Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1.nesillerde cok.cok nadir donmalar var ama 2. nesil 603,700,701,808 telefonlarda donma sorunu falan.yok o milletin uydurmasi. ayrica destegi 2016 da kesecek sen.simdi aldigin sym telefonlu cihazi sanki 2016 dan daha fazla kullanacaksinda destek kesilecegi icin mi almiyorsun 603u
MaxipmaN
Üye
2016 ya kadar kim kullanır satarsın
majorty
Üye
ben 603 kullanıyorum.tanıdığımda ace var fırsat buldukça kurcalıyorum ve kesinlikle 603 diyorum