ;)

Umarım sorun hâllolur.
 
TheCower

TheCower

Üye
Çok güzel birşey tekrar tekrar dile getiriyorum. Birşey soracağım. .ppm dosyası ile farklı şeyler de yapabiliriz dimi orda sadece java tck yok birsürü şey var. Ben denedim birşeyler olmadı. Farklı şeyler bulan var mı acaba?
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Çok güzel birşey tekrar tekrar dile getiriyorum. Birşey soracağım. .ppm dosyası ile farklı şeyler de yapabiliriz dimi orda sadece java tck yok birsürü şey var. Ben denedim birşeyler olmadı. Farklı şeyler bulan var mı acaba?
mesela ana menüye turuncu ev ekranı ekleyebilirsin
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
mesela ana menüye turuncu ev ekranı ekleyebilirsin

Evet ekleyebiliriz ama Turuncu Ev Ekranının Türkçe karakter desteği yok bu yüzden bozuk görünüyor. Ayrıca telefonu aşırı yavaşlatıyor.
 
TheCower

TheCower

Üye
Nasıl ekleyebilirim bi söyleyebilir misiniz? Telefon zaten yavaş beğenmezsem kaldırırım yine bi değişiklik olsun istiyorum.
 

ercbal58

Üye
şimdi bende kablo yok daha yapmadım ama diyelim yaptım önce açtım opera sonra e buddy sonrada facebook facebooku kapatınca otomatık e buddy e mi geçecek yoksa bi menüden neye geçecegini secebiliyor muyuz ? bıde dedıklerınızı yanlıs yaptım telefon çöktü geri nasıl düzeltcem? yapmak istiyorum ama endişelerim var yardımcı olursanız sevinirim ama hersey bir yana zeki bir kişisiniz tebrik ederim yardımlarınızı bekliyorum
 


Üst Alt