Nokia N8 / Problemli Ürünlerin Üretim Yeri

Sponsorlu Bağlantılar

webplayer

webplayer

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N8 / Problemli Ürünlerin Üretim Yeri
Arkadaşlar bildiğiniz gibi bazı N8 kullanıcıları telefonlarında donanımsal ya da yazılımsal arızalar ile karşılaşıyorlar. Düşüncem o ki, herkes telefonunda karşılaştığı hata ile telefonunun üretim yerini burada paylaşırsa, hangi fabrikada üretilmiş modellerde arıza riskinin daha az olduğunu saptayabiliriz. Benim gibi yeni N8 alacak olan arkadaşlar da o fabrika üretimlerini tercih edebilirler.
Bu amaçla telefonunuzda varsa arızasını ve üretim yerini (Finlandiya, Çin vs.) yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
 


Uruloki

Uruloki

Üye
fin malı 4 ayda 3 reset başka sorun yok
 
serhatoktar

serhatoktar

Üye
Finlandia tek reset
 
gogolag

gogolag

Üye
arkadaşlar ne üretim yeri. saçmalık bu zaten n serisi sadece finlandiyada üretilir. çinde nokia üretilmez. macaristanda almanyada finlandiyada üretilir. türkiyeye bugüne kadar sadece finlandiya ve macarisatan üretimi gelmiştir bütün nokia modelleri içinde. örneğin 5800 sadece macaristanda üretildi. n serisi n90dan beri yalnızca finlandiyadan üretildi. ve şu da bir gerçek bu ülkeye alman nokia hiç girmedi. bu gereksiz tartışmaya katılanlara acıyorum
 
suat1111

suat1111

Üye
arkadaşlar ne üretim yeri. saçmalık bu zaten n serisi sadece finlandiyada üretilir. çinde nokia üretilmez. macaristanda almanyada finlandiyada üretilir. türkiyeye bugüne kadar sadece finlandiya ve macarisatan üretimi gelmiştir bütün nokia modelleri içinde. örneğin 5800 sadece macaristanda üretildi. n serisi n90dan beri yalnızca finlandiyadan üretildi. ve şu da bir gerçek bu ülkeye alman nokia hiç girmedi. bu gereksiz tartışmaya katılanlara acıyorum
arkadasa bende katılıyorum
 
ozggurr

ozggurr

Üye
arkadasa bende katılıyorum

Cin Halk Cumhuriyeti Pekin fabrikasinda Nokia N8 uretiliyor. Benim kullandigim Nokia N8 Pekin uretimi olanlardan. Sorunsuz ve harika bir cihaz...

Bu basligin altina yazmayayim demistim ancak hatali bilgi verildiginde duzeltmek lazim...
 
gogolag

gogolag

Üye
türkiyeye hangi distribütör getirmiş pekin üretimini kvk,genpa,mobiltel,dora... söylermisin özgür arkadaş
 
ozggurr

ozggurr

Üye
türkiyeye hangi distribütör getirmiş pekin üretimini kvk,genpa,mobiltel,dora... söylermisin özgür arkadaş

ben cin'den aldim, turkiye'ye getirilip getirilmedigini bilmiyorum, Cin'de ikamet ediyorum.
 
pRime.

pRime.

Üye
arkadaşlar ne üretim yeri. saçmalık bu zaten n serisi sadece finlandiyada üretilir. çinde nokia üretilmez. macaristanda almanyada finlandiyada üretilir. türkiyeye bugüne kadar sadece finlandiya ve macarisatan üretimi gelmiştir bütün nokia modelleri içinde. örneğin 5800 sadece macaristanda üretildi. n serisi n90dan beri yalnızca finlandiyadan üretildi. ve şu da bir gerçek bu ülkeye alman nokia hiç girmedi. bu gereksiz tartışmaya katılanlara acıyorum

Benim nokia 3250m alman malı, made in germany. Yoksa benim ingilizcem mi yok? Ayrıca nokia n8lerin bazılarını çinde de üretti.

--------------- Ekleme ---------------

Cin Halk Cumhuriyeti Pekin fabrikasinda Nokia N8 uretiliyor. Benim kullandigim Nokia N8 Pekin uretimi olanlardan. Sorunsuz ve harika bir cihaz...

Bu basligin altina yazmayayim demistim ancak hatali bilgi verildiginde duzeltmek lazim...

Aynı düşüncedeyim.
 
xparissx

xparissx

Üye
ozgur arkadasimizin profil bilgisinde zaten yurt disi yaziyor turkiyede ikamet etse idi bilgilendirirdi, o yuzden nereden aldin gibi yorumlari bence profil bilgisine baktiktan sonra yapsak daha duzgun ve anlamli olur selametle...
 
aagkn

aagkn

Üye
ben nokia n8 in alt kısmında china yazdığını gözlerimle gördüm (şişli,çağlayanda tim )
 
gogolag

gogolag

Üye
arkadaşlar zaten şöyle bir durum var önemli olan o türkiyede çinden n8 getiren bir distribütör yok. distribütörün getirmediği bir ürünü zaten türkiyeden alamazsınız. ayrıca çin başka bir dünya 1,5 milyarlık insan ve orada hemen hemen her dünya markası firmanın özel fabrikası var bunu bilmeyen yok. benim dememk istediğim türkiyede çin n8 yok. ayrıca alman telefon de belli bir zamandır türkiyeye giriş yapmıyor. bunu daha nasıl anlatabilirim
 
webplayer

webplayer

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ne üretim yeri. saçmalık bu zaten n serisi sadece finlandiyada üretilir. çinde nokia üretilmez. macaristanda almanyada finlandiyada üretilir. türkiyeye bugüne kadar sadece finlandiya ve macarisatan üretimi gelmiştir bütün nokia modelleri içinde. örneğin 5800 sadece macaristanda üretildi. n serisi n90dan beri yalnızca finlandiyadan üretildi. ve şu da bir gerçek bu ülkeye alman nokia hiç girmedi. bu gereksiz tartışmaya katılanlara acıyorum

Sert mesajlar yazma, seviyeyi düşürme. Sanırım senin forumda bulunma amacın birileriyle tartışmak, gerginlik yaratmak. Çünkü ne zaman seni görsem birileriyle tartışıyorsun. Seviyeyi düşürmeyelim lütfen burada insanların yararına ciddi birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Eleştiriye her zaman açığım ancak yapıcı ve doğru eleştiri olacak ayrıca düzgün üslupla yapılacak.
Gelelim yazına. N serisi sadece Finlandiyada üretilmiyor. N8 Finlandiya, Çin ve Brezilya fabrikalarında üretiliyor arkadaşım. Bu ülkeye hiç Almanya üretimli Nokia girmedi demişsin, şuan evde boşta duran garantili 3310 Alman malı, ayrıca Alman malı çok Nokia gördüm. Gerekli bilgi ve tecrübeye sahip olmadan, sırf karşındakine saldırmak amaçlı yazılar yazma. Yazdığın şey neredeyse tamamiyle yanlış. Umarım dediklerimi anlamışsındır.
İyi niyetle cevap yazan herkese teşekkürler, konuya devam arkadaşlar :)
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Finlandiya malı aldım, kapanıp açılmama sorunu vardı, Değişim yapıldı, yenisi de Finlandiya'dan, bu sefer de ne kadar tasarruflu kullansam da şarjı kullanmıyor içiyor...
 
bjkstormbjk

bjkstormbjk

Üye
arkadaşlar ne üretim yeri. saçmalık bu zaten n serisi sadece finlandiyada üretilir. çinde nokia üretilmez. macaristanda almanyada finlandiyada üretilir. türkiyeye bugüne kadar sadece finlandiya ve macarisatan üretimi gelmiştir bütün nokia modelleri içinde. örneğin 5800 sadece macaristanda üretildi. n serisi n90dan beri yalnızca finlandiyadan üretildi. ve şu da bir gerçek bu ülkeye alman nokia hiç girmedi. bu gereksiz tartışmaya katılanlara acıyorum

arkadaş yararlı olabileceğini düşündüğü bir konu açmış. Senin bir küfür etmediğin kalmış. Biraz ayıp olmuyor mu?
 
aagkn

aagkn

Üye
Sert mesajlar yazma, seviyeyi düşürme. Sanırım senin forumda bulunma amacın birileriyle tartışmak, gerginlik yaratmak. Çünkü ne zaman seni görsem birileriyle tartışıyorsun. Seviyeyi düşürmeyelim lütfen burada insanların yararına ciddi birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Eleştiriye her zaman açığım ancak yapıcı ve doğru eleştiri olacak ayrıca düzgün üslupla yapılacak.
Gelelim yazına. N serisi sadece Finlandiyada üretilmiyor. N8 Finlandiya, Çin ve Brezilya fabrikalarında üretiliyor arkadaşım. Bu ülkeye hiç Almanya üretimli Nokia girmedi demişsin, şuan evde boşta duran garantili 3310 Alman malı, ayrıca Alman malı çok Nokia gördüm. Gerekli bilgi ve tecrübeye sahip olmadan, sırf karşındakine saldırmak amaçlı yazılar yazma. Yazdığın şey neredeyse tamamiyle yanlış. Umarım dediklerimi anlamışsındır.
İyi niyetle cevap yazan herkese teşekkürler, konuya devam arkadaşlar :)

evet çok haklısın arkadaşım katılıyorum sana:sarıl:
 
franzliszt

franzliszt

Üye
alman malı nokialarda girdi ülkeye örnek 8800 silver tamamen almanya yapımıdır,çinde nokia yapılmaz demiş bir arkadaş ama nokia n86 çin de üretilmektedir ve kusursuz derecede sağlam cihazlardır .
bendeki n8 finlandiya ve sıfır sorun sadece dört reset attı üç aydır kullanıyorum.
 
co123

co123

Üye
Finlandiya malı 0 reset 0 sorun :) çok şükür
 

barisakkaya

Üye
Made in finladnd tek bir sorun yaşamadım ;)
 
Lizard King

Lizard King

Üye
Finlandiya, sorunsuz.
 


Üst Alt