Nokia n8 im var 701 mi alsam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
N8 den memnun değilsen 701 den de memnun olmazsın.N8 den memnunsan zaten mesele yok.Ama ben ille de telefon alacağım diyorsan windows işletim sisteminin biraz gelişmesini ve yaygınlaşmasını bekle derim.Ben windowsun geleceğinin parlak olduğunu,android ve iOS'u sollayacağını düşünüyorum.Ama o kadar da beklemem diyorsan androide yönel derim
Olmaz öyle birşey.Windows konusundaki görüşlerine katılmıyorum.
 


covar

covar

Üye
valla ebn olsam n8 den vazgecerim ama iphone 4s alırsam vazgecerim başka vazgecmem n8 in karizması bin basar 701 e nokia 701 özellikleri benim c6-01 imden daha iyi ama ben almam o telefonu ben telefonda en cok önem verdiğim şet tip karizmadır kendisini mekanda belli etmesidir cok sacma işler telefonlarda yok oyun cıkcak yok bu ya telefon ile ne kadar oyun oynayacaksınız arkadaşlar telefon alt tarafı bu ben daha bi oyun bile yüklemedim telefonuma koskoca hd kalitesinde monitörümde süper bilgisayarımdaki oyunları oynamak varken telefon ile oynamak büyük sacmalık
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
701 al pişman olmazsın hatta bana dua bile edersin :D
 
mahirmete

mahirmete

Üye
Bana göre artık Nokia bitmiştir. Benim açımdan en azından. 11 yıldır Nokia kullanıcısıyım ve Nokia'dan başka tel kullanılmaz prensibindeydim. En son 7. Nokiam olan Nokia N8'i geçen yıl aldım ancak iPhone 4s çıktıktan sonra anladım ki Nokia çok ama çok geride kalmış. Bi tane adam gibi Facebook uygulaması bile yok ki günümüzde sosyal ağların ve medyanın ne kadar önemli olduğunu ve göz önünde olduğunu biliyoruz hepimiz.

10 kişiyiz sınıfımda, sadece 1 kişide Nokia var. 4 kişide ise iPhone 4s. Ellerine alıp merak edip baktıklarında bu ne ya diyorlar. Menü geçişleri olsun, hantallığı olsun, uygulama zaten hiç kalmadı artık. Bakıyorum arkadaşlarım çeşitli uygulamalarla oyun oynuyorlar netten iletişim halindeler. Ben de bakim bi indiriim diyorum bakıyorum yok, symbian için çıkmamış.. Artık önce iOS a sonra da Android'e çıkıyor uygulamalar. Bi uygulama için tel mi alınır demeyin. O kadar çok yardımcı olan uygulama var ki onlarda. Eğitimimizde kullandıkları harika programlar var. Symbian için hiç biri yok, çıkmayacak da. Fotoğraf falan da demeyin, kendim ayrnı ortamda aynı açıdan ikisiyle de fotoğraflar çektim. 12mp olmasına rağmen Nokia N8, iPhone 4s'in biraz gerisinde kaldı. İsteyene fotoğrafları da koyabilirim. Video konusunda da aynı şekilde 4s daha net ve gerçekten akıcı. Biraz kıyaslama gibi oldu kusura bakmayın ama arkadaşım bence symbian'dan vazgeçmelisin. Aslında bence Nokia'dan :)

Elime para geçince değiştiricem bu telefonu. N8'i satıp 4s almak istiyorum. İkinci el N8 bakanlar da varsa buradan ilan olmuş olsun :p
Ha 4s çok uçuk bir fiyatla satılıyor. O ayrı :)
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
    Konu Sahibi
senin sınıf zengin herhalde
 
  • Beğen
Tepkiler: man20
mahirmete

mahirmete

Üye
O kadar yazdığımdan çıkardığın sonuç bu mu :)
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
    Konu Sahibi
i phone nun kamerası n8 in kadar iyi değil bide bu xD
 
mahirmete

mahirmete

Üye
deneme fırsatın oldu mu?
 
