[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Hakkı1234

Üye
bi cevap veren yokmu yaww ?
 


asigsasi

asigsasi

Üye
yanlış efektler uygulamasını indirmiş olabilirsin dll dosyasını atmamış olabilirsin
 

Hakkı1234

Üye
yok ya 1 ay önce yapmştm olmuştu format attım tekrar yaptım olmadı neden acaba
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dll dosyasını c sys bin içine attın mi
 

Hakkı1234

Üye
evet attm. reset atınca donuyo sonra hardformat atıyom reset atmayncada ne temalara girebiliyon nede programa, yazılım güncelleme;özellik desteklenmiyor diyor
 

fsfsddased

Üye
Galeri çok yavaş açılıyor efekt uygulayınca bunun bi çözümü varmı ?
 

Hakkı1234

Üye
levent hocam dll dosyasını hangi programla düzenliyon öğrenebilirmiyim ?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefon modelin ne hakkı sanırım yanlış sürüm kuruyorsun
 

e_con

Üye
mrhc bn c6 01 kullnyrm ve bu efektlri yapmak istyrm ama benim tlfnumda C de oyle bi dosya yok yardmcı olurmusnz arkdşlar.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
önce telefonu hacklemen gerekiyor
 

e_con

Üye
nasıl hacklrim peki?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hacten sonra bu efektler uygulamasını konuda anlatıldığı gibi kurmalısın
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi

Hakkı1234

Üye
tamam hallettim levent hocam klavyene sağlık. Bide Bu dll dosyalarını hangi programla düzenliyon bu iş ılgimi çekti biraz kurcalayaym diyorm.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
maxipda da çeviri konu anlatımları var üst konuda orda gerekli araçlar ve anlatımlar mevcut
 

Hakkı1234

Üye
eyvallah! kolay gelsin hocam
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sağol
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
nossbar benim dikeyten yataya ve yataydan dikeye olan efekt, heralde layouthswitch idi adı çalışmıyor.Nasıl cözebilirim
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
refresh olanı kurdun dimi sen
 
manolyam63

manolyam63

Üye
benımkınde sorun yok
 


Üst Alt