Nokia 603 mu samsung ace mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


FRAPSDH

Üye
Kesinlikle 603 derim. İphone çakması ace işini görmez
 
incitemfm

incitemfm

Üye


berbat değil sadece oyun ve uygulama fakiri. Yoksa androidten çok daha hızlı ve stabil çalışan bi işletim sistemi. Şimdi buna da karşı çıkacaksın ama... :islik
çünkü alt seviye telefonlara göre hazırlanmış bir sistem:oke: android üst seviye telefonların sistemi getirip alt seviyeye portlayınca sorun oluyo
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
603le acein karşılaştırması zaten 603ün işletim sisteminin berbat olması

- - - Eklendi - - -

ve tasarımının çok popüler olması.
603 ün işletim sisteminin berbat olması ne alaka :hmmm yazdıklarımı okudun mu ?
 
incitemfm

incitemfm

Üye

uygulama ve oyuna merakı fazla olan symbian telefon almaz zaten alsa bile yetiyordur ona ovi store zaten
zaten benimde demek istediğim o günümüzde bu kaç gpu yok menü geçişi yok video kaydı prim yapmıyo. Tasarım ,App store ve Play Store prim yapıyo
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye

uygulama ve oyuna merakı fazla olan symbian telefon almaz zaten alsa bile yetiyordur ona ovi store zaten

mesela bana göre uygulama yetiyor ama bi iki tane daha hd oyun olsaymış fena olmazmış hani. Bu 4 gündür tintin i indirmeye çalışıyorum şu köy yerinde saniyede 10 kb ile :(
 
15097

15097

Üye


mesela bana göre uygulama yetiyor ama bi iki tane daha hd oyun olsaymış fena olmazmış hani. Bu 4 gündür tintin i indirmeye çalışıyorum şu köy yerinde saniyede 10 kb ile :(
:kıskıs: sende evo'dan indirirsin o zaman :D
 
incitemfm

incitemfm

Üye


mesela bana göre uygulama yetiyor ama bi iki tane daha hd oyun olsaymış fena olmazmış hani. Bu 4 gündür tintin i indirmeye çalışıyorum şu köy yerinde saniyede 10 kb ile :(
sadece bbm için bb alanlar var
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye

:kıskıs: sende evo'dan indirirsin o zaman :D

o benim değil abimin 603 kullanıyorum ben :) gerçi sorun yapmazsa indirir 250 mb kaldı :eller: sırf trailerina hayran kaldım süper birşeye benziyor.
 
incitemfm

incitemfm

Üye

Samsungun yaptığı büyük adilik ama 3gs 4s hepsini karmış karıştırmış millete yediriyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt