n900 acilis ta sorunum var ?????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

potman55

Üye
    Konu Sahibi
n900 acilis ta sorunum var ?????
n900 bataryayi cikarip taktigim zaman acilista dil saar filan soruyo ve dilde turkce olmuyor bidaha acilip turkceye ayarliyom ssonra tekrar reset atiyo bunun cozumu varmi yardim :(((((((
 


osmanayman

osmanayman

Üye
Bu normal bir durum. Ben de yaşıyorum bunu. Bataryayı çıkarıp takma süresi biraz kısa sanırım hemen çıkarıp takıyorum, bir sorun olmuyor. Fakat 5sn vs geçtiğinde bende de dil falan soruyor, direk enterlıyorum. Sonra ayarlardan Türkçe seçiyorum, resetliyor bir sorun olmuyor. Selametle...:oke:
 

potman55

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler :)
 
saruman_me

saruman_me

Üye
bu sorun bendede vardı bataryayı fazla uzun süre takmamazlık etmediğimiz sürece dil değişmiyor aksi takdirde saat ve dili tekrar değişmek zorunda kalıyordukki bu can sıkıcı bi durum değil aslın da..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt