yükledim ama bir değişiklik olmadı.o zaman sen de cfw yüklü refresh için olanı indir yükle
Laf mı soktun şimdi sen bana :Prica ederim leri levent yapıyor![]()
Laf mı soktun şimdi sen bana :P

c sys bin içinde aknsvr.dll dediğiniz şey yok arkadaşlar. yenisini de kopyalamaya çalışırken dosya açılamadı diyor xplore de. efekt uygulandı diyor programda ama yinede cfw nin içindeki efekt çıkıyor sürekli
İstersen cfw den yani z içine artık nereye gömüldüyse o efektleri zipleyip bu uygulama ile kullandırtabilirsin veya c sys bin içindeki aknskinsrv.dll dosyasını yeniden adlandırıp farklı isim verirsen örnek aknskinsrv2.dll gibi ve telefonu kapatıp açarsan orjinal yani cfw efektlerini kullanırsın bu uygulamanın efektleri devre sokmak istersen aknskinsrv2.dll dosyasını tekrar eski isimine yani aknskinsrv.dll yapıp kapatıp açman yeter mantık belli 1 bu uygulama ile gelen dll bu uygulamaya yol verir 2 bu uygulama ile gelen dll ninismini değiştirsen (devre dışı kalır) orjinal dll devreye girer. orjinal dll z içinde senin elle attığın c içinde c, z den her zaman üstündür.kardeşim eline saglık. bende şu an bi cfw yüklü ve onun efektini begeniyorum. Fakat ara ara Bu uygulamayı yükleyip efekt kullanmak istiyorum. Fakat sonra cfwnin kendi efektine nasıl dönücez ondan bahsetmemişsin ilk sayfada?? -belle refresh kullanıyorum-
