Öneri Nokia mağduru bu arkadaşa bir yardım.(Çözüldü)

Sponsorlu Bağlantılar

ademoz05

ademoz05

Üye
    Konu Sahibi
Nokia mağduru bu arkadaşa bir yardım.(Çözüldü)
merhaba arkadaşlar,

29.07.2015'te Lumia 720 model telefonu garantisinin bitmesine 5 gün kala servise vermiştim. Serviste arızası yapılamadı ve 22.08.2015'te değişim notu düşüldü. 2 ay geçmesine rağmen ben telefonu alamayınca microsoft'a bir şikayet işlemi gerçekleştirdim ve bugün bana istersem Lumia 720 cihazımını Lumia 640 XL ile değişimini yapabileceklerini söylediler.

Şuan kafam biraz karışık. Eğer bu teklifi yapmasalardı yarın gidip tüketici hakem heyetine başvuracaktım. Ama şimdi bu teklif kafamı karıştırdı. Lumia 640 XL fena bir telefon değil ama, bu telefonu aldığımda garantisi olmayacak, hakem heyetine başvursam -süreç uzun olsa da- 849 Tl paramı geri alacağım.
Aradaki fiyat farkını verip daha üst model bir cihaz -lumia 830 gibi- verseniz olur mu dedim, mümkün değilmiş.

Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız, bir akıl verin lütfen :)
 


skynet

Üye
Ben olsam direk alırdım 640xl yi
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bende 640xl yi alırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Değişim teklifi güzel bence de kabul et :oke: Bu arada Teleservice mi :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR ve ademoz05
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Eğer Başka Cihaz Verdiyseler Heyete Başvurup Paranı Geri Alabilirsin Bana 701 Verdim 520 Verdiler Tüketiciye Gittim 1 Sene Bekledim Karar Çıktı Paramı Geri Aldım
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
dücane

dücane

Üye
bende 640xl´i secerdim
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
640xl daha iyi onu seç hem 1 sene filan uğraşmazsın para almaya ki almama şansın da var
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
640xl daha iyi onu seç hem 1 sene filan uğraşmazsın para almaya ki almama şansın da var
1 Senede Sürmeye Bilir Tekrar Başvurdum Yeni Daha Bakalım O Ne Kadar Sürer Bu Bankalardan Dolayı Çok Sürüyor Geçikiyor Bayaği
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
bnm bildiğim kadarı ile ztn böyle durumlarda asla alt model tel vermiyorlar snn tel tamir edilemiyorsa ellerinde bulunan bir üst modeli veriyorlar ki 720 den çok daha iyi bnce
1 Senede Sürmeye Bilir Tekrar Başvurdum Yeni Daha Bakalım O Ne Kadar Sürer Bu Bankalardan Dolayı Çok Sürüyor Geçikiyor Bayaği
yine de çok çabuk bile bitse 5-6 ayı var
 
serinaga

serinaga

Üye
Bence de 640XL'yi al geç derim ...
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
bnm bildiğim kadarı ile ztn böyle durumlarda asla alt model tel vermiyorlar snn tel tamir edilemiyorsa ellerinde bulunan bir üst modeli veriyorlar ki 720 den çok daha iyi bnce

yine de çok çabuk bile bitse 5-6 ayı var
Normalde 3 Ay Süresi Var Ama Malum Bİizm Memurlar
 
  • Beğen
Tepkiler: SoulsEagle
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
640XL :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
merhaba arkadaşlar,

29.07.2015'te Lumia 720 model telefonu garantisinin bitmesine 5 gün kala servise vermiştim. Serviste arızası yapılamadı ve 22.08.2015'te değişim notu düşüldü. 2 ay geçmesine rağmen ben telefonu alamayınca microsoft'a bir şikayet işlemi gerçekleştirdim ve bugün bana istersem Lumia 720 cihazımını Lumia 640 XL ile değişimini yapabileceklerini söylediler.

Şuan kafam biraz karışık. Eğer bu teklifi yapmasalardı yarın gidip tüketici hakem heyetine başvuracaktım. Ama şimdi bu teklif kafamı karıştırdı. Lumia 640 XL fena bir telefon değil ama, bu telefonu aldığımda garantisi olmayacak, hakem heyetine başvursam -süreç uzun olsa da- 849 Tl paramı geri alacağım.
Aradaki fiyat farkını verip daha üst model bir cihaz -lumia 830 gibi- verseniz olur mu dedim, mümkün değilmiş.

Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız, bir akıl verin lütfen :)
aynı zaman aralığında vermişiz servise bende sizin gibi bekliyorum. teleservice cihazları bu hafta içinde göndermeye başlayacak. ben faturayı bulamadığım için teleservice bekleme durumunda kaldım. sizin yerinizde olsam cihazı alırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
ademoz05

ademoz05

Üye
    Konu Sahibi
Değişim teklifi güzel bence de kabul et :oke: Bu arada Teleservice mi :ehe
evet hocam teleservice'ti :)

aynı zaman aralığında vermişiz servise bende sizin gibi bekliyorum. teleservice cihazları bu hafta içinde göndermeye başlayacak. ben faturayı bulamadığım için teleservice bekleme durumunda kaldım. sizin yerinizde olsam cihazı alırdım.
hocam bu mesajı gördükten hemen sonra aradım microsoft'u ve 640 xl değişimini yapalım dedim. siyah renkli olanını istedim, bir kaç güne gelecekmiş inşallah :)

teşekkürler herkese yorumları için, cihaz geldikten sonra windows 10 mobile başlıklarına geri dönebilirim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
L 640 XL LTE güzel telefon, güle güle kullanınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
bende olsam 640 xl'yi seçerdim
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
evet hocam teleservice'ti :)


hocam bu mesajı gördükten hemen sonra aradım microsoft'u ve 640 xl değişimini yapalım dedim. siyah renkli olanını istedim, bir kaç güne gelecekmiş inşallah :)

teşekkürler herkese yorumları için, cihaz geldikten sonra windows 10 mobile başlıklarına geri dönebilirim :)
şanslı olduğun bir başka durumda direk mağaza cihazı gönderecekler. teleservice sadece cihazın yenisini gönderecekti. :) hayırlı olsun.
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
640XL hayırlı olsun o zaman diyorum ve bildiğim kadarıyla (ilk mesajda yazmışsın garantisi olmayacak diye) yeniden garantisi başlar sıfır cihazın. Ben öyle biliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
Esendağlı

Esendağlı

Üye
640XL hayırlı olsun o zaman diyorum ve bildiğim kadarıyla (ilk mesajda yazmışsın garantisi olmayacak diye) yeniden garantisi başlar sıfır cihazın. Ben öyle biliyorum
Yok değişim olan cihazın garantisi ne zaman bitiyorsa yeni cihazın da biter.
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Yok değişim olan cihazın garantisi ne zaman bitiyorsa yeni cihazın da biter.
Her ne kadar bu kural kuralsızlık gibi görünse de sonuçta sıfır bir telefon almakta iyi.
Yine de yeni bir cihaz verdiklerinden dolayı, veriliş tarihinden itibaren yeni bir garanti kapsamı başlar.
Teleservice Hizmet Şartları
- Cihaz servise teslim edilmeden önce bilgi yedeklemeleri cihaz sahibi tarafından yapılmış olmalıdır, cihazların servis işlemleri (arıza onarım, parça değişimi, yazılım yükleme ve ayarları) esnasında kişisel ayarların ve rehber kayıtlarındaki bilgiler dahil olmak üzere veri ve kayıtların tekrar yüklenemeyecek şekilde silinmesi mümkündür. Bu nedenle oluşabilecek kayıplardan firmamız sorumlu değildir.

- Bildirim yapılmış olmasına rağmen 20 iş günü içerisinde teslim alınmayan cihazlardaki giderilemeyen arızalardan ve her halükarda teslim tarihinden itibaren 90 gün içerisinde teslim alınmayan cihazlar için firmamız hiçbir hukuki sorumluluk kabul etmez.

- Servisimizin garanti kapsamında kabul ettiği cihazlarda yapılacak teknik inceleme sonucunda cihaza önceden yetkisiz kişilerin müdahalesi tespit edilirse cihaz garanti kapsamı dışında kalır ve bu şekilde işlem görür.

- Sıvı teması cihazı garanti kapsamı dışında bırakır. Sıvı teması cihazlarda önceden tespit edilemeyecek zincir arızalara sebebiyet verebilir, bu sebeple sıvı temasına maruz kalmış cihazlara servisimiz tarafından onarım garantisi verilmez.

- Ücretli yapılacak onarımlarda, teknik inceleme sonucunda cihaz onarım bedelinin 40 TL+KDV sınırının üstünde olması halinde onarım cihaz sahibinin onayı alınarak yapılacaktır. Onay tarihi cihaz teslim tarihi olarak kabul edilir. Onarım ücreti ödenmediği takdirde cihaz teslimi yapılmaz. Fiyatlarımız döviz endeksli olup tahsilat anında T.C.M.B döviz efektif satış kurları geçerlidir. Teslim tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde teslim alınmayan cihazlarda Servis tarafından kur farkından doğan fiyat farkı talep edilebilir.

-Onarım için teslim alınan cihazların herhangi bir surette firmanın zilyetliğinde iken yangın, hırsızlık, su basması ve benzeri doğal afetler ve beklenmeyen haller nedeni ile kısmen ve/veya tamamen hasar görmesi halinde firmamızın tazmin yükümlülüğü cihazın sigorta bedeli ile sınırlıdır. Cihaz sahibi bundan başkaca hak ve talepte bulunmayacağını gayrikabilirücu kabul ve taahhüt eder. 12.İşbu sözleşme 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu kanun kapsamında yürürlüğe konulan Sanayi Mallarının Satış sonrası Hizmetler Tebliğ'den doğan sorumluluk ve yükümlülüklere istinaden akdedilmiştir. Bu sözleşme ile düzenlenmeyen konularda 4077 sayılı yasa ve diğer hükümler uygulanır.
Yerine verilen cihazların garanti kapsamından söz edilmemiş..
 


Üst Alt