Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
Sponsorlu Bağlantılar
Dereck
Üye
Teşekkürler
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim
larten123
Üye
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
çok geç kaldın
Hıqh_VoLTaqe27
Üye
çok
tarihi24
Üye
superr olmuşş
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim
muzo27
Üye
ellerine sağlık C7 bellede sorunsuz çalıştı harika pro
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim
StaLKeR-190E
Üye
Teşekkürler Reis
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim
alexkara
Üye
tek kelimeyle süpersin / emeğine sağlık / çok çok teşekkürler.
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
ben symbian ı gönül vereli tam bir sene oldu geç geldik şöyle 2008 2009 yıllarında bu yaptıklarımı yapsaydım o zaman ortalık yıkılırdı işte şimdi pek kullanan kalmadı ama ölmedik yaşıyoruz hala
nekoing
Üye
Emeğine sağlık gerçektende çok güzel olmuş ))
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim maxicep forum aleminde her zaman en iyisi
emmelik
Üye
abicim senden allah razı olsun sana yemin edrim bir senedir yapmaya çalışıyom olmadı allah razı olsun abi facen varsa ver ekliyim senin gibi biri daha karşıma çıkmaz abi
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim maxicep var biz hep burdayız
hfs
Üye
Selamlar,
ben de denemek istiyorum ancak benim telefonda refresh mi var yoksa fp1-2 hangisi var nasıl anlarım.
jöleli çapkın 1.2 yüklü N8.