lütfen yardım edin tüketici hakları hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
buse_044

buse_044

Üye
    Konu Sahibi
lütfen yardım edin tüketici hakları hakkında
benim sony ericsson telefonum 3. kere servise gitti döndü biz servise 1 şubatta verdik ve bugün aldık ama teslim raporuna; veriliş tarihi 18 .02 çıkış tarihi 25 .02 yapmışlar ben tüketici hakem heyetine başvuracaktım ama rapora bile bile yanlış tarih yazmışlar bu durumda ne yazpabilirim hakkımı nasıl ararım bu işin peşini bırakmak istemiyorum herkesi enayi yerine koyuyorlar kimin olup olmadığını benim gibi birçok arkadaşında hakkını aramak istiyorum lütfen yardım edin
 


buse_044

buse_044

Üye
    Konu Sahibi
nolur yardım edin kimsenin başına gelmedi mi kimsenin bilgisi yok mu
 
61semih

61semih

Üye
3 kere servıse gıttı dıyorsun pekı ama bıldıgım kadarıyla para ıadesı veya cıhazın yenısını talep edebılmen ıcın 3 kere aynı problemden servıse gıtmesı gerekıyor farklı sorunlardan dolayı 3 kere gıttıyse bırsey talep edemıyorsun
 
buse_044

buse_044

Üye
    Konu Sahibi
ayni problem olup olmasi önemli deil benim icin, şuan 3. kez servise gittigin hafta içi gunler olara 30 gunu gecmis olmasi cevabiniz icin tesekkurler bu arada ayni sorundan gitti
 
alpark

alpark

Üye
3 kere sevrise verdiğiniz cihaz teslim tutanağı verimiştir size
bunlar elinizde varsa duruyorsa cihazı teslim ettiğiniz tarıh saati herseyı mevcuttur cihaz teslim tutanağında gerekli yerlere şikayetinizi edebilir servis hakkında gerekli tutanağı tuturabılırsınız
cihaz değişimi 4.kez gittiğinde 45 günü doldurduğunda olmaktadır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt