MasteLaa
Üye
603 daha fazla performans veriyor zaten Ace'den performans alamıyorsun ki mübarek.veya 600 liralık aceden 500 liralık 603 performansı beklemek değil mı![]()
603 daha fazla performans veriyor zaten Ace'den performans alamıyorsun ki mübarek.veya 600 liralık aceden 500 liralık 603 performansı beklemek değil mı![]()
603 daha fazla performans veriyor zaten Ace'den performans alamıyorsun ki mübarek.
çünkü alt seviye telefonlara göre hazırlanmış bir sistem
berbat değil sadece oyun ve uygulama fakiri. Yoksa androidten çok daha hızlı ve stabil çalışan bi işletim sistemi. Şimdi buna da karşı çıkacaksın ama...![]()
android üst seviye telefonların sistemi getirip alt seviyeye portlayınca sorun oluyo603 ün işletim sisteminin berbat olması ne alaka603le acein karşılaştırması zaten 603ün işletim sisteminin berbat olması
- - - Eklendi - - -
ve tasarımının çok popüler olması.
yazdıklarımı okudun mu ?
berbat değil sadece oyun ve uygulama fakiri. Yoksa androidten çok daha hızlı ve stabil çalışan bi işletim sistemi. Şimdi buna da karşı çıkacaksın ama...![]()

uygulamalar
603 ün işletim sisteminin berbat olması ne alakayazdıklarımı okudun mu ?
uygulama ve oyuna merakı fazla olan symbian telefon almaz zaten alsa bile yetiyordur ona ovi store zatenuygulamalar
zaten benimde demek istediğim o günümüzde bu kaç gpu yok menü geçişi yok video kaydı prim yapmıyo. Tasarım ,App store ve Play Store prim yapıyo
uygulama ve oyuna merakı fazla olan symbian telefon almaz zaten alsa bile yetiyordur ona ovi store zaten
uygulama ve oyuna merakı fazla olan symbian telefon almaz zaten alsa bile yetiyordur ona ovi store zaten

mesela bana göre uygulama yetiyor ama bi iki tane daha hd oyun olsaymış fena olmazmış hani. Bu 4 gündür tintin i indirmeye çalışıyorum şu köy yerinde saniyede 10 kb ile![]()
sende evo'dan indirirsin o zaman 
sadece bbm için bb alanlar var
mesela bana göre uygulama yetiyor ama bi iki tane daha hd oyun olsaymış fena olmazmış hani. Bu 4 gündür tintin i indirmeye çalışıyorum şu köy yerinde saniyede 10 kb ile![]()
Ne alakası varsadece bbm için bb alanlar var

sende evo'dan indirirsin o zaman
![]()
gerçi sorun yapmazsa indirir 250 mb kaldı
sırf trailerina hayran kaldım süper birşeye benziyor.+1
Ne alakası var![]()

nokia 808 kimin o halde
o benim değil abimin 603 kullanıyorum bengerçi sorun yapmazsa indirir 250 mb kaldı
sırf trailerina hayran kaldım süper birşeye benziyor.

Ne alakası var![]()
nokia 808 kimin o halde![]()

Ne alakası var![]()

İstersen bizimkileri de yaz
abimin arkadaşının![]()


