Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
Sponsorlu Bağlantılar
Hakkı1234
Üye
bi cevap veren yokmu yaww ?
asigsasi
Üye
yanlış efektler uygulamasını indirmiş olabilirsin dll dosyasını atmamış olabilirsin
Hakkı1234
Üye
yok ya 1 ay önce yapmştm olmuştu format attım tekrar yaptım olmadı neden acaba
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
dll dosyasını c sys bin içine attın mi
Hakkı1234
Üye
evet attm. reset atınca donuyo sonra hardformat atıyom reset atmayncada ne temalara girebiliyon nede programa, yazılım güncelleme;özellik desteklenmiyor diyor
fsfsddased
Üye
Galeri çok yavaş açılıyor efekt uygulayınca bunun bi çözümü varmı ?
Hakkı1234
Üye
levent hocam dll dosyasını hangi programla düzenliyon öğrenebilirmiyim ?
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
telefon modelin ne hakkı sanırım yanlış sürüm kuruyorsun
e_con
Üye
mrhc bn c6 01 kullnyrm ve bu efektlri yapmak istyrm ama benim tlfnumda C de oyle bi dosya yok yardmcı olurmusnz arkdşlar.
asigsasi
Üye
önce telefonu hacklemen gerekiyor
e_con
Üye
nasıl hacklrim peki?
asigsasi
Üye
bu konudan hack yapabilirsin sıkıntı olursa hack konusuna yaz