Nokia N8 Reborn CFW 2025

Sponsorlu Bağlantılar

XXXturi01

XXXturi01

Üye
Bende denk gelirse 100 liraya filan belki alırım onun dışında asla para vermem.
Bit pazarların git orada ucuza güzel Symbian cihazlar bulursun. Veya telefonculara gidip hurda telefon var mı diye sor çok uygun fiyata Symbian telefon bulursun. Ben hep telefonculardan 20 TL 50 TL gibi ucuz fiyatlara hurda telefon alıyorum aralarından hiç bir sorunu olmayan çıtır hasarlı mükemmel cihazlar bile çıkabiliyor. Ama aldığın cihaz hurda bile olsa imeisini sorgula Çalıntı çıkarsa sakın satın alma.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı


Notxr

Notxr

Üye
Hangi yazılımda yapıyoruz hocam bunu da anlatır mısın?
nokia best önerim w10 için falan ama bestte dosya aramya üşenip hemde w7 kullanıyorsan phoenixte olru ama w10 da mavi ekran veriyor phoenix
 

Dobraokuyucu

Üye
nokia best önerim w10 için falan ama bestte dosya aramya üşenip hemde w7 kullanıyorsan phoenixte olru ama w10 da mavi ekran veriyor phoenix
Yahu güzel kardeşim sen konu sahibi misin? Ben konu sahibine soruyorum.

Ayrıca ben Linux kullanıyorum. :D
Konu sahibi bi yazsin ona göre format atacağım.

Bide azıcık derli toplu yaz bi gram anlamıyorum senin yazdıklarını.
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
ertin

ertin

Üye
Yahu güzel kardeşim sen konu sahibi misin? Ben konu sahibine soruyorum.

Ayrıca ben Linux kullanıyorum. :D
Konu sahibi bi yazsin ona göre format atacağım.

Bide azıcık derli toplu yaz bi gram anlamıyorum senin yazdıklarını.
Linux hangisi.
 

symbuzzer

Üye
    Konu Sahibi
Reborn CFW v20250905 released!

Changelog:
- Added Updater app for checking CFW updates
- Fixed Store, storebridge, Updater and updaterbridge app icons
- Redesigned TTS files download page on both device and server side
- Replaced non-working URLs with dummy ones


Yeni özelliklerin videosu:
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion
SymPsion

SymPsion

Üye
İnternette baya popüler oldu CFW. Ne kadar haber sitesi varsa haberini yapmış. Uzun bir aradan sonra Symbian ilk kez bu kadar interneti meşgul etti. :-D
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Notxr
Notxr

Notxr

Üye
Reborn CFW v20250905 released!

Changelog:
- Added Updater app for checking CFW updates
- Fixed Store, storebridge, Updater and updaterbridge app icons
- Redesigned TTS files download page on both device and server side
- Replaced non-working URLs with dummy ones


Yeni özelliklerin videosu:
700 ve 603 ede bekleriz delight var bi 700 e linki kırık olmayan :)
kısa süre önce e7 içinde çıkarmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion
Notxr

Notxr

Üye
Şimdilik Reborn, N8 ve E7'yi destekliyor. Kim bilir belki ileride :-D
603 ucuz aslında portlamaya izin veriyormu bilmiyorum öyle ise çıkmayan cihaz kalmaz yada öbür cihazlar içinde biri cfw yapar ne bilek :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion
SymPsion

SymPsion

Üye
603 ucuz aslında portlamaya izin veriyormu bilmiyorum öyle ise çıkmayan cihaz kalmaz yada öbür cihazlar içinde biri cfw yapar ne bilek :D
İstek olursa symbuzzer abimiz yapar diye düşünüyorum. E7 için baya destek olmuşardı. özellikle Ruslar. :-D
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
Notxr

Notxr

Üye
İstek olursa symbuzzer abimiz yapar diye düşünüyorum. E7 için baya destek olmuşardı. özellikle Ruslar. :-D
wp de bir ara revaça girmişti chockingnetdude isimli kişi tarafından
youtubesi strikerzblitz :D
niye wp ile uğraşıyor bilmeyiz
ama symbiana böyle cfw zor çıkar :)
BAŞKA ÖRNEKLERDE VARDA ONU SÖYLEMEK İSTEDİM.
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion
SymPsion

SymPsion

Üye
wp de bir ara revaça girmişti chockingnetdude isimli kişi tarafından
youtubesi strikerzblitz :D
niye wp ile uğraşıyor bilmeyiz
ama symbiana böyle cfw zor çıkar :)
Valla şuan tek bildiğim 2026'nın symbian için baya hızlı geçtiği. Hem reborn aktif olarak geliştiriliyor. Hemde ilk 2 ayda 3 yeni uygulamamız oldu. birde Squirell gibi güncellenecek olanlarda var.
Mesaj birleştirildi:

wp de bir ara revaça girmişti chockingnetdude isimli kişi tarafından
youtubesi strikerzblitz :D
niye wp ile uğraşıyor bilmeyiz
ama symbiana böyle cfw zor çıkar :)
BAŞKA ÖRNEKLERDE VARDA ONU SÖYLEMEK İSTEDİM.
strikerzblitz baya WP fanı gibi. Eh nasıl Amigacılar ve biz Symbiancılarda varsak. doğal olarak WP ile uğraşmayı sevenlerde vardır 😄
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr

Dobraokuyucu

Üye
Valla şuan tek bildiğim 2026'nın symbian için baya hızlı geçtiği. Hem reborn aktif olarak geliştiriliyor. Hemde ilk 2 ayda 3 yeni uygulamamız oldu. birde Squirell gibi güncellenecek olanlarda var.
Mesaj birleştirildi:


strikerzblitz baya WP fanı gibi. Eh nasıl Amigacılar ve biz Symbiancılarda varsak. doğal olarak WP ile uğraşmayı sevenlerde vardır 😄
O 3 yeni uygulama nedir sorması ayip
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr ve SymPsion
SymPsion

SymPsion

Üye
O 3 yeni uygulama nedir sorması ayip
Biri burada paylaştığım 'robotfindskitten' diğeri 'Comminicator Chess' (Nokia 9300 / Nokia 9500 için stranç oyunu) 3.sü ise 'S60Tube Plus' yeni bir J2ME ile yazılmış YouTube istemcisi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr, Dobraokuyucu ve 0sıfırcı

Dobraokuyucu

Üye
Biri burada paylaştığım 'robotfindskitten' diğeri 'Comminicator Chess' (Nokia 9300 / Nokia 9500 için stranç oyunu) 3.sü ise 'S60Tube Plus' yeni bir J2ME ile yazılmış YouTube istemcisi.
J2me için ben de yeni bir oyun görmüştüm ama ismini kenara yazmadığım için bir daha bulamadım. Yeni yapılıyordu o da.

S60 tube a bakmak lazim
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion


Üst Alt