Telefon Tavsiyesi motorla defy mini mi galaxy wonder mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
motorla defy mini mi galaxy wonder mi?
defy mini gold da 500 tl wonder is 700 tl
kullanım amacım
1-skype ile görüntülü görüşme.yada benzer programlarda görüntülü görüşme olabilir.
2-internette sorf.

defy mini nin işlemci ve ram ı bunlara yeter sanırım.asıl merak ettiğim 3.2 inch ve 320*480 pixel ekranı internette dolaşmaya yeterlimi.şu anda nokia n97 kullanıyorum çok fazla sorun olmuyor.

ayrıca fazla oyun oynamam ama çok kaliteli 3d android oyunları var.oyun performansı defy mini de nasıl? o kadar önemli değil sadece merakta bunu soruyorum.mesela dead space oyununu nu açabiliyorsa oynamayı çok isterim :)

durum bu.görüşlerinizi bekliyorum
 


seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
samsung galaxy s3 olsa bile 3.2 inç ekranda film izlemek sörf yapmak bir yere kadar wonder veya neo v daha akıllı bir seçim olacaktır.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Defy mini ile wonder kıyaslanmaz bence.ama hangisi diceksen wonder derim:oke:
 
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
defy mini kullanan varsa deneyimleri yazarlarsa karar vermem kolay olur.wonder i biraz kurcaladim.internette yazilari okuyabilmek icin azda olsa yakinlastirmak gerekiyor.defy mini de nasil olur bilemiyorum.galaxy ace bi arkadasinda vardi web sayfalarini okuyabilmek icin baya bi yakinlastirmak gerekiyordu.zoomsuz cok pixelli gorunuyordu.defy mini de ayni ekran cozunurlugune sahip vede daha kucuk ekran.acaba ayni ace gibimi sayfalari pixelli gorecegim? Oyle olursa tam bir iskence olur.200 lira az vermeye degmez.tek iyi tarafi suya toza darbeye dayanili olmasi.ama istediklerimi yapamayacaksa dayanikli olsa ne olur olmasa ne olur.
 
dejavu178

dejavu178

Üye
wonder :oke:
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
ekran çözünürlüğünün ekran boyutuyla çok alaksı var cidden galaxy s 4.0 olmasına rağmen 800x480 wonder 3.7 yani gayet iyi ;)
yani wonderda yazılar gayet net okunuyor ama elbette bazı sayfalarda büyütmen gerekir
 
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
evet 800*480 3.8 inch ekrana kadar uygun pixel yoğunlu.4 inchlik galaxy s tede göze batmaz.3.7 inchte daha net görüntü verir.mesela bir ara toshiba g900 kullanmıştım.3.2 inch ekrana 800*480 koymuşlar.en küçük yazılar bile çok netti:D defy miniye baktığımda 320*480 1.5 inch için uygun çözünürlük ama ekran 3.2 inch. sanırım galaxy ace gibi web sayfalarını pixelli gösterecek.
ekran çözünürlüğünün ekran boyutuyla çok alaksı var cidden galaxy s 4.0 olmasına rağmen 800x480 wonder 3.7 yani gayet iyi ;)
yani wonderda yazılar gayet net okunuyor ama elbette bazı sayfalarda büyütmen gerekir
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Wonder ;)
 
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
bu aksam wonder almis bulunmaktayim.fazla kurcalayamadim.ancak skype imichat ve messenger yukleyebildim ve kamerasini denedim fabrika sarji bitti.satan eleman 8_9 saat sarj et dedi.
 

_symbiancı_

Üye
ee fotosunu atsana
 
15097

15097

Üye
Evet wonder :ok2:
 
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
ilk sarjdan sonra 5 saat yogun kullanimda sarj yine bitti :D 2 saat wifi ile 3 saat gprs ile.ilk kullanimdan sonraki izlenimlerim: n97 de spb shell kullanarak ayni menu duzenini kullanabiliyordum.menu extra ozellik sayilmaz benim icin.hiz olarakta n97 den olaganustu hizli degil +1 ghz ve +230 mb oldugu halde.n97 den tek ustun tarafi uygulama bollugu.skype,yahoo,gtalk,tango n97 icin videocall ozelligi koysa android telefon almama hic gerek kalmayacakti.flash player o kadar onemli degil youtube bana yetiyor.kullanim rahatligi olarak herturlu symbian derim.ama istedigim uygulamalar symbiana yapilmadigi icin mecburen android.
 

_symbiancı_

Üye
fotosunu atsana
 

_symbiancı_

Üye
hayırlı olsun ama foto olsa güzel olur
 
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
hayırlı olsun ama foto olsa güzel olur
fotoyu ne yapıcan ya heryerde fotosu var zaten.git onlara bak.

- - - Eklendi - - -

wonder vs n97 diye konu açacağım.alacak olanlar için faydalı olur.ben videocall için almıştım.skype çamur gibi görüntü verdi.yahoo wifi yada 3g istedi.movicha on kamerayi kullanmıyor.gtalk henuz denemedim.umarım düzgün çalışan bi program bulurum.youtube performansı da n97 den zayıf.takıla takıla oynatıyor.n97 real player ile hic takılmadan oynatıyordu.opera mini de youtube videolarını telefonun playeri ile acamiyor.uygulama bolluğuna sahip oldum ama benim için önemli şeyleri kaybettim.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Takıla takıla mı oynatıyor?:hmmm
 
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
Takıla takıla mı oynatıyor?:hmmm

evet takila takila oynatiyor.kalite ayni kalite n97 gibi ama n97 gibi duraksamadan oynatamiyor.durdurup videonun baya bi yuklenmesini beklemek gerekiyor.hem oynaticisi real player gibi izleme boyutunu degistirmeye izin vermiyor.videolarin kalitesi dusuk oldugu icin koskoca ekranda ufacik video izliyorum :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
evet takila takila oynatiyor.kalite ayni kalite n97 gibi ama n97 gibi duraksamadan oynatamiyor.durdurup videonun baya bi yuklenmesini beklemek gerekiyor.hem oynaticisi real player gibi izleme boyutunu degistirmeye izin vermiyor.videolarin kalitesi dusuk oldugu icin koskoca ekranda ufacik video izliyorum :D

İnternetin mi yavaş acaba hiç böyle bi sorun duymamıştım wonderda:hmmm
 
metawolf

metawolf

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt