buse_044
Üye
lütfen yardım edin tüketici hakları hakkında
benim sony ericsson telefonum 3. kere servise gitti döndü biz servise 1 şubatta verdik ve bugün aldık ama teslim raporuna; veriliş tarihi 18 .02 çıkış tarihi 25 .02 yapmışlar ben tüketici hakem heyetine başvuracaktım ama rapora bile bile yanlış tarih yazmışlar bu durumda ne yazpabilirim hakkımı nasıl ararım bu işin peşini bırakmak istemiyorum herkesi enayi yerine koyuyorlar kimin olup olmadığını benim gibi birçok arkadaşında hakkını aramak istiyorum lütfen yardım edin
