N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
kardeşim kurtuluş hocamın cwf sini yüklemek istiyorum fakat nasıl yapılacağını bilmiyorum...a
bu konuyu detaylı olarak anlatmanızı rica ediyorum...yardımcı olana tşk ediyorum...

indir kardsm cfw'yi snra imzamdaki yukleme anlatimini aynen uygula. Görsel olarak anlatm yaptm ben. Kolayca yuklersin. Ama anlatmda yazanlari eksksiz uygula
 


MoLeCK

Üye
kardşm malesef yakınmda bilgisayar yok,şöle bi anlatım olsa süper olur
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Font Zoomerde bazı fontları değiştirmeye çalışıyorum olmuyor sorun çıkarıyor. Normal cfwlerde çalışıyor.

Sonra Wifi bölümünü sevmedim. Kaç çubuk çektiği gözükmüyor.

Bunları düzeltebilr miyiz?
 

MoLeCK

Üye
tamam kesegen kardes,yazdğnı görmedim kusurbakma
 

MoLeCK

Üye
kardeşler anlamadığım bişi var...bu rm-596 klasörüne kurtuluş abinin verdiği tüm dosyaları attım..(zipli dosyaları zipten çıkarmadım)...phonenix de produck code bölümünde hiç bişi göremiyorum....bu konuda bana acil yardımcı olunuz lütfen

---------- Eklendi @ 14:45:20 ---------- Yazıldı @ 14:35:32 ----------

kardeşler acil yardım lazım biri yardım etsin
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
zipten cikarip atcn kardesim. Zipli olmaz
 

MoLeCK

Üye
kurtuluş kardeşin verdiği tüm dosyaları mı zipten çıkarıcam kardeşim....bir de googleden baktım...bilgisayar phoneix i x86 klasörüne kuruyor...bundan dolayımı bi hata alıyorum acaba ...
 
ANIL

ANIL

Admin
Bende de x86 bölümüne kurulu sorun yok. Sorun ne tam olarak teamden bakalım?
 

MoLeCK

Üye
phoneix sin başka bi sürümünü kuruyorum kardeş....hemen cevap vericem eğer düzelmezse dediğin gibi yapalım...bu arada phoneix 2011 yüklüyorum sizce dorumu yapıyorum...

---------- Eklendi @ 15:08:33 ---------- Yazıldı @ 15:05:24 ----------

yükleme ayarını değiştirip program filese kuruyorum...inş düzelicek

---------- Eklendi @ 15:14:19 ---------- Yazıldı @ 15:08:33 ----------

nsekiz kardeş hala burdaysan bi bağlantı yapalım:)

---------- Eklendi @ 15:18:39 ---------- Yazıldı @ 15:14:19 ----------

tüh be tek yardımcı olan arkadaşta gitti:)
 
ANIL

ANIL

Admin
geldim dostum :) 2012 kurarsan daha iyi olur.
 

MoLeCK

Üye
kardeş timewieverden bi bağlansan olur mu?herşey hazır şuan
 
ANIL

ANIL

Admin
Tamam ıd ve sifre ver.
 

MoLeCK

Üye
611 139 897 1793
kardeş girince bi metin dosyası açta ordan bi kaç şey sorayım sana;)

---------- Eklendi @ 15:27:56 ---------- Yazıldı @ 15:24:35 ----------

bekliyorum kardeşim?
 
ANIL

ANIL

Admin
bağlanmıyor yeniden ıd ve şifre ver
 

MoLeCK

Üye
611 139 897 id 7876 şifre

---------- Eklendi @ 15:33:20 ---------- Yazıldı @ 15:31:28 ----------

2559 şifre kardeş programı kapatıp açınca değişti
 
ANIL

ANIL

Admin
karşıdaki kişi sunucuya bağlı değil diyor?

---------- Eklendi @ 15:34:27 ---------- Yazıldı @ 15:33:39 ----------

en baştan ver ya :D
 

MoLeCK

Üye
alla alla program açık seni bekliyorum wallahi:(kardeş o zaman şöle sorim sana şimdi bu dosyaları indirdim ben ...tüm zipleri dosyaya açtım....fakat en altta rofs2-rofs3 diye bi zip var onun içindekileri çıkarmak istediğimde dosyanın aynısı var diyor....şimdi ben bu dosyayı değişmelimiyim-değişmemelimiyim?

---------- Eklendi @ 15:37:22 ---------- Yazıldı @ 15:36:07 ----------

611 139 897 id 2559 şifre
 
ANIL

ANIL

Admin
Kaç tane dosya indirdin ki sen? Toplam kaç dosya var içlerinde?
 

MoLeCK

Üye
4 tane zip 2 tane resim

---------- Eklendi @ 15:38:58 ---------- Yazıldı @ 15:38:33 ----------

yani kurtuluş abi ne vermişse indirdim:)
 
ANIL

ANIL

Admin
core uda rofs2_rofs3 bunları kullan sadece.
 


Üst Alt