N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

ЯReiS

ЯReiS

Üye
kurtulus rus dili r16 dir.
 


23palulu23

23palulu23

Üye
ya arkadaşlar bu kendi product kodu falan bu olay nedir anlayamadım. ben her zamanki gibi flash dosyalarını indirecektim. baktım böyle bir yazı var. nedir bu ?
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
bir sorum daha olacak.dil dosyalarının olduğu euro 2yi tek olarak flashlama gibi bir imkanım var mı? yüklediklerimin silinmesini istemiyorum.yoksa baştan kurulum mu yapmak gerekiyor?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bir sorum daha olacak.dil dosyalarının olduğu euro 2yi tek olarak flashlama gibi bir imkanım var mı? yüklediklerimin silinmesini istemiyorum.yoksa baştan kurulum mu yapmak gerekiyor?
uda daha once kurduysaniz udayi kullanmadan flash atabilirsiniz hatta ayarlariniz bile bozulmaz ama rom tutma olasiligi yuzde 80 olur deneyin.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
rom tutma derken Ne demek istediniz? Tamam uda hariç geri kalanlarıni flashliyorum o zaman.teşekkürler
 
lBrainl

lBrainl

Üye
Abi Bİde c6 ya el atsanda bizde faydalansak :)
 
orhankoc

orhankoc

Üye
kurtuluş bey ben yükledim cok guzel emek vermişsiniz özellikle widgetler cok guzel ellerinize sağlık..yanlız ben telefonu eski haline getirmek istesem ne yapmam gerek soft format atsam yeterlımı
 
ANIL

ANIL

Admin
kurtuluş bey ben yükledim cok guzel emek vermişsiniz özellikle widgetler cok guzel ellerinize sağlık..yanlız ben telefonu eski haline getirmek istesem ne yapmam gerek soft format atsam yeterlımı

Orjinale dönmek için navifirmden orjinal dosyaları indirip flash atman gerekir.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
lütfen yardım daha önce kurduğum phoenix sürümlerini rahatca kullanabiliyordum o zaman 32 bit di fakat formar attırdım eleman 64 bit yüklemiş leptop kullanıyorum şimdi daha önce kurduğum phoenix sürümleri yüklüyorum normal kurulum gerçekleşliyor fakat proğramı açmak istediğimde phoenix application çalışmayı durdurdu hatası alıyorum çözümü nedir lütfen bi yardım flash atmam lazım ama ne yaptıysam proğramı açamadım ....dosya yöneticiden kaldırmak şartıyla tüm sürümleri denedim ama nafile sonuç aynı



kurtuluş hocam diğer üstadlar lütfen yardım
 

musti_md

Üye
Üstad sayed flash atmayı öğrendik saol telefonumda snn belle yüklü ama artık silinmiyor bu en sonu yükliycem fakat bi temizlik olsun die ilk versiyona çewiriyorum yine belle şöle ilk sıfır haline çevire bileceğim bi yöntem warmı güzel bi temizleyip sonra yüklemek istiyorum yardımcı olursan sewinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: belco2
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
imzamdaki downgrade kismina bak kardsm
 
  • Beğen
Tepkiler: belco2
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
lütfen yardım daha önce kurduğum phoenix sürümlerini rahatca kullanabiliyordum o zaman 32 bit di fakat formar attırdım eleman 64 bit yüklemiş leptop kullanıyorum şimdi daha önce kurduğum phoenix sürümleri yüklüyorum normal kurulum gerçekleşliyor fakat proğramı açmak istediğimde phoenix application çalışmayı durdurdu hatası alıyorum çözümü nedir lütfen bi yardım flash atmam lazım ama ne yaptıysam proğramı açamadım ....dosya yöneticiden kaldırmak şartıyla tüm sürümleri denedim ama nafile sonuç aynı



kurtuluş hocam diğer üstadlar lütfen yardım
phoenix kurarken guvenlik duvarini ve antivuris prosunu kapatmalisin yukleme bitince acmalisin.
 

MoLeCK

Üye
kurtuluş kardeş emek vermişsin helal olsun...ama senin konularına bakıyorum nerdeyse hiç açıklama yok...benim gibi yeni yeni cwf tarzı şeyleri öğrenen arkadaşlara,bunların nasıl yüklendiğini vs. şeyleri anlatmanız gerekmez mi?diceksiniz ki forumda dolaş,şahsen ben dolaştım fakat tam olarak anlatanı bulamadım ya da hata bende anlayamadım....eğer yardımcı olursanız çok sevinirim bu gibi yeniliklerden bizi de yararlandırırsanız çok sevinirim....açıklama yapacak olan arkadaşlara şimdiden tşkler ....
 

MoLeCK

Üye
bakan yok mu arkadaşlar bu konuya yardımcı olacak yok mu?
 

MoLeCK

Üye
kardeşim kurtuluş hocamın cwf sini yüklemek istiyorum fakat nasıl yapılacağını bilmiyorum...a
bu konuyu detaylı olarak anlatmanızı rica ediyorum...yardımcı olana tşk ediyorum...
 
ANIL

ANIL

Admin
phoenix 2012 sürümünü ve teamviewer programını indir pcne bağlanıp yardımcı olayım sana.
 


Üst Alt