Nokia N9 böyle bir şey var mı sizce?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jesus_wan

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N9 böyle bir şey var mı sizce?
İyi Günler,

Bir kaç haftadır nokianın n9 modelini takip ediyordum(maaş yatsın almayı düşünüyordum ) bu sabah bankaya gittim ki tam karşısında k.v.k teknik servisi vardı. Girdim içeri n9 telefon sordum. bana verilen yanıt " n9 modelin dokunmatiği çok çabuk bozulduğu için piyasadan topluyoruz" denildi.

Asıl konu bunun ne kadar gerçekçi olduğu siz değerli kullanıcılarında görüşlerini almak istiyorum.

cevap veren , vermeyen herkes'e teşekkürler.
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
İyi Günler,

Bir kaç haftadır nokianın n9 modelini takip ediyordum(maaş yatsın almayı düşünüyordum ) bu sabah bankaya gittim ki tam karşısında k.v.k teknik servisi vardı. Girdim içeri n9 telefon sordum. bana verilen yanıt " n9 modelin dokunmatiği çok çabuk bozulduğu için piyasadan topluyoruz" denildi.

Asıl konu bunun ne kadar gerçekçi olduğu siz değerli kullanıcılarında görüşlerini almak istiyorum.

cevap veren , vermeyen herkes'e teşekkürler.

külliyen yalan kim demiş onu?
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
k.v.k dediyse dogru olabılır.

Ama calışanların bir dedigi diger kişini dedigine uymıyor yanı bunuda göz onunde bulundur. :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
k.v.k dediyse dogru olabılır.

Ama calışanların bir dedigi diger kişini dedigine uymıyor yanı bunuda göz onunde bulundur. :)

katılıyorum. Adamların birinin a dediğine öteki z diyor inanma kardeşim sen yok öyle bi sıkıntı.
 
erko merko

erko merko

Üye
Doğru olabilir fakat Nokia yetkilisini arayıp sorsan daha iyi olur bence.
 

elvedanokia

Üye
bozulmuyo ama samsung ve apple ın dokunmatiği bin basar bana inan
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bozulmuyo ama samsung ve apple ın dokunmatiği bin basar bana inan

bi kere n9 swipe arayüzüyle sadece dokunmatik olarak kullanılan bi telefon nereye samsungla apple ın dokunmatiği bin basıyor senin n9 kullandığına inanmıyorum ben. Ne terminalden haberin var ne dokunmatiğinden ne başka bişeyinden
 

elvedanokia

Üye


bi kere n9 swipe arayüzüyle sadece dokunmatik olarak kullanılan bi telefon nereye samsungla apple ın dokunmatiği bin basıyor senin n9 kullandığına inanmıyorum ben. Ne terminalden haberin var ne dokunmatiğinden ne başka bişeyinden
tabi canım anlıyorum seni ölümüne bağlanmış nokiaya sapır saçma bir telefon sağa kaydırıyon başka bir şey geliyo sola kaydırıyon başka birşey geliyo meüde aşşağı deoğru kaydırmak zorundasın nalet bir telefon açıkçası sen n9 lacaksan sakın alma derim hele bir klavyesi var evlere şenlik sakın alma derim
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tabi canım anlıyorum seni ölümüne bağlanmış nokiaya sapır saçma bir telefon sağa kaydırıyon başka bir şey geliyo sola kaydırıyon başka birşey geliyo meüde aşşağı deoğru kaydırmak zorundasın nalet bir telefon açıkçası sen n9 lacaksan sakın alma derim hele bir klavyesi var evlere şenlik sakın alma derim

işte o senin sağa sola kaydırıyon çıkıyo dediğin şeyler kullanım kolaylığı sağlıyor insana. N9 senin yaşına göre büyük telefon sana.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe

elvedanokia

Üye


işte o senin sağa sola kaydırıyon çıkıyo dediğin şeyler kullanım kolaylığı sağlıyor insana. N9 senin yaşına göre büyük telefon sana.
tabi öyledir eminim telefona insan bir tane tuş koyar lan tek işlevi sağa sola kaydırmak
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tabi öyledir eminim telefona insan bir tane tuş koyar lan tek işlevi sağa sola kaydırmak

telefonun tuşa ihtiyacı yok tuşsuz kullanım zaten rahatlığı neyse ya senle ne tartışıcam hadi selametle.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tek özelliğide sağa kaydırıp rehber açmak tuşsuz kullanımın :D :D :D

doğrudur öyledir solda bildirim ekranı rss takip ekranı var facebook twitter hesaplarını ordan canlı ve sorunsuz şekilde takip edebiliyorsun ortada menü var sağda ise multitasking var ki bu zamana kadar symbianla beraber en iyi multitasking n9 da var. Rehbere ihtiyacın yok gibi telefon uygulamasında isim arayabiliyorsun sayılardaki harflerle..Henüz telefonu almadan senden fazla biliyorum detaylarını sen n9 kullanmamışsın belli ki uyduruyorsun.
 

Software95

Ama arkadaşlar şuda bir gerçek nokia batan bir gemi gibi nokia 808 veya lumia serisi haziran sonlarına gelmesi bekleniyordu ama ortalarda yok n9 dış güzelleğini hiçbir telefonla değişmem ama işletim sistemi ve diğer özellikleri geride kalmiş.Ayrıca nokia her bütçeye hitab etmek için 8 gb modelinde nfc yok ve sanırsam 16gb olandada yok sadece 64 gb olanda var buda bir dezavantaj bende bir ara almayı düşünüyordum 8 gb nfc olmadığını görünce SIII aldım.Kötülemiyorum kimse yanlış anlamasın ele oturması felen gerçekten güzel alan ve kullanan arkadaşlara hayırlı olsun güle güle kullansınlar diyorum iyi forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: franzliszt

elvedanokia

Üye


doğrudur öyledir solda bildirim ekranı rss takip ekranı var facebook twitter hesaplarını ordan canlı ve sorunsuz şekilde takip edebiliyorsun ortada menü var sağda ise multitasking var ki bu zamana kadar symbianla beraber en iyi multitasking n9 da var. Rehbere ihtiyacın yok gibi telefon uygulamasında isim arayabiliyorsun sayılardaki harflerle..Henüz telefonu almadan senden fazla biliyorum detaylarını sen n9 kullanmamışsın belli ki uyduruyorsun.
facebook benim ilk samsung star telefonumda vardı sen neyin kafasını yaşıyosun öyle bir ballandırıyonki tek çekirdek telefonu :D senin kaç yaşına gelip almak için direştiğin telefonlar benim elimde eskidi
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ama arkadaşlar şuda bir gerçek nokia batan bir gemi gibi nokia 808 veya lumia serisi haziran sonlarına gelmesi bekleniyordu ama ortalarda yok n9 dış güzelleğini hiçbir telefonla değişmem ama işletim sistemi ve diğer özellikleri geride kalmiş.Ayrıca nokia her bütçeye hitab etmek için 8 gb modelinde nfc yok ve sanırsam 16gb olandada yok sadece 64 gb olanda var buda bir dezavantaj bende bir ara almayı düşünüyordum 8 gb nfc olmadığını görünce SIII aldım.Kötülemiyorum kimse yanlış anlamasın ele oturması felen gerçekten güzel alan ve kullanan arkadaşlara hayırlı olsun güle güle kullansınlar diyorum iyi forumlar

n9 un 8 gb modeli yok 16 gb lıkta da nfc var..


- - - Eklendi - - -

facebook benim ilk samsung star telefonumda vardı sen neyin kafasını yaşıyosun öyle bir ballandırıyonki tek çekirdek telefonu :D senin kaç yaşına gelip almak için direştiğin telefonlar benim elimde eskidi

Facebook akışları diyorum sen ne diyorsun kardeşim? Hiçbir uygulamaya yada internet sayfasına girmeden görebiliyorsun samsung star kızkardeşime ben kendim hediye ettim ömründe adını duymadığın telefonlar geçti elimden boş boş konuşma 16 yaşında sanki 80 günde devri alem yapmış. Ayrıca öbür konuya video koydum aç bak bakalım o tek çekirdekli telefonda neler neler yapılıyor.
 
bountykiller

bountykiller

Üye
tabi canım anlıyorum seni ölümüne bağlanmış nokiaya sapır saçma bir telefon sağa kaydırıyon başka bir şey geliyo sola kaydırıyon başka birşey geliyo meüde aşşağı deoğru kaydırmak zorundasın nalet bir telefon açıkçası sen n9 lacaksan sakın alma derim hele bir klavyesi var evlere şenlik sakın alma derim

şaka filan mı bu? Sabag sabah güldürdün beni =)
 
Türe

Türe

Üye


n9 un 8 gb modeli yok 16 gb lıkta da nfc var..


- - - Eklendi - - -



Facebook akışları diyorum sen ne diyorsun kardeşim? Hiçbir uygulamaya yada internet sayfasına girmeden görebiliyorsun samsung star kızkardeşime ben kendim hediye ettim ömründe adını duymadığın telefonlar geçti elimden boş boş konuşma 16 yaşında sanki 80 günde devri alem yapmış. Ayrıca öbür konuya video koydum aç bak bakalım o tek çekirdekli telefonda neler neler yapılıyor.

Hangi konu abi bir bakayım videoya ?
 
bountykiller

bountykiller

Üye


n9 un 8 gb modeli yok 16 gb lıkta da nfc var..


- - - Eklendi - - -



Facebook akışları diyorum sen ne diyorsun kardeşim? Hiçbir uygulamaya yada internet sayfasına girmeden görebiliyorsun samsung star kızkardeşime ben kendim hediye ettim ömründe adını duymadığın telefonlar geçti elimden boş boş konuşma 16 yaşında sanki 80 günde devri alem yapmış. Ayrıca öbür konuya video koydum aç bak bakalım o tek çekirdekli telefonda neler neler yapılıyor.

abicim boşver anlatmayı. 2 gün önce bi uyarı ben aldm. Birtanede sen alma. N9 u bilen bilir anlatmana gerek yok ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

MoonLife01
Cevap
72
Görüntüleme
3K
Reşwan
ParoNaManyax_X
Cevap
1
Görüntüleme
800
MrCommanDTr
AndroidOne
Cevap
9
Görüntüleme
855
_RYUK_
N1C<-lazımdeğil
Cevap
72
Görüntüleme
8K
AndroidOne
Cevap
0
Görüntüleme
2K
AndroidOne


Üst Alt