Nokia N9 böyle bir şey var mı sizce?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Arkadaşlar bu işin yaşla başla alakası yok neden bu forumda cok takılıyoruz telefonlardan anlamak icin onlarla neler yapabılcegımızı ögrenıyoruz.

Burda 16 yaşındakı bır genc ıle 50 yaşındakı bır kışi aynı durumda olur. uslubu farketmez cunku yuz yuze konuşmıyorsun eger uslubunu cok aşarsa admine şıkayet edersın bu kadar basit sürekli uslubunu düzelt diyip durmayin.
 


Placebo-

Placebo-

Üye
O resmen taptığınız N9'un çekirdek kadrosu başkanı istifa etti. Ekip dağılırsa ne olacağının farkında mısınız?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Hangi konu abi bir bakayım videoya ?

Hoşgeldin android konusuna n9 da shadowgun videosunu attım Süleyman forumdan mert_1047 arkadaşımızkendisi çekmiş kendi cihazında


- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bu işin yaşla başla alakası yok neden bu forumda cok takılıyoruz telefonlardan anlamak icin onlarla neler yapabılcegımızı ögrenıyoruz.

Burda 16 yaşındakı bır genc ıle 50 yaşındakı bır kışi aynı durumda olur. uslubu farketmez cunku yuz yuze konuşmıyorsun eger uslubunu cok aşarsa admine şıkayet edersın bu kadar basit sürekli uslubunu düzelt diyip durmayin.

Öyle mi Mahmut? Şimdi sen bu forumda 50 yaşında adama kanka mı diyorsun yani? İnsanlara sevginiz olmayabilir ama saygı göstermek zorundasınız. O arkadaşın n9 un n sinden haberi bile yok. Gereken şikayetleri de yapmış bulunmaktayım merak etme. Genç kardeşimizin amacı belli gece bana pmden de yazdı zaten senle biraz uğraşıyım da ban ye diye o yüzden kimseye lafım yok siz bildiğiniz gibi devam edin ve şu olaylardan dün ki yorumlarımdan sonra biri de çıkıp bana ceza verecekse daha da sözüm olmaz kimseye
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime. ve Türe
Yunkaai

Yunkaai

Üye


Hoşgeldin android konusuna n9 da shadowgun videosunu attım Süleyman forumdan mert_1047 arkadaşımızkendisi çekmiş kendi cihazında


- - - Eklendi - - -



Öyle mi Mahmut? Şimdi sen bu forumda 50 yaşında adama kanka mı diyorsun yani? İnsanlara sevginiz olmayabilir ama saygı göstermek zorundasınız. O arkadaşın n9 un n sinden haberi bile yok. Gereken şikayetleri de yapmış bulunmaktayım merak etme. Genç kardeşimizin amacı belli gece bana pmden de yazdı zaten senle biraz uğraşıyım da ban ye diye o yüzden kimseye lafım yok siz bildiğiniz gibi devam edin ve şu olaylardan dün ki yorumlarımdan sonra biri de çıkıp bana ceza verecekse daha da sözüm olmaz kimseye

Abi n9 iyi hoş da ama bir alex değil :D
 
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
çok güldüm yorumlara arkadaş n9 u kullanmaya gerek yok ne kadar güzel bi telefon olduğunu anlamak için sırf tasarımından alınır o telefon ve bence piyasadaki en iyi görünüme sahip akıllı telefon.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
theposies

theposies

Üye
konu hort
 
MrExpert

MrExpert

Üye
K.V.K dediyse mutlaka doğruluk payı vardır...
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
K.V.K dediyse mutlaka doğruluk payı vardır...

Doğruluk payı 0. Kimse piyasadan n9 ları toplamıyor ki k.v.k nın öyle bi yetkisi yok Nokia n9 ları toplama kararı alırsa ancak kvk toplayabilir.


- - - Eklendi - - -



Şikayet etseydin abi

10 defa ettim bakarlar yakında ama 16 yaşında çocuğun şöyle yapması zoruma gidiyor onun yaşında kardeşim var benim!
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bozulmuyo ama samsung ve apple ın dokunmatiği bin basar bana inan


ne apple ın dokunmatiğimi ve ya samsung un mu ikisininde cihazı elimde var bizzat n9 u ise shop da inceledim esas n9 un ki bin basaar cihaz hemen algılıyor sn kasmadan yapıyor işlemi
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

MoonLife01
Cevap
72
Görüntüleme
3K
Reşwan
ParoNaManyax_X
Cevap
1
Görüntüleme
801
MrCommanDTr
AndroidOne
Cevap
9
Görüntüleme
857
_RYUK_
N1C<-lazımdeğil
Cevap
72
Görüntüleme
8K
AndroidOne
Cevap
0
Görüntüleme
2K
AndroidOne


Üst Alt