Nokia Lumia Flash Atma (videolu)

Sponsorlu Bağlantılar

kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
Nss yada Nokia care suit le deilde Phoenix lemi atacam flash ı?[/QUOT

nss ile yapacaksin programin kendisi lazim degil zaten

hocam sürekli bu yazı çıkıyor;

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...No (JSON) for this function.

:( Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...yazıp bi süre bekliyor bu süreçte yapmam gereken bişey varmı telefonu bulması için? bu konunun başında yazan herşeyi sırayla eksiksiz yaptım ama olmuyor. telefonu kapatıyorum Nss açıyorum telefonun ses kısma ve güç tuşuna birlikte basıyorum ama telefon normal açılıyor sonrasında bağlıyorum pc ye önce zune açılıyor yok sayıyorum Nss telefonumu usb connectivity şeklinde görüyor ama burdan sonrası yok..
 


kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
bu hata tam olarak ne anlama geliyor bilmiyorum ben hic hata almadan flash attim nss cihazini gormuyor heralde

görmese READ İNFO dediğimde tüm bu;

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...Done.
----------------------------------------------------------------------
Phone details:
-----------------
SW Version: 1750.0805.8773.12220
IMEI: **************
HW Version: 112.1402.2.4
Product Code: 059J2N6
Module Code: 0205051
Production SN: 019B5C4AB
Public ID: 0B650151AFEF721DFED315FB96E3A9EA
WLAN MAC: F48E095B91B90000

bilgileri nasıl bulacakki?ve bi gariplikte burda product kodu farklı telefonun sim kart yuvasında yzan farklı bunuda anlamış değilim.
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
görmese READ İNFO dediğimde tüm bu;

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...Done.
----------------------------------------------------------------------
Phone details:
-----------------
SW Version: 1750.0805.8773.12220
IMEI: **************
HW Version: 112.1402.2.4
Product Code: 059J2N6
Module Code: 0205051
Production SN: 019B5C4AB
Public ID: 0B650151AFEF721DFED315FB96E3A9EA
WLAN MAC: F48E095B91B90000

bilgileri nasıl bulacakki?ve bi gariplikte burda product kodu farklı telefonun sim kart yuvasında yzan farklı bunuda anlamış değilim.

O bilgiler nasil cikiyor bilmiyorum ama farkli product kodunda dosyalari flash lasanda cihazin icerisindeki kod degismez tam olarak hatirlamiyorum ama nss cihazi goruyorsa sag ustten bi secenek seciyorsun sonra onun altinda fles ten C..nokia..phonex..product seciyorsun flash dedigin zaman basliyor
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
bende kurdum ama biyerde eksik var bi türlüde bulamıyorum deliricem neden olmuyosa. şu 8779 u yüklicem ama hata alıyorum sürekli:(
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
bende kurdum ama biyerde eksik var bi türlüde bulamıyorum deliricem neden olmuyosa. şu 8779 u yüklicem ama hata alıyorum sürekli:(

zune uzerinden olmuyor mu peki 8779 surumunu zune den yaptim ben
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
eRdaL.

eRdaL.

Üye
zunedenmi???? benm tele daha gelmedi güncelleme. 8773 ü zuneden yapmıştım ama 8779 görünürde yok henüz MALESEF :(

evet bir ayi askin zaman oldu zune uzerinden yukledim 8779 u
Birde bosyere kendini yorma ben hicbir degisiklik farkedemedim
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
arkadaşlar benim tel dün güncelleme yaparken çöktü açılmıyor flaşlamayı denedim ama bilgisayar teli görmüyor nss ile yapıyorum ama olmuyor tel kapalı nasıl yapacam

- - - Eklendi - - -

telefon şarj alıyo gözüküyo ama bil teli görmüyor
 

nejter76

Üye
Daha fazla yatdimci olmak isterdim ama flash daki sorunun ne oldugunu bende anlamadim

senin sorunun baglandiyla alakali deyil telefonu goruyor flas programinda cikan butun bilgileri versen belki yardim edebilirim
imei haric

