n8 font 2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cane®

Cane®

Üye
    Konu Sahibi
n8 font 2
bılmeyen arkadaslar ıcın rardan cıkan dosyaları depo hafızası resource fonts klasoru ıcıne atıyoruz telefonu kapatıp acın yenı fontunuz hayırlı olsun.Fonts klasoru yoksa kendımız olusturuyoruz.

güle güle kullanın

resimdeki temanın linki indirmek isteyen arkadaslar için (yetkililer onuda eke cevirirse sevinirim)

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ersantaran, MYLOVEE2699 ve Mehmet


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 

ayhan124

Üye
kullandığın temayı nerden bulabiliriz arkadaşım....
 

ayhan124

Üye
tema icın teşekkurler.........şimdıden iyi bayramlar..
 
Cane®

Cane®

Üye
    Konu Sahibi
ne demek rıca ederım gule gule kullanın :oke:
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
teşekkürler caner

----------Eklendi @ 11:25:23 ---------- Yazıldı @ 11:23:46 ----------

bu font sadece n8 içinmi geçerli
 
Cane®

Cane®

Üye
    Konu Sahibi
rica ederım hayır dıger telefonlarada uygulayabılırsın.
 

nosteam1

Üye
bnm n8 im anna yaptım euro2 germany orda olmuyo :S
 
Cane®

Cane®

Üye
    Konu Sahibi
bnm n8 im anna yaptım euro2 germany orda olmuyo :S

kardesım annada olmuyor bu uygulama bı kac arkadas daha demıstı bende yuklu degıl anna o yuzden deneyemıyorum ama annada gecersız oldugu soylenıyor
 
Onnurda

Onnurda

Üye
annada olmuyor değilmi?
 

servet27027

Üye
arkadaşım bende bi türlü bu fon değiştirmeyi beceremedim daha önce yine denemiştim x-plore 1,55 den giriyorum romları açıyorum ve recorse ye atıyorum açıp kapatıyorum olmuyor
 
Cane®

Cane®

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım bende bi türlü bu fon değiştirmeyi beceremedim daha önce yine denemiştim x-plore 1,55 den giriyorum romları açıyorum ve recorse ye atıyorum açıp kapatıyorum olmuyor

anna-elle kullanıyorsan dosya isimleri farklı. sitede mevcuz ona göre isimleri düzenleyebilirsin
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Font çok hoşuma gitti :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt