Nokia N8 Reborn CFW 2025

Sponsorlu Bağlantılar

Notxr

Notxr

Üye
Biri burada paylaştığım 'robotfindskitten' diğeri 'Comminicator Chess' (Nokia 9300 / Nokia 9500 için stranç oyunu) 3.sü ise 'S60Tube Plus' yeni bir J2ME ile yazılmış YouTube istemcisi.
s60tube plus mı duymamıştık sağol :oke: fakat başkada çıkar belki(sitesini buldumda uygulamasını yok bulunmuyor)
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion ve Dobraokuyucu


SymPsion

SymPsion

Üye
s60tube plus mı duymamıştık sağol :oke: fakat başkada çıkar belki(sitesini buldumda uygulamasını yok bulunmuyor)
Telegram da paylaşıldı. uygulama biraz olgunlaşınca burada da paylaşırım.
Mesaj birleştirildi:

J2me için ben de yeni bir oyun görmüştüm ama ismini kenara yazmadığım için bir daha bulamadım. Yeni yapılıyordu o da.

S60 tube a bakmak lazim
Bahsettiğiniz oyun bu olmalı galiba
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Dobraokuyucu
Notxr

Notxr

Üye
Telegram da paylaşıldı. uygulama biraz olgunlaşınca burada da paylaşırım.
Mesaj birleştirildi:


Bahsettiğiniz oyun bu olmalı galiba
newpipe ve skytube gibi olanı bekleriz yada yapar bu frumdan biri bilemeyiz :D
 
SymPsion

SymPsion

Üye
newpipe ve skytube gibi olanı bekleriz yada yapar bu frumdan biri bilemeyiz :D
Valla İnşallah. ben robotfindskitten'ı yaptıktan sonra duruldum biraz. şuan odağım arkadaşla squirrel'yi geliştirmek :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Notxr
Notxr

Notxr

Üye
Valla İnşallah. ben robotfindskitten'ı yaptıktan sonra duruldum biraz. şuan odağım arkadaşla squirrel'yi geliştirmek :-)
benim kafamda var öyle fikir ama belki başkası yapar mı bilmem diye dedik
 
SymPsion

SymPsion

Üye
benim kafamda var öyle fikir ama belki başkası yapar mı bilmem diye dedik
Şuanlık görünürde görmedim. Belki ilk siz yaparsınız. ki aktifimde Symbian topluluğunda. isteğiniz varsa deneyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr

Dobraokuyucu

Üye
Telegram da paylaşıldı. uygulama biraz olgunlaşınca burada da paylaşırım.
Mesaj birleştirildi:


Bahsettiğiniz oyun bu olmalı galiba
Hayır bu değil Japon işi biseydi
Mesaj birleştirildi:

Valla İnşallah. ben robotfindskitten'ı yaptıktan sonra duruldum biraz. şuan odağım arkadaşla squirrel'yi geliştirmek :-)
Robotsfindskitten daki olay nedir hocam biraz açar mısın merak ettim
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion ve Notxr
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion
SymPsion

SymPsion

Üye
Hayır bu değil Japon işi biseydi
Mesaj birleştirildi:


Robotsfindskitten daki olay nedir hocam biraz açar mısın merak ettim
Valla Japon işi olanı bilmiyorum kardeşim. robotfindskitten ise 90'larda MS-DOS için geliştirilmiş ve sonradan PSP'den Android'e kadar çoğu platforma port edilmiş basit bir oyundu. Doğrusu Palm OS ve Android sürümlerini kullandıktan sonra neden Symbian içinde olmasın diyince. 2025'in sonlarında doğru oyunu Symbian için Vibecode olarak yeniden uyarladık. Bu Symbian'a getirdiğim 2.oyundu. 1. İse 2023 yılında HexTris'ti.
Mesaj birleştirildi:

bunu biliyom klasik oyun
rekorumu hatırlamıyorum en son n8 de oynamıştım
Valla benim elde çalışan Symbian cihaz olmadığı için uzak kaldım bu yeni oyunlara 😅 ha Android sürümünü denedim ama
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı, Notxr ve Dobraokuyucu
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Valla benim elde çalışan Symbian cihaz olmadığı için uzak kaldım bu yeni oyunlara 😅 ha Android sürümünü denedim ama
Symbiandaki daha fazla haz veriyordu
Androidde de oynadım
Symbian yine 1 numara
Bu arada o n8 İ de elden çıkardım
{[@Dobraokuyucu nun ellerinin altında
Nasıl telefon memnunsun değil mi ?}]
 
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion

Dobraokuyucu

Üye
Symbiandaki daha fazla haz veriyordu
Androidde de oynadım
Symbian yine 1 numara
Bu arada o n8 İ de elden çıkardım
{[@Dobraokuyucu nun ellerinin altında
Nasıl telefon memnunsun değil mi ?}]
Telefonunu aylar önce sattım. PC suite görmüyordu hack yapılmıyordu en son java uygulamalar bilr yuklenmiyordu
Mesaj birleştirildi:

Şimdi kamerası bozuk bitane almıştım da o da anakart arızalı glb halen çalışmıyor çünkü yeni kamera takmama rağmen
 
  • Şaşırdım
Tepkiler: 0sıfırcı
XXXturi01

XXXturi01

Üye
Valla Japon işi olanı bilmiyorum kardeşim. robotfindskitten ise 90'larda MS-DOS için geliştirilmiş ve sonradan PSP'den Android'e kadar çoğu platforma port edilmiş basit bir oyundu. Doğrusu Palm OS ve Android sürümlerini kullandıktan sonra neden Symbian içinde olmasın diyince. 2025'in sonlarında doğru oyunu Symbian için Vibecode olarak yeniden uyarladık. Bu Symbian'a getirdiğim 2.oyundu. 1. İse 2023 yılında HexTris'ti.
Mesaj birleştirildi:


Valla benim elde çalışan Symbian cihaz olmadığı için uzak kaldım bu yeni oyunlara 😅 ha Android sürümünü denedim ama
Nokia 500 için cfw varmı?
 
SymPsion

SymPsion

Üye
Nokia 500 için cfw varmı?
Yani en derli toplu olarak "Delight"ı biliyorum. Onun dışında da bir kaç tane olmalı ama hiç denemedim. Ayrıca CFW'ye karar verdikten sonra orijinale donmek isterseniz elimde Türkçe OFW'de bulunmakta.
 
Notxr

Notxr

Üye
Yani en derli toplu olarak "Delight"ı biliyorum. Onun dışında da bir kaç tane olmalı ama hiç denemedim. Ayrıca CFW'ye karar verdikten sonra orijinale donmek isterseniz elimde Türkçe OFW'de bulunmakta.
Nokia 700 içinde önerin varmı? @SymPsion
 
SymPsion

SymPsion

Üye
Nokia 700 içinde önerin varmı? @SymPsion
Onun için de Delight öneriyorum kardeşim. En azından bir sıkıntı oldumu yardım alacağın bir CFW. Şuan Topluluk olarak ^3 cihazları için geriye sadece Delight ve Reborn kaldı. 700 içinde tek seçenek o 🙂
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve Notxr
Notxr

Notxr

Üye
@symbuzzer Konuyu hortlattımda :sweatsmile: N8 ve E7 dışında başka cihazlara çıkarmayı düşünyor musunuz?:hmmm
 


Üst Alt