Nokia s40 Multitasking - Uygulamaları Minimize Etmek

Sponsorlu Bağlantılar

Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
şimdi bende kablo yok daha yapmadım ama diyelim yaptım önce açtım opera sonra e buddy sonrada facebook facebooku kapatınca otomatık e buddy e mi geçecek yoksa bi menüden neye geçecegini secebiliyor muyuz ? bıde dedıklerınızı yanlıs yaptım telefon çöktü geri nasıl düzeltcem? yapmak istiyorum ama endişelerim var yardımcı olursanız sevinirim ama hersey bir yana zeki bir kişisiniz tebrik ederim yardımlarınızı bekliyorum

Teşekkür ederim öncelikle :)

Windows'daki gibi simge durumuna alınmıyor tabi ki uygulama,bunun yanı sıra görev yöneticisi gibi bir şey de yok.

Normalde, atıyorum Opera Mini açıkken çıkış butonuna bastığımızda uygulama tamamiyle kapanıyor. Bu işlemi yaptıktan sonra çıkış butonuna bassanız dahi yeniden uygulamaya girdiğinizde,uygulamanın önceki bıraktığınız gibi olduğunu görüyorsunuz. Tamamiyle çıkış yapmak istediğinizde ise opera mini' den manuel olarak çıkış yapıyorsunuz.

Öte yandan sırf bu işlemi yaptığınız için telefonunuzun çökmesi gibi bir durum söz konusu değil.Ama beğenmezseniz,eski haline döndürmek için sadece TCK Support'u Off yapmanız yeterli. Ayrıca telefonunuzu flashladığınızda ya da vers. güncellediğinizde de eski haline dönecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ercbal58


TheCower

TheCower

Üye
Ben flashladım eski haline dönmedi :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
:hmmm
 
killer53

killer53

Üye
6500 SLİDE FORMULA 1 yapıldı ve calısıyor + erısım ıcın 1 kere onay ıstıyor :)

----------Eklendi @ 22:31:51 ---------- Yazıldı @ 22:25:54 ----------

ama 2 uygulama acıkken dıgerını kapadıgında tel kapanıyor neden ???:dry:
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
6500 SLİDE FORMULA 1 yapıldı ve calısıyor + erısım ıcın 1 kere onay ıstıyor :)

----------Eklendi @ 22:31:51 ---------- Yazıldı @ 22:25:54 ----------

ama 2 uygulama acıkken dıgerını kapadıgında tel kapanıyor neden ???:dry:

Çökme gibi bir kapanış mı yoksa normal,kendi elinizle kapattığınız gibi bir kapanış mı?
 
killer53

killer53

Üye
cokme gıbı bırsey olsa cokme derdım ama cokme yok sadece 2 programdan bırını kapdıgımda tel kendını resetlıyor ama yıne ıdare eder ama bu kapanmaya bır care bılıyorsan ıyı olur .
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
cokme gıbı bırsey olsa cokme derdım ama cokme yok sadece 2 programdan bırını kapdıgımda tel kendını resetlıyor ama yıne ıdare eder ama bu kapanmaya bır care bılıyorsan ıyı olur .

Çökmeden kastım oydu zaten. Her zaman olmasa da arada sırada ben de rast geliyorum bu probleme. Uygulamayı kapatırken telefon reset atıyor. Çözümü olduğunu da sanmıyorum.
 
killer53

killer53

Üye
o zaman saglık olsun bolede ıyı yınede tesekkurler
 
cemilerr

cemilerr

Üye
kardeşim bu programda başka neler yapabilriz bana bi yardımcı olurmusunnn.:)
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Ben flashladım eski haline dönmedi :)

Ben her seferinde ppm,mcusw ve .cnt dosyalarının 3'üyle yaptığım flashlamanın ardından bu işlemi yeniden yapmak zorunda kalıyorum.

@cemilerr: ppu dosyasında oynayarak cihazınızdaki bazı özellikleri değiştirebilirsiniz. Ppu dosyasını seçtikten sonra phoenix'de açılan o pencere değiştirebileceğiniz özellikleri gösteriyor. Bunun dışında yapabileceğiniz pek bir şey yok.
 

seewasli97

Üye
ben de de c3-00 var ppu dosyasını nerden bulacaqm acaba
 

seewasli97

Üye
saolun buldum bişey daha soracam telefon çökebilir falan dedinizya tam olarak telefn gidiyrmu yani komple kapanıyrmu eğer öyle deilse nasıl oluyr ve java gvnlk duvarını hackleyince:
java telefonara belli bir sınırdan sonra oyun yüklenmiyrya örn. c3-00 2 mb dan fazla oyunları indrmiyr acaba bu sorunda ortadan kalkar mı??
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
saolun buldum bişey daha soracam telefon çökebilir falan dedinizya tam olarak telefn gidiyrmu yani komple kapanıyrmu eğer öyle deilse nasıl oluyr ve java gvnlk duvarını hackleyince

Yazılımdan kaynaklı sorunlar doğabilir. Symbian forumlarında telefon diriltmeye dair başlıklar var:) Basit bir işlem,zaten sorun yaşanması pek olası değil ama problem olursa düzeltebilirsiniz.

java telefonara belli bir sınırdan sonra oyun yüklenmiyrya örn. c3-00 2 mb dan fazla oyunları indrmiyr acaba bu sorunda ortadan kalkar mı??

Hayır,eskisi gibi maks. 2 mb'lık uygulama çalıştırabiliyorsunuz.
 

veliefendi4

Üye
Arkaşım ben programı indirmeye çalıştım yok dedi başka yerden indirdim ilk aşamayı yapmtım 2. aşamayı yapamadım lütfen yardım ettt
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Arkaşım ben programı indirmeye çalıştım yok dedi başka yerden indirdim ilk aşamayı yapmtım 2. aşamayı yapamadım lütfen yardım ettt

Manifest.jar değil, arkaplanda çalıştırmak istediğiniz jar dosyasının,atıyorum opera mini.jar dosyasının içindeki, bahsettiğim konumda bulunan manifest.mf dosyasını düzenlemelisiniz. İşte bu jar dosyasını winrar'la açtıktan sonra meta-inf dizininin içindeki manifest.mf dosyasını masaüstüne kopyalayın. Sağ tıklayıp not defteri ile açın ve söylediğim kodu en alta ekleyip kaydedin.Son olarak dosyayı arşivdeki konumuna atın. Bu kadar :)

Düzenleme:konudaki link yakın zamanda güncellenecektir..

Düzenleme: güncellendi bile ;)
 
Son düzenleme:

veliefendi4

Üye
Teşekkürler
 

russo.fabrizio

Üye
Dün tüm dedikleriniz harfiyen uyguladım. Dün akşama kadar sorun yoktu yüklediğim hackli uygulamalar süper çalışıyordu. Ancak akşam telefonu kapatıp sabah tekrar açtığımda malesef chat ve communities uygulaması (ana sayfada) çalışmamaya başladı (ilk açılışta uyarı gelir gelmez ana sayfadaki programlar beklemeye alıyor ve öylece kalıyor). Ayrıca dün çalıştırdığım hackli programlar bugün çalışmamaya başladı. (örnek : Facebook).
Bende şu anda en günce C3 - 00 versiyonu yani 8.70 var.
Ne yapmam gerekiyor?
Çok teşekkürler...
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Dün tüm dedikleriniz harfiyen uyguladım. Dün akşama kadar sorun yoktu yüklediğim hackli uygulamalar süper çalışıyordu. Ancak akşam telefonu kapatıp sabah tekrar açtığımda malesef chat ve communities uygulaması (ana sayfada) çalışmamaya başladı (ilk açılışta uyarı gelir gelmez ana sayfadaki programlar beklemeye alıyor ve öylece kalıyor). Ayrıca dün çalıştırdığım hackli programlar bugün çalışmamaya başladı. (örnek : Facebook).
Bende şu anda en günce C3 - 00 versiyonu yani 8.70 var.
Ne yapmam gerekiyor?
Çok teşekkürler...

Evet dediğiniz gibi telefon kapatılıp açıldığında sohbet ve topluluklar uygulamaları ilk başta anasayfadaki widgetlarda ve ana menüde görünmüyor. Bu uygulamaları bir kere çalıştırırsanız sonrasında widgetlar eskisi gibi giriş ekranında ve ana menüde görünecektir. Sohbet uygulamasına Mesajlar>Sohbet'ten erişebilirsiniz.

Hackli uygulamalarla ilgili sorun hakkında pek bi fikrim yok. Ben de aynı cihazın aynı versiyonunu kullanıyorum. Bence öncelikle telefonunuza başka bir hackli uygulama yükleyin. Aynı sorunla karşılaşırsanız Java TCK desteğini kaldırıp yeniden aktif edin. Veyahut telefonunuzu mcusw,ppm ve cnt dosyalarıyla flashlayın.
 

zengino

Üye
6303classic kullanıyorum. Telefonu hackledim ve tüm işlemleri yaptım. Opera minimize ediliyor. Fakat operadan internete girmiyor Fabrika ayarlarını yükledim halen girmiyor. Tck supportu off yaptım düzelmedi. Yardımcı olursaniz sevinirim.
 


Üst Alt