Nokia 603 mu samsung ace mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxipmaN

Üye
konu hoşurdamış :ehe
 
SheFy

SheFy

Üye
Yakında sybian biticeği içinde kuşkuluyum malüm nokia artık wındows phone yoneldi ne dersiniz donma felan ayakları var diyorlar belle ya :S

1.nesillerde cok.cok nadir donmalar var ama 2. nesil 603,700,701,808 telefonlarda donma sorunu falan.yok o milletin uydurmasi. ayrica destegi 2016 da kesecek sen.simdi aldigin sym telefonlu cihazi sanki 2016 dan daha fazla kullanacaksinda destek kesilecegi icin mi almiyorsun 603u
 

MaxipmaN

Üye
2016 ya kadar kim kullanır satarsın
 

majorty

Üye
ben 603 kullanıyorum.tanıdığımda ace var fırsat buldukça kurcalıyorum ve kesinlikle 603 diyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt