Haber Nokia & Microsoft Sürpriz Bir Telefon Mu Tanıtacak?

Sponsorlu Bağlantılar

...decode...

...decode...

Üye
    Konu Sahibi
Nokia & Microsoft Sürpriz Bir Telefon Mu Tanıtacak?
Nokia, bilindiği gibi Berlin'deki IFA konferansında Windows Phone ailesinin yeni üyeleri olan Lumia 730 ile Lumia 830'u tanıttı. Bu tanıtımlardan sonra MWC konferansına kadar herhangi bir cihaz tanıtması beklenmeyen Nokia, bugün yayınlanan bir video ile biraz kafa karıştırdı. İlk olarak Nokia Amerika'nın twitter hesabı aracılığıyla " Sonunda sizi ekibin bir parçası haline getirebilecek bir akıllı telefon geliyor. " açıklamasıyla tanıttığı 15 saniyelik videoda 6 kişi sandalyelere oturmuş bir şekilde grup terapisi yapıyor ve Jake isimli karakter " Bende ekibin bir parçası olmak istiyorum. " dedikten sonra " Microsoft tarafından sonunda sizi ekibin bir parçası haline getirebilecek bir akıllı telefon geliyor. " yazısı ekrana geliyor ve video bitiyor.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 


Emre

Üye
Lumia olmayabilir
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
En sonda From Microsoft yazıyor.
 
...decode...

...decode...

Üye
    Konu Sahibi
Yazmayı unutmuşum ama video açıklamasında da " Daha fazla bilgi için takip edin " yazıyor. :hmmm
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Canon'un ceosunun ismine bakarmısınız Jake olabilir :hmmm

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
"Evet, reklamları hepimiz gördük. Onun ünlülerle takılması, o havalı eleman ayakları... Bende, bilirsiniz işte, ekibin bir parçası olmak istiyorum" gibi bir şey söylüyor yanlış duymadıysam...

Yazı kısmında da;

"Nihayet ekibin bir parçası olmanızı sağlayacak akıllı bir telefon... Microsoft'tan..." diyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: emz, beats, ...decode... ve 1 kişi daha
Basteryus

Basteryus

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
...decode...

...decode...

Üye
    Konu Sahibi
"Evet, reklamları hepimiz gördük. Onun ünlülerle takılması, o havalı eleman ayakları... Bende, bilirsiniz işte, ekibin bir parçası olmak istiyorum" gibi bir şey söylüyor yanlış duymadıysam...

Yazı kısmında da;

"Nihayet ekibin bir parçası olmanızı sağlayacak akıllı bir telefon... Microsoft'tan..." diyor.
Simultane çeviri konusunda zayıfım abi maalesef :(
 

fraps34

Üye
İşletim sistemi gelişmedikten sonra isterse s810 işlemcili 4000 mah lık telefon çıkartsınlar ne anlamı var. Geçen gün mağazada Sony z2 yi inceledim , arkadaş adamlar harbiden yapmışlar.Arayüz olsun , klavye olsun , hızlı ayarlar olsun.... Lumiada olsun dediğim herşeyi onda buldum. Wp9 danda bir cacık çıkmazsa uzun yıllar wp ye elveda diyeceğim.
 

Emre

Üye
Android gelecek kesin XL2
 
...decode...

...decode...

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Amerika'nın twitter hesabından şöyle bir şey paylaşıldı videonun sonrasında.



Açıklama kısmında " Equipped with Gorilla Glass, yet always peaceful and unassuming #ThatsLumia ;) " yazılmış.
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Kalin bi tel herhalde
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Yeni bir 41 gelebilir mi acaba
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Altında bir çıkıntı var.yoksa Lumia zoom mu geliyor:)
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Altında bir çıkıntı var.yoksa Lumia zoom mu geliyor:)
Aman samsung zoom gibi olmasında...

Bence kamera odaklı bir telefon ipuçları olabilir tabi en son ki paylaşılan resimden yola çıkarak söylüyorum. :hmmm
 
PureFood

PureFood

Üye
Adamlar merak ettirme işini gayet iyi yapıyor :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Kamera telefonun yukarısında olur sağ tarafta tuşlar yok, android 41 gelmesin ?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Kamera telefonun yukarısında olur sağ tarafta tuşlar yok, android 41 gelmesin ?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Lumia demişler, X serisi olamaz . Sağ taraf çok karanlık keşke görünseydi. Bana Lumia 1030 gibi geldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: emz ve ogzhnoTr


Üst Alt