Nokia n8 proflari 2dk el atin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia n8 proflari 2dk el atin
ARKADAŞLAR Bİ KAÇ SORUM OLUCAK BUNLARIN İÇLERİNDEN CEVAPLARINI BİLDİKLERİNİZ VARSA VE CEVABINI YAZARSANIZ SEVİNİRİM


İLK OLARAK

Z sistemindeki dosyalarda nsl değişiklik yapabilirim z sistemi içinde deişiklik yapamasamda başka disk üzerinden dosyalarda deişiklik yapmam mümkünmü c ve e gibi


5sayfa mesaj sembolünü flash ve vb gibi şeler atmadan nsl aktif edebilirim modlama bölümünde paylaşılan sembollerin yarısı flash istiyo

programın üstüne tıklayınca ismini deiştirme ve sorunsuz olarak klasör içinde klasör açma özelliğine sahip sağlam bi dosya göremedim modlama bölümünde bu özellik flash gerektiriyomu flash olmadan yapmak mümkünmü

ve giriş ekranını 20 olarak ayarlamak istiyorum ama olmuyor ve forumdakilerin çoğu işe yaramadı bu özellik flash gerektiriyomu flash olmadan yapmak mümkünmü

ve Ekolayzır modlarına hassas ayar çekme sizin tabirinizle düzenleme özelliğide flas gerektiriyomu flash olmadan yapılabilirmi


arkadaşlar bunların arasından çözebilceğiniz ve varsa elinizde salam dosya verebilirseniz yatar kalkar dua ederim size


İYİ FORUMLAR MAXİCEP
 
z diskindeki dosyalarda değişiklik yapamazsın.

Sistem dosyalarında değişiklik için hack yapmalısın.

Modlama bölümünde flash gereken konularda flash yapmalısın, flash atma ile ilgili konular forumda mevcut.

Alttaki linkten ekolayzer mod flash gerektirmiyor

http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/22-yeni-equalizer-sets-by-viral-705536.html

bu linktede ekolayzer düzenleme modu var

http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/ekolayzer-duzenleme-modu-612085.html

bu linktede uygulama adı değiştirebileceğin anlatım mevcut

http://www.maxicep.com/s-3-sistem-m...di-degistir-ve-alt-klasor-olustur-614892.html

20 tane ev ekranı ne işe yaşayacak onun yerine 1 ekrana 20 tane klasör ekle aradığına daha kolay ulaşırsın
 
    Konu Sahibi
sanırım cevabında yazmadığına göre bu 5 sayfa mesaj simgeleri flash gerektiriyo telefonuma flash pronix tir o tür şeleri bulaştırmak istemiyorum görünüm efekt vb şeleri pek istemiyorum ama özellik yüklemek için illa bu flash gerekiyosa 2 tane tel taşıycaz

- - - Eklendi - - -

hepsini ayarladım sadece mesajlaşmada 5 sayfa symbol bide uygulama isimlerini deiştirme klasör içinde klasör açma sorunu kaldı forumda bi tane bile sapasalam Nokia N8-00 PR1.0 DA ÇALIŞAN LARINI BULAMADIM

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar sölediğim şelerden bi çoğuzu hallettim z deki dosyaları c ye yada e ye atarak editleyip yönetebiliyorum diğerleride halloldu tek sorunum

şu programarın ismini deiştirme klasör içinde klasör açma bide 5 sayfa mesaj sembolü kaldı bunlardan elinde sağlam dosya linkleri olan varsa atabilirmi "NOKİA N8-00 PR1.0" forumdakilerin birisi bile çalışmadı ve mümkünü varsa flash gerektirmeyenlerinden bn görsellere pek önem vermediğim için sadece telim için gerekli olacak proları buluyorum boşu boşuna flash atıp teli cacık etmeye grk yok
 
    Konu Sahibi
Herkezi tebrik ediyorum nerdeyse 150 görüntüleme sadece 1 arkadaş yardım ediyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...