Bana göre artık Nokia bitmiştir. Benim açımdan en azından. 11 yıldır Nokia kullanıcısıyım ve Nokia'dan başka tel kullanılmaz prensibindeydim. En son 7. Nokiam olan Nokia N8'i geçen yıl aldım ancak iPhone 4s çıktıktan sonra anladım ki Nokia çok ama çok geride kalmış. Bi tane adam gibi Facebook uygulaması bile yok ki günümüzde sosyal ağların ve medyanın ne kadar önemli olduğunu ve göz önünde olduğunu biliyoruz hepimiz.
10 kişiyiz sınıfımda, sadece 1 kişide Nokia var. 4 kişide ise iPhone 4s. Ellerine alıp merak edip baktıklarında bu ne ya diyorlar. Menü geçişleri olsun, hantallığı olsun, uygulama zaten hiç kalmadı artık. Bakıyorum arkadaşlarım çeşitli uygulamalarla oyun oynuyorlar netten iletişim halindeler. Ben de bakim bi indiriim diyorum bakıyorum yok, symbian için çıkmamış.. Artık önce iOS a sonra da Android'e çıkıyor uygulamalar. Bi uygulama için tel mi alınır demeyin. O kadar çok yardımcı olan uygulama var ki onlarda. Eğitimimizde kullandıkları harika programlar var. Symbian için hiç biri yok, çıkmayacak da. Fotoğraf falan da demeyin, kendim ayrnı ortamda aynı açıdan ikisiyle de fotoğraflar çektim. 12mp olmasına rağmen Nokia N8, iPhone 4s'in biraz gerisinde kaldı. İsteyene fotoğrafları da koyabilirim. Video konusunda da aynı şekilde 4s daha net ve gerçekten akıcı. Biraz kıyaslama gibi oldu kusura bakmayın ama arkadaşım bence symbian'dan vazgeçmelisin. Aslında bence Nokia'dan
Elime para geçince değiştiricem bu telefonu. N8'i satıp 4s almak istiyorum. İkinci el N8 bakanlar da varsa buradan ilan olmuş olsun

Ha 4s çok uçuk bir fiyatla satılıyor. O ayrı
