Meego Maemo Bölümüne Takviye Sailfish ?

Sponsorlu Bağlantılar

anılbaran

anılbaran

Üye
Ben kendisini biraz tanıyorum daha önceden.İyi biridir ama yetki verme konusunda pek olumlu bakamıyorum yani gidici bir üye ne zaman ne yapacağı belli olmuyor .Gidiyorum diyo ban atıyo sonra geliyo yani pek yönetici adayı değil gibi yani daha erken diyebilirm
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve noss_bar


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Linux hakkında da bilgili aslında o bölümü de o açtırmıştı
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
Bilgili gibi konularda uyelere bilgilerini aktariyor fakat yoneticilik konusunda bir sey diyemeyecegim
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
vazgeçtim çok saygısız biriymiş ben katiyen ve şiddetle olmaz diyerek görüşümü veriyorum gerisi yüce divana kalmıştır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Bencede olumsuz diyorum eger birisi lazımsa araştırma yapalım uygun birini buluruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman ve Buğra
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar ve Buğra
EroL

EroL

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
anılbaran

anılbaran

Üye
Biri bu arkadaşa bir şey demiş belli .Bende üyelerden şikayetçiyim hadi bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Hayırdır durduk yere bu sekilde konu acmaz bu arkadaş :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Bencede olumsuz diyorum eger birisi lazımsa araştırma yapalım uygun birini buluruz.
Yöneticisi olmayan bölümlere her zaman yönetici ihtiyacımız var aktifleştirmesi adına örnegin android de yöneticilerimiz var ama sailfish de şu an yok, yada windows phone da daha da etkili olabilecegimiz isimler olabilir her ne kadar olsa da. O yüzden yöneticiden yana çekinmeyelim, aktif düzgün arkadasları atayalım

Metalci Melek sivri biri olsa da yazmayı konusmayı bilen, yardımcı olmaya çalışan bir üye gibi geldi bana, özellikle sikayet sistemine de katkısı büyük. Çocuksu hareketler içerisinde degil. Yönetici oldugunda elbet herkes kendini frenliyor taraftarlık, ani gerginlikler yok oluyor ister istemez varsa bile ve üyelere tarafsız davranıyor bunu hepimiz yaşıyoruz. Bu arkadasta da o ışığı biraz gördüm gibi o yüzden sordum
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, Buğra ve Kurtuluş40
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Konusunu ilk açtığı dakikalarda denetime aldım, kendisine PM gönderdim. İyi niyetle yazılmış olsa da yanlış anlaşılmalara izin verebilecek cümleler bulunduğunu, konuya benim de cevap yazmak zorunda olduğumu ve tavrımın bu şekilde olmayacağını söyledim. Yine de konunun yayınlanmasını tercih etti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
ozaman o istedigi bolume atayabiliriz takip ederiz olumlu olursa olabilir.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Üye olarak kalırsa da fayda görebiliriz böylelikle ters bi harektinde kendine zarar vermiş olur .
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
Bildirimler Widgeti | Sayfa 3

olay burda başladı 3 ve 4 üncü sayfa ben konunun eklentisi olmadığı için bir iki mesejlarını gördüm konuyu kaynatıyorlar diye uyarmak niyetine cevapladım ve aniden parladı

kafam dalmış dikkatsizliğime gitmiş meğerse konu onun konuymuş :)

Yaşına ve yaşımıza bakmadan hem ters mesaj yazmış yetmemiş ve neyin kafasındasın diye de özel mesaj atmış

Gücüme giden son zamanlarda android hakkında bayağı abili kardeşli mesajlaşmıştık hiç bir karşılık beklemeden verdiği programı bir hafta gece gündüz demeden çevirdim insan ister istemez samimi olabiliyor sayıyor seviyor yetmedi bu samimiyet ile bu konuda olumlu mesaj bile yazdım 10 dk ya 10 dakka sonra bunlar oldu buna hürmeten ters mesaj yazması yerine abi bir yanlışlık var konu benim konum zaten demesi yeterdi biz her zaman yanlışımızı kabul ederiz gerekrise özür diler gönülde alırız kimseyle kırgınlığım asla olmaz olmasınıda istemem ama dediğim gibi saygısızca kendinden büyük birine ve yönetici birine bu şekilde cevaplmasını yadırgadım orda bir daha cevap verdim bu burda kalmaz gibisinden ama vazgeçtim bir daha muhatap olmadım nasıl istiyorsa öyle yapsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, Joker, Mad EagLe ve 1 kişi daha
anılbaran

anılbaran

Üye
Dediğim gibi üye olarak kalması bizim için daha uygun.Fevri davranışlar içine girmiş sanırım görmeyeli :hımm
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar, Joker ve Buğra


Üst Alt