aleranol

aleranol

Üye
benim gibi yap mayıs ta lumia 900 çıkacak.1.4 GHZ maemo en güzel telefon bu olacak zaten ces fuarında 10 tane falan ödülü toplayıp en iyi telefon seçildi. Ayrıca kapatın şu pis çenenizi bırakın androidi övmeyi.LUMİA 900 sizin yeni kaleniz ola nexus u da ces teki yarışmalarda benzetmiş haberiniz olsun
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
    Konu Sahibi
Oldu niye olmasın?? Bilgisayara atınca büyük fark ortada
 
sonerrap

sonerrap

Üye
benim gibi yap mayıs ta lumia 900 çıkacak.1.4 GHZ maemo en güzel telefon bu olacak zaten ces fuarında 10 tane falan ödülü toplayıp en iyi telefon seçildi. Ayrıca kapatın şu pis çenenizi bırakın androidi övmeyi.LUMİA 900 sizin yeni kaleniz ola nexus u da ces teki yarışmalarda benzetmiş haberiniz olsun
lumia 900 windows mobile ile cıkar maemo ile cıkcagını düşünmüyorum
 
valent

valent

Üye
Arkadaşım 4s deki kamera iyi ama N8 in bırak yanından geçmeyi yanına yaklaşamaz buna video da dahil pc ye attığın zaman ortadaki farkı anlarsın.Herkez bilir ıphone daki kameraların vasat olduğunu birde N8 gerisinde kaldı diyorsun lütfen komik olma.4s deki lensin ne kadar performans verdiğini biliyorum kuzenim ıphone hastası 4s kullanıyor ve şuan 4s elimde ayrıca N8 den yazıyorum.Ben sana çektiğim resimleri atayımmı ne dersin video da var istersen aradaki komikmi komik farkı kendi gözlerinle gör.Tamam 4s uçuyor hız konusundan ezdi demin N8 imi ama kameraya sıra gelince hiç affetmedi N8 inan buna.
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Arkadaşım 4s deki kamera iyi ama N8 in bırak yanından geçmeyi yanına yaklaşamaz buna video da dahil pc ye attığın zaman ortadaki farkı anlarsın.Herkez bilir ıphone daki kameraların vasat olduğunu birde N8 gerisinde kaldı diyorsun lütfen komik olma.4s deki lensin ne kadar performans verdiğini biliyorum kuzenim ıphone hastası 4s kullanıyor ve şuan 4s elimde ayrıca N8 den yazıyorum.Ben sana çektiğim resimleri atayımmı ne dersin video da var istersen aradaki komikmi komik farkı kendi gözlerinle gör.Tamam 4s uçuyor hız konusundan ezdi demin N8 imi ama kameraya sıra gelince hiç affetmedi N8 inan buna.

Önce şuraya bakta yanından nasıl geçiyor öğren.



Altınada 701'in kamerasınıda koydum.Bilip bilmeden yorum yapmazsınız birdaha ;)
 
valent

valent

Üye
Bilip bilmeden değil arkadaşım iki cihazda elimde her türlü ispatıda var bilgisayarımda şuan teldeyim pc ye geçince bakarım fırsat bulunca bende koyarım resim ve video ları sende bakarsın ayrıca kuzenim ıphone taraftarı olduğu halde o bile kabulleniyor bu durumu.
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
    Konu Sahibi
beyler yarın htc evo 3d alacak seçim iyimi
 

ozell91

Üye
arkadaşım eşekten inip tekrar eşeğe binilir mi ya.. git android al ios al ya da wp al ne alırsan al ama nokia alma bence..ben illahlah diyorum şu nokianın yavaşlığından,hantallığından ve uygulama eksikliğinden..c7 kullanıyorum bu arada
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
    Konu Sahibi
yorum yapan herkese teşekkürler.Htc evo alacağım ama n8 ikinci elini kaça satarım ki? Çiziksiz sıfır ayarında 6 aylıktı ama
 
SilentOne

SilentOne

Üye
o değilde amerakdan 4s getitircem bnde yakında zamnda ios da olucam ama symbianı asla bırakmam onda kendine çeken çok şeyler var:D
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
    Konu Sahibi
aynen yavaş mavaş ama
 
man20

man20

Üye
ForeverAlone";4249650][COLOR=Black][B] Önce şuraya bakta yanından nasıl geçiyor öğren. [URL="http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone1=3252&idPhone2=4212&idPhone3=4119' Alıntı:
Photo Compare Tool - GSMArena.com[/URL]

Altınada 701'in kamerasınıda koydum.Bilip bilmeden yorum yapmazsınız birdaha ;)[/B][/COLOR]
sölediğin şey çok mantıksız ve bize gösterdiğin site bile dandik. adam belli ki titretmiş ya da nokia düşmanlarından biri. eğer o siteye kaldıysak telefon kameraları konusunda yandık demektir. ve lütfen bi daha da iphone 4s in kamerasının n8 den daha iyi olduğunu söleme!!! çünkü bu koca bi yalan. insanlarıda yanlış yönlendirme!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt