yacc
Üye
Nokia n8 2 günde bir kapanıyor
N8im 2 günde bi ortalama kapanıyor bekleme modundayken kapanıyor hep cebimde telefonu çıkartttıgımda kapanmış bir halde görüyorum tekrar kolaylıkla açabiliyorum açtıgımda pin kodunu girip telefon açılıyor tuşları falan kitli bi durumda bu sorun yazılım atıldı serviste yine çözülmedi nokia nın hatalı seri dedigi telefonlarda kitlenme oluyomus zor açılıyormus ama bende böyle sorun yok neden kaynaklanabilir
