Nokia dan kesinlikle vazgeçemem

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
saynesim

saynesim

Üye
    Konu Sahibi
Nokia dan kesinlikle vazgeçemem
arkadaşlar bende 3 model telefon var c7 c6 bide 701 var dedim c7 ile 701 birbirine benziyor c7 değiştirim dedim farklı bir marka alayım dedim isimlerini vermeyim telefonlar 1500 üzeri olan telefonlar siz anlamışınızdır hepsini kurcaladım ama hiç biri nokia telefonların yerini değiştiremez en sonunda n9 almaya karar verdim tam alacakken telefoncu hafıza kartı girmiyor dedi bende sordum kaç gb li olanlar var şu cevabı verdi şuan 16 gb olan var ama 64 gb olanda var ama daha türkiyede satışa sunulmamış ben almaktan vazgeçtim artık biraz daha bekleyip 64 gb olanını alacam ama şu bildimki nokiadan kesinlikle vazgeçmem herkese iyi forumlar sizleri seviyorum
 


turker10

turker10

Üye
bende eski bir n8 ve nokiacıydım s2 aldım zor alıştım androide fakat melet çok hızlı yaaa android markette gereksiz çok şeyde var ama zaman geçirmek adına nokiadan ii sonuç olarak alıştım sayılır... xe dir s2 dir 4s tir olunca unutturur nokiayı .....:ehe:ehe
 
saynesim

saynesim

Üye
    Konu Sahibi
vallahi aynen dediğin 2 teli kurcaladım bilmiyorum ama pek hoşuma gitmedi ondan

----------Eklendi @ 11:56:17 ---------- Yazıldı @ 11:55:07 ----------

vallahi aynen dediğin 2 teli kurcaladım bilmiyorum ama pek hoşuma gitmedi ondan herhalde nokia hastalığı ve tiryakiliği olduğu için hoşuma gitmedi
 
keys1903

keys1903

Üye
para olsa 4s alırım uygulama oyun icın rakıpsız
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
n9 64gb mediamarkt ve dartyde var ama ben olsam bir iki ay daha bekleyip lumia900ü gördükten sonra karar veririm
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
hellord

hellord

Üye
701 var memnunum degiştirmeyi düşünmüyorum
 
tarxhn

tarxhn

Üye
ne kadar s4 veya baska telefon alın fark etmez sürekli yenileri cıktıgı için telefon düşkünlerini hiç bir telefon memnun edemez..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
az önce internette gezinirken bir nokia konsept modeli gördüm belkide fakedir ama inanın öyle bir cihaz elektronik dünyasını ayaga kaldırır eminim

----------Eklendi @ 15:17:19 ---------- Yazıldı @ 15:14:05 ----------

o zamanda tabiki nokiadan vazgeçilmez
 
lolaman

lolaman

Üye
Nokia da nr var pek bilmiyorum gerçi bende maxiceple tanışmadan önce aldım telefonu eğer telefonumu maxiceple tanıştıktan sonra alsaydım cihazım kesinlikle android olurdu fakat bendekide cahillik ama ne yapalım dedelerimizin sözü şudur:"Alo desin yeter" :ehe
 
omeren313

omeren313

Üye
bütün telefonlar aloo diyo o yüzden iyi bişey alcaksan artıkk symbian saçma derim ben lumia ları bilmiyorum ama artık nokia symbian almak saçma bence ama yine sizin tercihiniz
 

MücahitTokgöz

Nokia da nr var pek bilmiyorum gerçi bende maxiceple tanışmadan önce aldım telefonu eğer telefonumu maxiceple tanıştıktan sonra alsaydım cihazım kesinlikle android olurdu fakat bendekide cahillik ama ne yapalım dedelerimizin sözü şudur:"Alo desin yeter" :ehe

Aynen kardeş bnde daha önce tanışsaydım android alırdm blki ama ben telefonumdn memnunum çoğu samsung dan iyi 603. Tek sorun oyun ve uygulama sorunu ama yinede pişman değilim :)
 

painkler

Üye
nokia telefonlarin sadece iki ozelligi iyi birincisi kasasi saglam ikncisi ssrj suresi cok iyi diger butun bakimdan nokia bes para etmez birn8 kullanicisi olarak s2 ve arc i gordukten sonra elimden bir cikarsam bir daha bulasmam
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
ben de telefonumu seviyorum ama maalesef tekrar nokia değil ama symbian alman. Günümüz telefonları artık arama amacından ziyade eğlence odaklı oldu.ve symbian o tadı vermiyor gibi.ha şu da var c6-01 ile aynı fiyatta ki bi android verir mi onuda bilmiyorum.
 
otostopçu

otostopçu

Üye
beyler ben 2008-2009 dan beri bu forumdayım anladımki şuana kadar alınmaya değer nokia dışı 2 telefon var birisi sony ericsson xperia s diğeri intel orange başka android telefon almam ios a hiç girmem bile kapalı sistem. maxicepten n8 ime oyun indirdiğimde ilk kez uzaktan kumandalı araba süren çocuklar gibi seviniyorum. iosta bunu yapamam. bluetooth u her zaman kullanıyorum bunun için gene ios almam. eğer lumia ya wp oyunları harici nokia sponsorluğunda .sis uzantılı dosyalarda yüklenebiliyorsa ( marketplace gelişmekte çünkü daha tam oturmadı ) herkez tekrar nokia ya dönecek emin olun :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadasım ios tada market dışından yükleme yapabilirsin yanlış bilgi vermeyelim ios larda jailbreak ar yaparsın istedigin heryerden buldugun proyu yüklersin ama lumialar dogru hergün gelişip büyüyor
 
otostopçu

otostopçu

Üye
jailbreak yaparsın tamamda garanti dışı kalır okadar para vericem iphone ye bide jailbreak için uğraşcam hacklemek kadar basit bişey değil o
 
aşikar53

aşikar53

Üye
biz vaz geçmiyoruzda onlar bizden geçmiş benim düşüncem saygılar
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
jailbreak ten dönüş var arkadaslar downgrade yapılıyo iphonelara egriye egri dogruya dogru günahım kadar sevmem apple ı ama dogruları söylemem lazım bu arada dogru hack kadar kolay degil symbianda telefona hükmettigini hissedersin iphoneda o sana hükmeder zaten Türkiye sartlarında 2500tl bir telefona verip onun esiri olmamak kolay degil halbulki iphone4 ün maliyeti n8in üçte ikisi nede olsa assambled in china
 
idris-tolar

idris-tolar

Üye
n8 imi alalı 2 sene olmak üzere ilk cıktığında almıştım..
daha önce n73 vardı 4 sene kullandıktan sonra n8 aldım...nokiadan başkasını gözüm görmezdi..

ben cihazı alırken inanın androidin ne olduğunu, adını bile bilmiyordum, zaten iosta flash olmadığı için direk elemiştim..

son 3 yıla kadar nokia en yüksek donanımlı cihazlar yapıyordu, şimdi bakıyorum da düşük sınıf donanımlı telefonlar cıkarıyor...

bundan sonra alırmıyım, hayır..!!!
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Nokiadan vazgeçmeyin kendiniz bilirsiniz. Oyun yok - uygulama yok yok yok. Ben nokiayı kapadım bile. İphone 4 var. Jailbreak yaptım. Bluetooth ve dosya yöneticisi yapınca nokia den farkı kalmadı.hergün oyun yüklüyorum :oley
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt