[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Dereck

Dereck

Üye
Teşekkürler
 


noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
larten123

larten123

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çok geç kaldın :)
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
çok :tşk:
 

tarihi24

Üye
superr olmuşş
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
muzo27

muzo27

Üye
:tşk: ellerine sağlık C7 bellede sorunsuz çalıştı harika pro :oke:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
StaLKeR-190E

StaLKeR-190E

Üye
Teşekkürler Reis :oke:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 

alexkara

Üye
tek kelimeyle süpersin / emeğine sağlık / çok çok teşekkürler.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica: ben symbian ı gönül vereli tam bir sene oldu geç geldik şöyle 2008 2009 yıllarında bu yaptıklarımı yapsaydım o zaman ortalık yıkılırdı işte şimdi pek kullanan kalmadı ama ölmedik yaşıyoruz hala
 

nekoing

Üye
Emeğine sağlık gerçektende çok güzel olmuş :)))
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim maxicep forum aleminde her zaman en iyisi
 

emmelik

Üye
abicim senden allah razı olsun sana yemin edrim bir senedir yapmaya çalışıyom olmadı allah razı olsun abi facen varsa ver ekliyim senin gibi biri daha karşıma çıkmaz abi
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:) rica ederim maxicep var biz hep burdayız
 

hfs

Üye
Selamlar,
ben de denemek istiyorum ancak benim telefonda refresh mi var yoksa fp1-2 hangisi var nasıl anlarım.
jöleli çapkın 1.2 yüklü N8.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Selamlar,
ben de denemek istiyorum ancak benim telefonda refresh mi var yoksa fp1-2 hangisi var nasıl anlarım.
jöleli çapkın 1.2 yüklü N8.

*#0000# yap en üstte yazar
 


Üst Alt