jesus_wan
Üye
Nokia N9 böyle bir şey var mı sizce?
İyi Günler,
Bir kaç haftadır nokianın n9 modelini takip ediyordum(maaş yatsın almayı düşünüyordum ) bu sabah bankaya gittim ki tam karşısında k.v.k teknik servisi vardı. Girdim içeri n9 telefon sordum. bana verilen yanıt " n9 modelin dokunmatiği çok çabuk bozulduğu için piyasadan topluyoruz" denildi.
Asıl konu bunun ne kadar gerçekçi olduğu siz değerli kullanıcılarında görüşlerini almak istiyorum.
cevap veren , vermeyen herkes'e teşekkürler.
Bir kaç haftadır nokianın n9 modelini takip ediyordum(maaş yatsın almayı düşünüyordum ) bu sabah bankaya gittim ki tam karşısında k.v.k teknik servisi vardı. Girdim içeri n9 telefon sordum. bana verilen yanıt " n9 modelin dokunmatiği çok çabuk bozulduğu için piyasadan topluyoruz" denildi.
Asıl konu bunun ne kadar gerçekçi olduğu siz değerli kullanıcılarında görüşlerini almak istiyorum.
cevap veren , vermeyen herkes'e teşekkürler.

