kullanıcıadları
Üye
ıste bende onu dıyorum bence kameraya yonelmemelıler bu sekılde kullanıcı kazanma pesınde nokıa cunkı elınden bısey gelmıyor
Wp7 ile sunulabilen max. donanımı verdiler.Wp8 ilede iyi ramli minumum 2 çekirdekli bir model sunacaklar ve hala sadece kamera dışında bir şey elinden gelmiyor mu ? Baştan söyleyeyim Wp8'in 2 çekirdek performansı ile Android'inki bir olmaz.









anca kamerayı geliştiirsinler
