kimbilir_01
Üye
Nss yada Nokia care suit le deilde Phoenix lemi atacam flash ı?[/QUOT
nss ile yapacaksin programin kendisi lazim degil zaten
hocam sürekli bu yazı çıkıyor;
Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...No (JSON) for this function.
Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...yazıp bi süre bekliyor bu süreçte yapmam gereken bişey varmı telefonu bulması için? bu konunun başında yazan herşeyi sırayla eksiksiz yaptım ama olmuyor. telefonu kapatıyorum Nss açıyorum telefonun ses kısma ve güç tuşuna birlikte basıyorum ama telefon normal açılıyor sonrasında bağlıyorum pc ye önce zune açılıyor yok sayıyorum Nss telefonumu usb connectivity şeklinde görüyor ama burdan sonrası yok..
Checking selection...Supported(USB) interface selected.
