kurtuluş kardeş emek vermişsin helal olsun...ama senin konularına bakıyorum nerdeyse hiç açıklama yok...benim gibi yeni yeni cwf tarzı şeyleri öğrenen arkadaşlara,bunların nasıl yüklendiğini vs. şeyleri anlatmanız gerekmez mi?diceksiniz ki forumda dolaş,şahsen ben dolaştım fakat tam olarak anlatanı bulamadım ya da hata bende anlayamadım....eğer yardımcı olursanız çok sevinirim bu gibi yeniliklerden bizi de yararlandırırsanız çok sevinirim....açıklama yapacak olan arkadaşlara şimdiden tşkler ....