saynesim
Üye
Nokia dan kesinlikle vazgeçemem
arkadaşlar bende 3 model telefon var c7 c6 bide 701 var dedim c7 ile 701 birbirine benziyor c7 değiştirim dedim farklı bir marka alayım dedim isimlerini vermeyim telefonlar 1500 üzeri olan telefonlar siz anlamışınızdır hepsini kurcaladım ama hiç biri nokia telefonların yerini değiştiremez en sonunda n9 almaya karar verdim tam alacakken telefoncu hafıza kartı girmiyor dedi bende sordum kaç gb li olanlar var şu cevabı verdi şuan 16 gb olan var ama 64 gb olanda var ama daha türkiyede satışa sunulmamış ben almaktan vazgeçtim artık biraz daha bekleyip 64 gb olanını alacam ama şu bildimki nokiadan kesinlikle vazgeçmem herkese iyi forumlar sizleri seviyorum