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar benim tel dün güncelleme yaparken çöktü açılmıyor flaşlamayı denedim ama bilgisayar teli görmüyor nss ile yapıyorum ama olmuyor tel kapalı nasıl yapacam

- - - Eklendi - - -

telefon şarj alıyo gözüküyo ama bil teli görmüyor

nss calisdir ses ve kapama tusunu basili tut flas programini sec hangisini atacaksan flas de ses gelince birak islem tamamdir
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
lumia ları ne zaman aldınız daha türkiyeye gelmeden
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
abi flas programı arıyor sonra not found diyor dediklerini deneyip sana yazacam teli zune den güncellerken iki üç kere net gitti sonra tel hepten gitti 10 tane tamirciye gösterdim ama anlamıyorlar urfadaki tamirciler beceriksiz anlatıyorum yöntemi dediklerini daha önce hiç duymadım diyorlar

- - - Eklendi - - -

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...Phone not found. uyarı bu read diyorum bu uyarıyı veriyo dediklerini yaptım ama yine olmadı hala uğraşıyorum bakalım nasıl olacak bide nss yi nasıl kullanacam bi bi anlatırsan sevinirim

- - - Eklendi - - -

Checking file selection...Directory empty!
buda dediklerini yaptığım zaman verdiği uyarı tuşlarastım flas dedim bu uayarıyı verdi

- - - Eklendi - - -

bunları yaparken başka hiçbir tuşa basmadım
orjinali beyse onu braktım

- - - Eklendi - - -

flas programında başka hiçbir şey çıkmıyor imeil falan hiçbir yazı çıkmıyo

- - - Eklendi - - -

abi flas programını seç derken neyi kastettin anlamdım bende nokia care suit nss bide navifimden başka program yok

- - - Eklendi - - -

iyide flası nss ile atmayacakmız nasıl yapacağım bunu
 

nejter76

Üye
abi flas programı arıyor sonra not found diyor dediklerini deneyip sana yazacam teli zune den güncellerken iki üç kere net gitti sonra tel hepten gitti 10 tane tamirciye gösterdim ama anlamıyorlar urfadaki tamirciler beceriksiz anlatıyorum yöntemi dediklerini daha önce hiç duymadım diyorlar

- - - Eklendi - - -

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...Phone not found. uyarı bu read diyorum bu uyarıyı veriyo dediklerini yaptım ama yine olmadı hala uğraşıyorum bakalım nasıl olacak bide nss yi nasıl kullanacam bi bi anlatırsan sevinirim

- - - Eklendi - - -

Checking file selection...Directory empty!
buda dediklerini yaptığım zaman verdiği uyarı tuşlarastım flas dedim bu uayarıyı verdi

- - - Eklendi - - -

bunları yaparken başka hiçbir tuşa basmadım
orjinali beyse onu braktım

- - - Eklendi - - -

flas programında başka hiçbir şey çıkmıyor imeil falan hiçbir yazı çıkmıyo

- - - Eklendi - - -

abi flas programını seç derken neyi kastettin anlamdım bende nokia care suit nss bide navifimden başka program yok

- - - Eklendi - - -

iyide flası nss ile atmayacakmız nasıl yapacağım bunu
flası nss ile at resimdeki olayin aynisini yap



- - - Eklendi - - -

flası nss ile at resimdeki olayin aynisini yap


arti eger bu mesaji veriyorsa -Checking file selection...Directory empty!sen atacagin dosyayi secmemissin demekdir mesela bunu deneyebilirsin
059L6W3
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
tmm deneyecem

- - - Eklendi - - -

tmm deneyecem

- - - Eklendi - - -

abi lik kırık not found diyor sana zahmet yenilesen
 

Benzer Konular



Üst Alt