Nokia C7 Almaya Değer Mi?(Lütfen yardım edin!)

Sponsorlu Bağlantılar

C7 Almaya Değer Mi?


  • Kullanılan toplam oy
    53

yarbay58

Üye
mavrick bıraksana 5mp le, 8mp den daha iyi diyen biri varsa uzayda yaşayan odur, saçmalayıp durmayın, piyasaya belli nokia herzaman üstün bu bir gerçek, kişisel değil bu sözüm tamamiyle piyasa analizi.
 


hoss

hoss

Üye
ben herseyiyle anlattım kamerada nasıl üstün oldugunu ama sen anlatamadın ve ffanboyculuk yapmaya devam ediyorsun bundan sonra mesajlarıma alıntı yapıp cevap vermezsen sevinirim , birsey bilmeyen adamlarla münakaşaya girmek istemiyorum :oke:
 
silver021

silver021

Üye
Yarbay burda sen haksizsin. birincisi hersey mp olsaydi profösyonel dev nikon kameralarda 12mp nokia n8'dede 12mp mevcut durumda. ama asla ve kattiyen n8 in cektigi fotograf kalitesi nikonda çekilen fotoğraf kalitesini veremez. bu birazda lens işidir. wavelerde kullanilan lensler kötü olmuş olsaydi bgn bir wave bu kadar tutmazdi. biz çekilen resimlerin netliğine bakariz. lens ve çekilen fotoğraflarin işlenmesiyle herşeyiyle kalite wavede diorum ben. wave telefonlarinın mümkünse teşhir ürünlerine git bak bir dene. ne demek istedigimizi daha iyi anlarsin. herşey keşke megapixel sayisinin yüksek olmasiyla alakali olabilseymis ama bu sadece çözünürlük yükseltir her koşulda netlik vermez.
 
mavrick

mavrick

Üye
mavrick bıraksana 5mp le, 8mp den daha iyi diyen biri varsa uzayda yaşayan odur, saçmalayıp durmayın, piyasaya belli nokia herzaman üstün bu bir gerçek, kişisel değil bu sözüm tamamiyle piyasa analizi.


yukarıdaki linkten bakarsın hangisi daha iyi

piyasa analizi diyosun peki hangisi daha iyi n73 ün kamerasımı 5800 ınmı?
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Megapiksel'in büyük olması daha iyi anlamına gelmez mercek kalitesi ve f oranı düşük bir kamera çok üstün performanslar alınır.
 

Starsley

Arkadaşım anket ortada ben 2 ay'dır. C7 kullanıyorum. Ve çook memnunum.

----------Eklendi @ 14:50:42 ---------- Yazıldı @ 14:41:56 ----------

Bu konuya daha yeni rastladım. :ehe: Bu arada ben diğer tartışmalara katılmıcam. 8mp belli 5mp belli neyse C7'nin ekranı daha iyidir. Çünkü AmoLED dir. Wave2 lcd dir. Ve süper clear sadece ve sadece parmak izi bırakmamaya yarar. Google'dan bakın lcd mi yoksa Amoled mi. Ekran verileri ortada. İyi forumlar.
 
hoss

hoss

Üye
Arkadaşım anket ortada ben 2 ay'dır. C7 kullanıyorum. Ve çook memnunum.

----------Eklendi @ 14:50:42 ---------- Yazıldı @ 14:41:56 ----------

Bu konuya daha yeni rastladım. :ehe: Bu arada ben diğer tartışmalara katılmıcam. 8mp belli 5mp belli neyse C7'nin ekranı daha iyidir. Çünkü AmoLED dir. Wave2 lcd dir. Ve süper clear sadece ve sadece parmak izi bırakmamaya yarar. Google'dan bakın lcd mi yoksa Amoled mi. Ekran verileri ortada. İyi forumlar.
sana tokat gibi bir cevap iyi bakk ekranlarına(h)



 

