Kayahan14
Üye
bunun hakkında konu vardi onu bulup ordan bakabilirsin
hangi konu acaba
bunun hakkında konu vardi onu bulup ordan bakabilirsin
buldum ben
hangi konu acaba

Uğraşanlar olmalı ve var ki bugün bu efektlere sahibizhttp://www.maxicep.com/symbian-3-ge...cindekilerin-ne-oldugu-aciklamali-659489.html
- - - Eklendi - - -
80-90 tane efekt var ne uğraşacak sınız![]()

Uğraşanlar olmalı ve var ki bugün bu efektlere sahibiz![]()

Haklısın bu gün bana ne oldu bilmyorum yaa
espri olmasa bu yazdıklarım ciddi olsa link koymazdım ve smiley eklemezdim.![]()
Haklısın bu gün bana ne oldu bilmyorum yaa

olabilir mantıklı
uykusuz kalmışsın![]()

olabilir mantıklı![]()

