Konusunu ilk açtığı dakikalarda denetime aldım, kendisine PM gönderdim. İyi niyetle yazılmış olsa da yanlış anlaşılmalara izin verebilecek cümleler bulunduğunu, konuya benim de cevap yazmak zorunda olduğumu ve tavrımın bu şekilde olmayacağını söyledim. Yine de konunun yayınlanmasını tercih etti.