Nokia n8 2 günde bir kapanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yacc

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n8 2 günde bir kapanıyor
N8im 2 günde bi ortalama kapanıyor bekleme modundayken kapanıyor hep cebimde telefonu çıkartttıgımda kapanmış bir halde görüyorum tekrar kolaylıkla açabiliyorum açtıgımda pin kodunu girip telefon açılıyor tuşları falan kitli bi durumda bu sorun yazılım atıldı serviste yine çözülmedi nokia nın hatalı seri dedigi telefonlarda kitlenme oluyomus zor açılıyormus ama bende böyle sorun yok neden kaynaklanabilir
 

eaykut

Üye
bnmkide kendiliğinden kapanıp açılıyordu 2 kere üstüste servise verdim telefonu bırak düzelmeyi daha kötü oldu değişim talep ettim en sonunda 2 hafta oldu elime geçmedi telefon servisi aradım meğer telefonu finlandiyaya yollamışlar.:/ telefonu kullanamadım bile dha.:/bekliyorum yanii..bence sennde serviste düzelmediyse değişim talep et kardeş..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt