Nokia 603 mu samsung ace mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PriZm

PriZm

Üye
Evet.İnstagram gitti Facebook'un sahibine :ah Yakında Twitter'la bağlantısını keserse Instagram'ın o zaman görürüz :stres: ama neden kessin ki? milyonlarca instagram kullanıcısı var twitter'da :hmmm
Api desteğini çoktan kesti.saol Facebook (!):zzz:

 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa


incitemfm

incitemfm

Üye
facebook uygulamasida her sistem icin vasat
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
PriZm

PriZm

Üye

Uzun süredir girmediğim için bilmiyordum :o
ama bu kapatılan sadece Twitterdaki takip edenlerini bulmak için olan seçenek.yoksa halen daha bir resim yollarken twittera da yollanabiliyor.
 
incitemfm

incitemfm

Üye
ben sadece yabanci kizlari takipliyom sorun olmuyo
 
lordufuk

lordufuk

Üye
603 al rahat et:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
furkan176

furkan176

Üye
Tabikide 603 al pişman olmazsın
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Arkadaşlar Android alacaksanız düşük model almayın pişman olursunuz sürekli yazıyorum ama yine yazayım bir şey kaybetmem.Android bildiğimiz üzere sistemi yoran ve fazla ram yiyen bir sistem..Kullanılmayan ram boş ram mantığı gibi bir şey..Android Linux tabanlı ama yarım Linux..MeeGo gibi değil..Diyeceksiniz ne alaka ama direk çekirdeğe bağlanmıyor android..Bunun yerine Dalvik yani uygulamaları ve oyunları stabil çalıştıran ile çalışıyor.Bu da ancak donanımı yeterli cihazlarda mevcut oluyor..Bir örnek vereyim Qualcomm 800 mhz ile Cortex A-9 1000 mhz bir çalışmıyor..Bu sadece basit bir örnekti..Alınan 500-600 lik android lerden s2-s3 performansı beklemeyin..Bir örnek olarak Ace verebilirim..Dediğim gibi Dalvik işin içine giriyor bu telefonlar ile s2-s3 dalvik bağlantısı gibi değil..Zaten android çok sistemi yoruyor bir de üstüne optimize edilmemiş ve donanımı düşük gelince elinizdeki cihaz Bada dan farkı kalmıyor..Android den bu kadar bahsettim Ace'de işe yaramadağını neden işe yaramıyor bunu da söyleyeyim.Android'e diyoruz ya kodu bozuk diye.Abartıldığı kadar olmasa da böyle.En azından Linux tabanlı gösteriliyor ama ben sana şöyle söyleyeyim kardeşim Android Linux'un kırpılmış hali..Ama aslında önemli olan bu çekirdeğin üstünde çalışan Dalvik dir..Sanal makina bir deyim ile..Java'yı biliyoruz değil mi bir sistem ne istiyorsak karışık halde sunuyor..İşte Dalvik de böyle bir şey yok direk çekirdekten kullanılmadığı için Dalvik kullanılıyor ki bu sistem de Java kodlarını kendisine göre uyarlıyor..Bir neyi ayırıyor parçalar halinde türlerini..
Bizim bu dediğimiz iOS'u da sorarsan aslında bir iOS'a Linux diyoruz ama hiç Linux ile alakası yok..iOS dediğimiz sistem macOSX in düzenlenmiş yani uyarlanmış halidir..macOS X de aslında bir Linux değildir kardeşim..
Umarım anlatabildim neden Android kodu bozuk..Kodu bozukluğu JB ile büyük ölçüde gidecekse de bu Ace için değil tabii ki..
Diyeceğim o ki bana göre 603 almalısın..Bu fiyata 1) HTC almanı 2 ) Android almanı tavsiye etmem..Anlattığım gibi Android ağır bir sistem..Symbian hafif ve bunun yanında 603 de gayet hızlı..Neredeyse donanım olarak Ace'den üstün diyeceğim ama optimizasyon olarak da üstün..Optimizasyon neden önemli olduğunu iOS'un en verimli sistem daha sonra Symbian'ın gelmesinden anlıyoruz..Symbian da iOS gibi optimizasyon değil de donanım farkı telefonları ayırıyor..Android'de böyle bir şey yok..Mesela s3 ile Ace'nin sadece donanımları mı farklı sence ? Hayır optimizasyonları da farklı ve mpixel olarak aralarında olağandan daha fazla fark var..Üstelik Ace'de eline alınca şahsen çıldırasım geliyor..Bunun yanında Adreno 200 GPU ile zaten oyun oynamayı da düşünme derim..Ace Plus dahil kasıyor çoğu oyunda..Android'i de zaten oyun için uygulama için alıyorlar..Ace alanlardan bazıları altını çiziyorum bazıları Android'i tanımadığından gelip Android'i dahil kötülüyorlar..'' Bir şey çalışmıyor,çok kötü '' gibi..Bu yüden ben Ace 'den uzak dur derim..Sadece dediklerim Ace için değil Gio veya Mini için de geçerli..603 al rahat edersin kasıntılar seni bitirir Ace'de..Umarım yardımcı oldum.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
PriZm

PriZm

Üye
[/QUOTE]
Ace alanlardan bazıları altını çiziyorum bazıları Android'i tanımadığından gelip Android'i dahil kötülüyorlar..'' Bir şey çalışmıyor,çok kötü '' gibi..Bu yüden ben Ace 'den uzak dur derim..Sadece dediklerim Ace için değil Gio veya Mini için de geçerli..603 al rahat edersin kasıntılar seni bitirir Ace'de..Umarım yardımcı oldum.


işaretlediğim yer konusunda çok haklısın.Ace alıyorlar ardından Androidi kötülüyorlar :zzz:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Arkadaşlar Android alacaksanız düşük model almayın pişman olursunuz sürekli yazıyorum ama yine yazayım bir şey kaybetmem.Android bildiğimiz üzere sistemi yoran ve fazla ram yiyen bir sistem..Kullanılmayan ram boş ram mantığı gibi bir şey..Android Linux tabanlı ama yarım Linux..MeeGo gibi değil..Diyeceksiniz ne alaka ama direk çekirdeğe bağlanmıyor android..Bunun yerine Dalvik yani uygulamaları ve oyunları stabil çalıştıran ile çalışıyor.Bu da ancak donanımı yeterli cihazlarda mevcut oluyor..Bir örnek vereyim Qualcomm 800 mhz ile Cortex A-9 1000 mhz bir çalışmıyor..Bu sadece basit bir örnekti..Alınan 500-600 lik android lerden s2-s3 performansı beklemeyin..Bir örnek olarak Ace verebilirim..Dediğim gibi Dalvik işin içine giriyor bu telefonlar ile s2-s3 dalvik bağlantısı gibi değil..Zaten android çok sistemi yoruyor bir de üstüne optimize edilmemiş ve donanımı düşük gelince elinizdeki cihaz Bada dan farkı kalmıyor..Android den bu kadar bahsettim Ace'de işe yaramadağını neden işe yaramıyor bunu da söyleyeyim.Android'e diyoruz ya kodu bozuk diye.Abartıldığı kadar olmasa da böyle.En azından Linux tabanlı gösteriliyor ama ben sana şöyle söyleyeyim kardeşim Android Linux'un kırpılmış hali..Ama aslında önemli olan bu çekirdeğin üstünde çalışan Dalvik dir..Sanal makina bir deyim ile..Java'yı biliyoruz değil mi bir sistem ne istiyorsak karışık halde sunuyor..İşte Dalvik de böyle bir şey yok direk çekirdekten kullanılmadığı için Dalvik kullanılıyor ki bu sistem de Java kodlarını kendisine göre uyarlıyor..Bir neyi ayırıyor parçalar halinde türlerini..
Bizim bu dediğimiz iOS'u da sorarsan aslında bir iOS'a Linux diyoruz ama hiç Linux ile alakası yok..iOS dediğimiz sistem macOSX in düzenlenmiş yani uyarlanmış halidir..macOS X de aslında bir Linux değildir kardeşim..
Umarım anlatabildim neden Android kodu bozuk..Kodu bozukluğu JB ile büyük ölçüde gidecekse de bu Ace için değil tabii ki..
Diyeceğim o ki bana göre 603 almalısın..Bu fiyata 1) HTC almanı 2 ) Android almanı tavsiye etmem..Anlattığım gibi Android ağır bir sistem..Symbian hafif ve bunun yanında 603 de gayet hızlı..Neredeyse donanım olarak Ace'den üstün diyeceğim ama optimizasyon olarak da üstün..Optimizasyon neden önemli olduğunu iOS'un en verimli sistem daha sonra Symbian'ın gelmesinden anlıyoruz..Symbian da iOS gibi optimizasyon değil de donanım farkı telefonları ayırıyor..Android'de böyle bir şey yok..Mesela s3 ile Ace'nin sadece donanımları mı farklı sence ? Hayır optimizasyonları da farklı ve mpixel olarak aralarında olağandan daha fazla fark var..Üstelik Ace'de eline alınca şahsen çıldırasım geliyor..Bunun yanında Adreno 200 GPU ile zaten oyun oynamayı da düşünme derim..Ace Plus dahil kasıyor çoğu oyunda..Android'i de zaten oyun için uygulama için alıyorlar..Ace alanlardan bazıları altını çiziyorum bazıları Android'i tanımadığından gelip Android'i dahil kötülüyorlar..'' Bir şey çalışmıyor,çok kötü '' gibi..Bu yüden ben Ace 'den uzak dur derim..Sadece dediklerim Ace için değil Gio veya Mini için de geçerli..603 al rahat edersin kasıntılar seni bitirir Ace'de..Umarım yardımcı oldum.
Emeğe saygı
 
Polymath

Polymath

Üye
Ya ikiside alınmaz şuanda bence. Ben bu tür konularda özellikle insanlar üzülmesin diye başka telefon öneriyorum. 603 veya ace den ikisinden birini aldıgı zaman pismanlık duyacagı seyler olur kesin ama bekleyip sabir edip, biraz daha para biriktirsin arkadaş, galaxy w yada soNY neo v alsın derim. Bu teller 700 tl ye kadar düştü. Pisman olacak birşey yok bu telleri alınca
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


işaretlediğim yer konusunda çok haklısın.Ace alıyorlar ardından Androidi kötülüyorlar :zzz:
[/QUOTE]
Aynen .
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Ya ikiside alınmaz şuanda bence. Ben bu tür konularda özellikle insanlar üzülmesin diye başka telefon öneriyorum. 603 veya ace den ikisinden birini aldıgı zaman pismanlık duyacagı seyler olur kesin ama bekleyip sabir edip, biraz daha para biriktirsin arkadaş, galaxy w yada soNY neo v alsın derim. Bu teller 700 tl ye kadar düştü. Pisman olacak birşey yok bu telleri alınca

e gidip 500 liraya aldığın 603ten neo v performansı bekleme her ne kadar arada çok fark olmasa da... 603 her kuruşuna kadar hakediyor fiyatını...
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
603 fiyatını karşılayan bir cihaz evet.
 
incitemfm

incitemfm

Üye
Burda hata yapılan şey 500 liralık aceden bir s3 performansı beklenmesi veya 603dende n9 filan
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
veya 600 liralık aceden 500 liralık 603 performansı beklemek değil mı :hih:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt