Tasarımdan bahsediyosanız Galaxy Nexus kardeşim![]()
sen kantinde masaya koydugun zaman gor o havayi

S4'ün tasarımını görmeden nasıl karar verdin?isterlerse s4 getirsinler her türlü ''lumia 900''
Bence her şekilde zevk meselesidir.Tasarim arada ucurum olmadigi surece zevk meselesidir
instagram ace'de sorunluymuş2 telefondanda bisey bekleme bence. viber tango instagram vb. birsuru uygulama istersen ace. video kaydi ve ekran olarak 603

instagram ace'de sorunluymuş![]()
Açılıyormuş ancak paylasılan resimler ya yarım cıkıyormus yada kare kare cıkıyormus umarım düzeltirler.bilmiyom o kadarini artik armv7 olmustu bir ara sonra tekrar armv6 oldu guncellemeyle duzelir
Açılıyormuş ancak paylasılan resimler ya yarım cıkıyormus yada kare kare cıkıyormus umarım düzeltirler.
arkadaşımdaki Ace de bu sorun vardı son çıkan görselliği epey değiştiren güncelleme ile düzeltildi
Açılıyormuş ancak paylasılan resimler ya yarım cıkıyormus yada kare kare cıkıyormus umarım düzeltirler.

arkadaşımdaki Ace de bu sorun vardı son çıkan görselliği epey değiştiren güncelleme ile düzeltildi![]()
