webplayer
Üye
Nokia N8 / Problemli Ürünlerin Üretim Yeri
Arkadaşlar bildiğiniz gibi bazı N8 kullanıcıları telefonlarında donanımsal ya da yazılımsal arızalar ile karşılaşıyorlar. Düşüncem o ki, herkes telefonunda karşılaştığı hata ile telefonunun üretim yerini burada paylaşırsa, hangi fabrikada üretilmiş modellerde arıza riskinin daha az olduğunu saptayabiliriz. Benim gibi yeni N8 alacak olan arkadaşlar da o fabrika üretimlerini tercih edebilirler.
Bu amaçla telefonunuzda varsa arızasını ve üretim yerini (Finlandiya, Çin vs.) yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
Bu amaçla telefonunuzda varsa arızasını ve üretim yerini (Finlandiya, Çin vs.) yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.