Starsley

Birincisi bu n8 :ehe: ikincisi bu resimlerde oynama olduğuna adım gibi eminim ki bu kadar fark asla ve asla olamaz. O yüzden git çocuk kandır. Benim mesleğim Grafiker bu arada :D

----------Eklendi @ 15:22:54 ---------- Yazıldı @ 15:21:05 ----------

Hem de inanılmaz şekilde acemice yapılmış. O kadar belli oluyor ki gülücem şimdi.
 
hoss

hoss

Üye
amoled ve slcd karşılaştırması işte , ne oldu yemedi dimi , resimlerde oynama yok:oke: :ehe
 

Starsley

Arkadaş oynama o kadar belli ki acemi bir grafiker bile anlar. :D Bir kere iki ekran arasında bu denli fark olmaz. Bir kere Amoled ve lcd karşılaştırılamaz bile. :ehe: Diyorum ya çocuk kandır. Aynısı ben tam tersi photoshop cs3 ile yaparım. Ama ben sahtekar değilim. Google'dan ekran verilerine bak. Resmi ve oynamada yok. :D Sonra gel beni kandır.
 
DaRKTeMpLaR

DaRKTeMpLaR

Üye
iyi bir telefon tavsiye ederim
 

yarbay58

Üye
anketi açan arkadaş c7 almış fazla söze gerek yok. :)
 

Starsley

Hayırlı olsun. :) En doğru karar zaten anket ortada :)
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Verilen fotograflarda photoshop 3.0 ile 2010:10:18 || 01:07:10 tarihinde kontrast ayarlarında oynama yapılmıs.Resim bilgilerinde açık açık yazıyor.|-)Bu kadar fark olması imkansızdan da öte...
 

Starsley

Demiştim, arkadaşım :D bilgilendirme için sağol :) Oynandığı apaçık ortada ki programı bile tutturmuşum. :ehe: Amoled her türlü daha iyi :oke:
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Wawe2 ve Androidli cihazlara bakabilirsin gerçekten arada çok farkediyor:oke:
 
mavrick

mavrick

Üye
led ekran lcden daha iyidir
 
kozgel

kozgel

Üye
C7 kesinlikle alınmaya değer
 
eagleneco

eagleneco

Üye
Ya arkadaşlar yazmayayım diyorum ama bi arkadaş link vermiş gsm arenada foto çekim özelliklerine bakın ondan sonra deyin ki 8Mp daha iyi.
Bu MP çılgınlığı da ne böyle. Benim 5 MP lik canon fotoğrf makinemden de üstün bu c7 anlaşılan nedir bu saçmalık??? link aşağıda benim gözlemim en iyi n8 sonra wave sonra başka lensi iyi telefon sonra c7
link aşağıda inceleyin. Hangi çekimde daha çok detay görüyosanız o daha iyidir :)
 

seko-can

Üye
c7 alan arkadaşa hayırlı olsun ne diyelim.Ama ben bir wave 2 kullanıcısıyım.c7 ile kamera aşırı derece fark etmiyor.benim c7 kullanan arkadaşım var.8mp modda telefon kasıyor diye.6mp moda geçirdiğini kendi gözümle gördüm.2 telefondada aynı oyunlar var.Ben telimden menu tuşuna basınca programlar oyunlar vs..hemen karşımda.c7 oyunlar sekmesini açana kadar 15 saniye geçiyor(telde 15-16)oyun yüklü.c7 de oyunu arkaya atıp nete girmek bir ölüm.Program geçişinde sanki telefon kapanıp tekrar açılıyor.siyah bir ekran geliyor 30 saniye sonra tel kendini toplayıp programa dönebiliyor.Ancak uygulama fazlalığı açısından her şekilde şuan c7.Ancak nokianin wp 7 ye geçeceğini düşünürsek ve wave 2 nin haziran temmuz aylarında bada 2.0 sürümüne geçeceğini düşünürsek yakında wave 2 farkı atacaktır.
 


Üst Alt