N8 Flash desteği

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fathos

Üye
sanırım en son çare bi telefoncuya göstermek olcak ve bidaA bilmedim şeylere dokunmamak ovide ne die aramalıyım peki baya soru soruorm ama
 

fathos

Üye
demişsin ya oviden yükle die işte ne die aramalıyım flashı
 

qsaw

Üye
demişsin ya oviden yükle die işte ne die aramalıyım flashı
heee o ovi derken ovi suite yani bilg. ye kurulan nokia programı onunla yazılımı tekrar ykle demek istedim sistem sosyalarının ovi mağzada olduğunu sanmıyorum

Nokia Suite varsa yeniden yükleme yap düzelebilir hem dosyalarınıda yedekle silinmesin

Bi nevi Flash denile bilir
fakat garanti dışın çıkmaz tel ve kesinlikle orjinaldir
Ama sen kesinlikle yedekle bilg. ye at görüntleri felan hepsi silinir

----------Eklendi @ 23:37:18 ---------- Yazıldı @ 23:33:58 ----------

eğer kendine güven miyorsan yarın yardım edebilirim şimdi uyuyacağım
 

_ardaa

Üye
Flash programı yok ki silinsin üstelik telefon hafızasında değil rom içindedir flash dosyaları silinmez ki
 

fathos

Üye
yükleme dosyaları die bölüm varya oyunları siliodm sildim onuda vardı orda bide silmemiş olsam önceden açtıkları şeyde flash yükleyin demesi doğalmı?
 

APOvBABA

Üye
ya arkdaşlar harbiden şu flashşplayer yükselse süper olcak. Biçok video izlenmiyo. Bi flash player 10 olsa hiçbi sorun kalmayack.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...