ostothek
Üye
Sen bootloader kildini nasıl açtın?
Bene lumia 820 var, güncelleme yaparken arkadaşım pilini çıkartınca göçtü telefon, şimdi açılmıyor. Ya nokia yazısı kalıyor ekranda, yahut tuş kombinasyonları ile bir şimşek ve yanında dişli işareti çıkıyor başka bir şey yok. Flash atmaya çalıştım ama pc görmüyor telefonu, aynı @blackcemre gibi qualcomm msm device çıkıyor, yüklenmiyor ne yapmalıyım?
Çok teşekkürler....
)
