Nokia Lumia 930 mu geliyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 930 mu geliyor?

sitesinin haberine göre WP Bench Uygulamasına iPhone 5 ve Lumia 930 da takıldı.Nokia'nın yeni bir Lumia cihazı çıkaracağı doğrudur ancak kafaları karıştıran bu listede iPhone 5'in ne işi olduğu.iPhone 5'in Windows Phone platformuyla gelmesi imkansız gibi gözükse de bunu zaman gösterecek.
Kaynak:
 


Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Iphone5 olayı bana göre imkansız.Windows ile Nokia bu kadar bağdaştırılmış durumdayken, benzerlikleri göz önüne alınınca apple'ın tek rakibi olabilecekken apple batsa bile mağlubiyeti kabul edip Windows'un egemenliğine girmez.Eğer böyle bir şey olursa Apple tamamen kaybettiğini ve Wp'nin daha iyi olduğunu kendi ağızlarıyla söylemiş olur ki bu durumda Wp platformunda Nokia ile pek başa çıkamaz gibime geliyor.

Iphone5 yazısı Lumia 930'u da yok etmiş oluyor.Lumia 930 ismi de kendi düşünceleri sonucu oluşmuştur büyük ihtimalle.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Iphone5 olayı bana göre imkansız.Windows ile Nokia bu kadar bağdaştırılmış durumdayken, benzerlikleri göz önüne alınınca apple'ın tek rakibi olabilecekken apple batsa bile mağlubiyeti kabul edip Windows'un egemenliğine girmez.Eğer böyle bir şey olursa Apple tamamen kaybettiğini ve Wp'nin daha iyi olduğunu kendi ağızlarıyla söylemiş olur ki bu durumda Wp platformunda Nokia ile pek başa çıkamaz gibime geliyor.

Iphone5 yazısı Lumia 930'u da yok etmiş oluyor.Lumia 930 ismi de kendi düşünceleri sonucu oluşmuştur büyük ihtimalle.

Galiba.Fanların uydurması da olabilir.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
:allaalla: bunedir arkadaş kafam karıştı yine :aha:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Kafaniz karismasin arkadaslar. Su anda nokia bir cok cihaz test ediyor hatta mevcut kasalara toplanmis degisik donanimli cihazlar ust duzey nokia ve microsoft yetkilileri tarafindan kullaniliyor. Tabi son kullaniciya ulasicak olan model hangisi olur belli olmaz belki de test edilen cihazlardan bir sentez olusturulup o sekilde piyasaya surulur.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
hayırlısı ali abi lumialar geldikten sonra iki sene beklemek daha mantıklı gibi bakasana habire yenileri geliyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Sen iki sene beklerken firmalari seni bekler mi saniyorsun o zaman kadar wp10 cikar;)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve doctorrr
Del Rey

Del Rey

Üye
Apple'ın iOS'i bırakıp Windows Phone kullanan bir akıllı telefon üreteceğini hiç sanmıyorum. Büyük ihtimalle ilgi çekmek için yapılmış bir haberdir. Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
pRime.

pRime.

Üye
asparagastır büyük ihtimalle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Bir iPhone neden bir iPhone'dur.. MiniMac Os sayabileceğimiz iOs kullandığı için...
Bir iPhone'dan iOs çıktığında geriye ne kalır :)
iPhone herşeyi ile iPhone'dur..

Bu haberi gören bir Apple yetkilisi emin olun bizden daha çok şaşıracaktır artık neresiyle güler onu ben bilemem .d
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

Benzer Konular



Üst Alt